Har du nogensinde tænkt over, hvor heldig du er?
Og hvor mange børn derude, hvis forældre ikke har råd til at give dem et par ridebukser, eller støvler.
Det har jeg. Jeg underviser et sted, gratis, hvor børn og unge af mindre bemidlede forældre kan ride billigt. Det er god undervisning, ponyerne har det super godt - Men børnene har ikke det rigtige udstyr til at ride. Glatte bukser, mod en glat sadel giver ikke noget godt resultat - Så derfor, hvis I har noget gammelt rideudstyr liggende, I ikke længere kan bruge, og som I ikke synes i kan sælge videre - Så skriv endelig til mig.
Så finder vi ud af det med porto eller afhentning.
OBS: Dette er IKKE ment som annonce, men blot for at gøre opmærksom på hvor mange rideglade børn, der ikke har alt det de fleste har.
SÅ STØT EN GOD SAG: www.teglgaardensrideklub.dk