Heej Ja bare lige for at være sikker da mig og min mor ikke kan blive enige. Hvordan med flydende væsker i ens >>KUFFERT<< IKKE Håndbagage ! Jeg mener at man må havde alt det med man vil og min mor mener man kun må havde hvad der kan i en 1 liters pose. Hvad siger i ?? ps. Det er til London hvis det har noget bedtydning
Tiana Jarshøj Litus, Quintus og Wholi <3
Opstaldning tilbydes i vestsjælland.
www.hestegalleri.dk/html/ mar_vis.asp
Også løsdrft til Hingste føl/plage
Når det er kuffert der tjekkes ind må du have alt med.
Men håndbagage må du maks have 100 ml. med.
- herunder også hårgele, vand, lipgloss, foundation osv. osv.
Som whatever siger er det lige meget med kufferten, der må du ha' lige så meget som du lyster.
Men i håndbagage må du have lige så meget, som der kan der kan være i 1liters posen, men så længe BEHOLDEREN er under 100 ml
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet