Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Vil du lære programmet photofiltre?
Forfatter: 
Dato:  08-09-2008 22:58

Ja, kunne du godt tænke dig at lære programmet photofiltre så følg med her.

Jeg synes at nu skal der være en tråd hvor folk kan lære at redigere sine egne billeder.


Jeg har selv altid brugt redigeringsprogrammet Photo Filtre, hvilket efter min mening er yderst nemt at håndtere!


Programmet er forresten 100% gratis i den version som vi omtaler nu


For at jeg slipper for at svare på så mange spørgsmål kan man gå ind på følgende side og finde stort set alle svar:

http://www.pensionistedb.dk/


^Jeg anbefaler meget at I går ind på den side og ind under Photofiltre og downloader programmet gennem den side, da I så slipper for at skulle sætte "translateren" ind i en bestemt mappe for at få det til at virke (her gør den det automatisk).

- Alt står meget tydeligt og godt beskrevet der!


^På samme side kan du gå ind under "vejledninger", hvor du så kan vælge "Photoprogrammet PHOTOFILTRE".

- Her er der også en meget god guide til hvordan man gør det forskellige ting!

(Obs. der står download ude i siden, men når man trykker der downloader den ikke på computeren men åbner bare dokumentet.)



Evt. andre sider:

Der er selve photofiltre's side, hvor man kan downloade prøveversioner af andre photofiltreprogrammer.

Her er hjemmesiden til det gratis(e) photofiltre.


Hvis I har nogle spørgsmål eller noget at tilføje kan I bare skrive :) Den her tråd handler bare om fotoredigering på "hobby/begynder"-niveau :)



Forresten moderatorer. Lad venligst vær med at flytte den her tråd!






- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-09-2008 23:12

Jeg installerede den der danske oversættelse, slettede den engelske som der stod man skulle.


- Men nu står det på spansk? Hvad gør jeg? :-S


CeliaHag&Ganti<33
© KyljaDuErBareLækker ©
-HrinaJegElskerDigForEvigt<33
Stvaespasernee V.I.P !
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 10:09

Super god debat! : D


Har længe gerne villet redigere mine billeder, men har aldrig haft et program til det (:


Tak :D


© .. skrev Sille - min Sylle ©

> Tro kan flytte bjerge,

men almindelig fornuft,

får folk til at gå uden om.


0
0
Svar på denne tråd
 
 fddfgdgdf
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 12:02

gemmer den lige :D



Sagde:

»Line (LappePude)


Hjemmeside - msn - Bambi


Uden Laban & Staldlykkes Ofelia :(

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 14:50

CeliaHag ♥Ganti♥: Har du brugt vejledningen på http://www.pensionistedb.dk/? (Der står ikke noget om at man skal slette den engelske). Ellers så prøv at slet programmet igen og installer forfra :) - Det hjælper nogle gange.

Når du skal gemme translaten til dansk så skal du bare gemme der hvor den åbner sig, hvis du intaller via http://www.pensionistedb.dk/



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift'
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 15:56

1000 tak lige sådan en hjælpe hjemmeside jeg har manglet. Har haft photofiltre i et stykke tid nu, og har ikk kune finde ud af det så, Mange tak!


Maiken med Dreamy & Pegasus

The smile on your face

R.I.P Lotte <3 /':


0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 20:56

Jamen så lidt da



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider