Hej.
Nu er det sådan, at min nye part El Gaño lige har været forfangen. I korte træk, var han halt om søndagen, fik dyrelæge om mandagen, hvor han fik konstateret forfangenhed - dog var det vist kun begyndede.. Så har han fået noget medicin morgen & aften i en uge, og nu er han frisk igen. Han stoppede faktisk allerede med at halte og ømme sig, dagen efter han var begyndt at få medicinen.. Men i hele hans 'sygedomsperiode' (1 uge), har jeg gået korte ture med ham, og han har også været løs i ridehuset et par gange. Nu halter han overhovedet ikke, og ømmer sig på ingen måde - også selvom han fx. går på sten..
Men mit spørgsmål er så, hvordan i vil anbefale at man begyndte at genoptræne ham? Selfølgelig er det i sidste ende el ganjos ejer der bestemmer hvordan og hvorledes, men kunne godt tænke mig at høre, hvordan i ville anbefale man begyndte? Vil nødig gå for hurtig frem jo ..