Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Kiropraktor - hvilken? HJÆLP!
Forfatter: 
Dato:  08-09-2008 21:29

Hey JHN'er..


Mit herlige plet-dyr trænger til en omgang kiropraktor, men kender ikke rigtig nogen dygtige.


Er der nogle af jer som kan anbefale en dygtig kiropraktor? Jeg har min hest opstaldet på Albertslund Rideklub..


På forhånd tak


<3 Cutters Magic Colours <3


R.I.P <3 Kasino <3


SØGER PART: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/192454/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kiropraktor - hvilken? HJÆLP!
Forfatter: 
Dato:  08-09-2008 21:40

Jeg har haft en riigtig dygtig en ude til Feykir, men kan ikk lige huske hendes navn :/ kan lige prøve at lede, det hjalp virkelig godt på Feykir! :)



Sab&Frigear

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-09-2008 21:42

Rikke Andersen skulle være rigtig god. :)
www.ryet.dk


mvh Anna
og Topas

Stævnefotografering tilbydes i Nordsjælland
og Kbh/omegn - Skriv en PB.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  08-09-2008 21:46

Stinky: Det må du meget gerne :)


Annae: Ja men hun har først tid d.10 dec, og det er for lang tid at vente, ellers tak :)


<3 Cutters Magic Colours <3


R.I.P <3 Kasino <3


SØGER PART: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/192454/

0
0
Svar på denne tråd
 
 kiropraktor
Forfatter: 
Dato:  08-09-2008 22:47

hej


jeg ved ikke helt hvor albertslund ligger, og ved ikke om han kører dertil, men en som hedder Anders Kragh (ved ikke helt hvordan efternavnet staves men er ret sikker på at det er sådan der) han er uddannet dyrlæge + kiropraktor, og han er bare hammer god!


Jeg elsker dig Markus,

du er mit stykke af paradis!


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 06:39

Line: Ved du om han har en hjemmeside? :)


<3 Cutters Magic Colours <3


R.I.P <3 Kasino <3


SØGER PART: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/192454/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vibeke Lønskov..
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 07:15

Hun bor nær Stenlille, der hvor du havde Casino i ridning. Og hun er dygtig. men jeg ved ikke om hun kører så langt.. Prøv evt og søg på Vibeke Lønskov på google..



Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,

men alle gør deres bedste.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider