|
|
| Ryning ved hest!?!? |
|
|
Hej allesammen
Jeg keder mig  Må ikke komme i skole før efter nytår, pga. af hjernerystelse. Jeg må nemlig ikke læse så meget.
Så tænkte jeg lidt på, jeg ser nogen gange nogen folk side og ryge ved/oppe på hesten. Jeg synes det er forkert. Hvad hvis hesten bliver bange og hopper og cigaratten falder ned på hesten!?
Hvordan har I det med ryning ved heste???
Hygge hygge
Julehilsner fra Carina, ♥Boy & Dunja♥
Glædelig jul;-D
Nu er der billeder på min præsenstation(i)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dårlig ting! |
|
|
Jeg bryder mig ikke om ideen... men jeg har det sådan, at det er folks eget problem, jeg synes bare det er forkert - især overfor hesten, hvis den skulle blive brændt!
Er du røget af hypsen eller havd?
;-D Fjordheste er bedst - absolut INGEN protest!;-D :{-( Dont cry because its over - smile because it happened:-) {> Glædelig jul, og godt nytår!>o<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Dårlig ting! |
|
|
Ja, Og da jeg var faldet af, sprang hyppen over mig og ramte mig i baghoved...
Glædelig jul;-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Hai Dunja!:)
Jeg er -som sagt før - meget ked af det på dine vegne... *Suk*
Jeg synes det er forkert af dem der ryger i stalde og lign. Der ude hvor jeg får undervisning, MÅ man simpelthen ikke ryge andre steder end i rytterstuen. Jeg synes det er en god regel, man kan vel godt holde sin trang ude bare de timer man er hos hyppen.
VH Christina med Major & Rocky
"Always remember to forget the things that made you sad, never forget to remember the things that made you glad." Citat: Ukendt GLÆDERLIG JUL & GÅRT NYTÅR;)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Stina: Tak, god bedring til dig
Glædelig jul;-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til: Nisse-dunja |
|
|
hey tøz 
det lyder da voldsomt det du har oplevet !!!!
blev du ik bange ???!!!
kom din hest os til skade ?? knuz Marieke
>o< If you can dream it, you can do it 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: til: Nisse-dunja |
|
|
Nej, jeg blev ikke bange! Det var ikke min hest, men den jeg får springundervisning på (fordi min "egen" er skadet) der skete ikke noget med den.
Glædelig jul;-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forfatter:  |
stephanie |
| Dato:  |
12-12-2002 13:13 |
|
hej Dunja...
ja jeg syntes også at det er meget forkert..
men folk må sgu selv om det bare der ikke er
nogen som gør det oppe på mine ponzer.. he he..
Knuz step..
En rigtig hoppe skal hedde Shakira Mens en rigtig vallak skal hedde Pan
KRK. Præsentation. Mail. Spr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hjenerystelse = INGEN HN!!! |
Minna Larsen |
12-12-2002 13:55 |
|
Hej
Har du fået hjernerystelse, må du IKKE sidde foran computeren - det er noget af det værste du overhovedet kan gøre - og det bliver langt fra bedre af det!!
Jeg fik i sommeferien selv hjernerystelse, og skulle holde mig helt og aldeles i ro (ingen computer, ingen fjernsyn, og ingen læsning) i et godt stykke tid. Det gjorde jeg ikke, og hvad er resultatet? Jeg får nu med jævne mellemrum voldsomme migræneanfald, pga. at jeg ikke holdt mig i ro, og ikke lod det blive bedre...
TILBAGE TIL SENGEN - kedeligt, men det er IKKE sjovt at skulle rende rundt resten af sit liv med hovedpine... Hilsen Minna!
Orden er for de primitive - Kun genier behersker kaos 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Pernille&Happy* |
12-12-2002 13:56 |
|
Der hvor min hest står opstaldet, der er der ikke nogle som ryger i stalden.....!!!tja..der er hvidst ikke rigtig nogle ryger andet dem som ejer stedet men de ryger vel i deres hus og ikke i stalden..
Rigtige rytter Rider da Dressur
http://www.novel.webbyen.dk http://www.happys-hp.webbyen.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Hjenerystelse = INGEN HN!!! |
|
|
Minna: Jeg var hos lægen i tirsdags og hun sagde at, jeg må gerne gå rundt passe heste og lign.
max en times fjernsyn eller computer om dagen... såååhhh!!! Og NEJ ikke tilbage til sengen!!! for jeg må gerne være oppe og gå rundt!!
Det kommer nok an på hvor slemt det er!!!
Glædelig jul;-D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Heste-Ida* |
12-12-2002 14:18 |
|
Synes det er meget forkert at ryge ved hesten!
Var engang på ridelejr med en, der røg k-o-n-s-t-a-n-t!
Hun havde egen hest med, en unghest.
HVER gang hun red, havde hun en smøg i hånden, og selv på turene kunne hun ikke undvære den. Så eks. i galoppen skulle hun både holde sin unghest og sin cigaret.
Synes det er uansvarligt, for som sagt, kan hesten jo blive bange, så man måske taber cigaretten i hestens man, og puff! Så brænder det jo.
Man skal da heller ikke ryge i en stald (det er også forbudt de fleste steder), alt derinde er jo letantændeligt. KnuZ Ida Det er med idéer som med heste. -Man kan bedst lide sine egne! (Oprindelige citat: Moa Manson)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Jeg tvivler på, at hesten bliver brændt af en cigaret... men bortset fra det ser jeg slet ikke nogen sammenhæng mellem cigaretter og heste... det værste er brændfaren i stalden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Heste-Ida* |
12-12-2002 14:26 |
|
pivnu -> Nej ok, har aldrig hørt om en hest, der er blevet brændt af en cigaret, men det kunne da sikkert godt ske, hvis man var uheldig;)
KnuZ Ida Det er med idéer som med heste. -Man kan bedst lide sine egne! (Oprindelige citat: Moa Manson)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Så skal da sidde fast i manen eller noget. Der er ikke ret meget ild i sådan en ting...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Heste-Ida* |
12-12-2002 14:32 |
|
pivnu-> Nårh nej, du har nok ret.. KnuZ Ida Det er med idéer som med heste. -Man kan bedst lide sine egne! (Oprindelige citat: Moa Manson)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Nytårs Ludvig |
12-12-2002 16:31 |
|
Synes det skulle forbydes! Både rygning ved hest og hjernerystelse;)
Vrinsk Ludvig
Mange siger døden er det værste og at den er skrækkelig. Men hvor mange af dem der siger det, har prøvet døden?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Kylle&Silas |
12-12-2002 17:51 |
|
hmm..sys det er forkert..!!
der er mange voksne der gør det der hvor jeg får undervisning..gør det aldrig selv!!
jeg ryger slet ik de 3 ca. jeg er ved mulen..!!
ka sq godt holde mig..!!
for hans skyld:-)
;-DKnus Shila;-D Husk:"den eneste du ka stole 100 % på r DIG SELV.."8-)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
**CBP** |
12-12-2002 18:09 |
|
Jeg syntes også det er forkert Mange varme jule- hilsner **CBP**
Glædelig Jul.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
*Anna*(Simba)- I Jule HuMøR!! |
12-12-2002 18:50 |
|
Det er meget forkert!
Kender en der havde hest engang (hun har solgt den nu) Hun red rundt i skridt som man nu gør! Og røg en af fandens opfindelser! Da hesten blev bange røg smøgen ned mellem sadlen og underlaget (Der inde hvor man skal kunne se igennem eller Bommen er det ikek det det hedder???!!?) Når men hun sprang selvfølig af, og puff så fik hun sadlen af! Med et held fordi der var gået ild til det der lammeskinds halløj dims  det var sQ ikek for klogt! Tænk hvis der var SKET noget!?! At hesten var gået i brand eller sådan noget!!!
Der skete heldig vis ikke noget med hesten!! *PuuHH*!!
SÅ LAD VÆR MED AT RYGE NOGLE STEDER NÅR MAN OMGÅS HESTE!!!!!!
-Anna i JuLe HuMøR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
Signý |
12-12-2002 20:43 |
|
Min gamle ridelærer røg konstant, selv når hun red. Fyyy!
Pivnu: æhm jo - der er ikke ret meget ild i en smøg, meeeen... En lille gløde er der dog alligevel. Har skam også hørt om depressive mennesker, der har brændt sig selv med vilje, men en smøg... = ar. Så måske... Men chancen er selvfølgelig lille. :) Knus Katrine og Raketrøven 
Du lever kun én gang, så skal du da for pokker da også nå at bruge ALLE dine penge !
-God jul og godt nytår-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rygning |
Heidi og Bella |
12-12-2002 21:52 |
|
Hej.
Jeg var også engang LOST i en fyr, der red. Han kunne bare ikke styre trangen, mens han red, så da vi red sammen sad han og røg -FØJ!!
Jeg er helt imod rygning i nærheden af heste - i det hele taget dyr!
Hvad nu hvis man ryger af, og lader den glødende cigaret ligge??
På min rideskole, er der rygning i ridehuset når dette ikke bliver brugt. Der er bare ikke så mange der har lyst til at stå derude i kulden, så faktisk bliver der aldrig røget.
I stalden må man IKKE ryge!
Hilsen Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Rygning |
Nisse *Smile* |
13-12-2002 10:04 |
|
Jeg har set mange ryge på hesten (Har selv gjort det..)
Kan godt se jeres billede af tænk-hvis-hesten-brændte!
Meeennn.. Hm... Jeg tror nu alligevel man ville kaste den ned på jorden!
Ja, det er vel egentlig ikke godt. men jeg tror ikke man akn holde folk fra det !
Knuz *Smile* En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P "Det er ikke en tragedie, at man ikke når sine mål. Det er en tragedie ikke at have nogen mål at nå."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|