Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Ride - udstyr - Har du?
Forfatter: 
Dato:  08-09-2008 13:06

Har du nogensinde tænkt over, hvor heldig du er?

Og hvor mange børn derude, hvis forældre ikke har råd til at give dem et par ridebukser, eller støvler.


Det har jeg. Jeg underviser et sted, gratis, hvor børn og unge af mindre bemidlede forældre kan ride billigt. Det er god undervisning, ponyerne har det super godt - Men børnene har ikke det rigtige udstyr til at ride. Glatte bukser, mod en glat sadel giver ikke noget godt resultat - Så derfor, hvis I har noget gammelt rideudstyr liggende, I ikke længere kan bruge, og som I ikke synes i kan sælge videre - Så skriv endelig til mig.


Så finder vi ud af det med porto eller afhentning.


OBS: Dette er IKKE ment som annonce, men blot for at gøre opmærksom på hvor mange rideglade børn, der ikke har alt det de fleste har.


SÅ STØT EN GOD SAG: www.teglgaardensrideklub.dk



0
0
Svar på denne tråd
 
 Dapoll OX
Forfatter: 
Dato:  08-09-2008 13:09

Super fedt af jer !!!

Næste gang jeg rydder op i mit gammel udstyr kan jeg da lige se om jeg har noget, der kan bruges


Catrine Nalepa

Med Fantastiske CA Dapoll OX

Uden Prinsesse hesten Zasha OX


Hg Hjemmeside Facebook

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mange tak :)
Forfatter: 
Dato:  08-09-2008 13:12

Det er nu ikke mig der har startet projektet.

Synes bare det er så synd for pigerne og drengene derude, at de rider rundt i cowboybukserne og glatte bukser - Det gør det ikke nemmere at ride.


Så, ja - Når i rydder op, så tænk på os, og støt en god sag :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svaret:
Forfatter: 
Dato:  08-09-2008 16:53

Det kan faktisk være jeg har en ridehjelm?.. Men jeg har desværre ingen ridebukser eller tøj.

Man kan jo lige tjekke.. :P


Nunni'h Skrev ^^,

Ej gjorde hun?

Vær mod andre som de skal være mod dig.


Intet andet x']

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ohøj..
Forfatter: 
Dato:  08-09-2008 17:09

Jeg har en gammel ridehjelm som intet fejler i gerne må få, hvis det har interesse? :)


<3 Cutters Magic Colours <3


R.I.P <3 Kasino <3


SØGER PART: www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/192454/

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 17:31

fed sag.

det vil jeg da tænke på næste gang jeg rydder op i mine rideting. har nogle sorte riders ridebukser i str. 8 år eller sådan noget. som jeg ikke har brugt i mange år d; kunne være i kunne bruge dem..


Emmabemma

what goes around, comes around i;

0
0
Svar på denne tråd
 
 EmmaBemma
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 18:37

Sagtens :D Vi har jo også helt små børn herude, så..


0
0
Svar på denne tråd
 
 ngfhghhgkgh
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 19:05

Fedt... tror desværre ikke jeg har noget.. men fedt at bakke det op (:




°..Skrev Frk. Krid..°


©©Columbija & Sera©©



0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  10-09-2008 21:33

tror kun jeg har ridebukser med hul i, desværre.
men har vist nogle leggins (; Dem må i godt få d:


LINE & LUKAS
You are allways on my mind.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 09:18

Jeg har snart fødselsdag, så håber der kommer lidt flere ridebukser til samlingen (;


Så kan I få mine gamle (:


Skriver lige nærmere.


© .. skrev Sille - min Sylle ©

> Tro kan flytte bjerge,

men almindelig fornuft,

får folk til at gå uden om.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Sylle, cecilie
Forfatter: 
Dato:  11-09-2008 10:21

Det lyder bare rigtig godt. Ville vi sætte stor pris på :D

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider