Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Flydende væsker i ens Kuffert ??
Forfatter: 
Dato:  07-09-2008 13:22

Heej

Ja bare lige for at være sikker da mig og min mor ikke kan blive enige.

Hvordan med flydende væsker i ens >>KUFFERT<< IKKE Håndbagage !

Jeg mener at man må havde alt det med man vil og min mor mener man kun må havde hvad der kan i en 1 liters pose.

Hvad siger i ??


ps. Det er til London hvis det har noget bedtydning





Tiana Jarshøj
Litus, Quintus og Wholi <3


Opstaldning tilbydes i vestsjælland.


www.hestegalleri.dk/html/ mar_vis.asp


Også løsdrft til Hingste føl/plage

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfgyhujikolæ
Forfatter: 
Dato:  07-09-2008 13:24

Når det er kuffert der tjekkes ind må du have alt med.

Men håndbagage må du maks have 100 ml. med.

- herunder også hårgele, vand, lipgloss, foundation osv. osv.


&& Whatever &&
¤ www.bricksite.com/ITD-foto ¤
0
0
Svar på denne tråd
 
 Rettelse ;)
Forfatter: 
Dato:  07-09-2008 15:37

Som whatever siger er det lige meget med kufferten, der må du ha' lige så meget som du lyster.

Men i håndbagage må du have lige så meget, som der kan der kan være i 1liters posen, men så længe BEHOLDEREN er under 100 ml :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider