Hallo
.
Jeg har ikke den store opdatering, ikke andet end at jeg har travlt med 2.g allerede, det spændende og alt det der følger meeed.
Jeg skylder jer snart et BIG-shirley-indlæg, med ridebilleder og hele paduljen!.
Men idag, da jeg lå oppe i sengen og lavede lektier efter skole (
L.U.K.S.U.S), kom min ene missekat listende op (obelix).
Og det skal I ikke snydes for! 
1.Han tjekker lige køkkener ud, ved ikke om han har overvejet at flytte hjemmefra når han bliver ældre (;.

2.Dette var hårdt arbejde


3.MEGET hårdt arbejde, så han følte lige at han havde førsteret til brug af computeren 

4.Her skriver han en besked til jer, tror jeg
!. Den minder i hvert fald lige så meget om hønsesnakken og pludderpladderen som herinde 

5.Og endnu mere godnat fra ham af:)

Både ham og den røde (asterix) har det herligt, de er begyndt at komme ud og sådan nu, og det nyder de:). ved ikke helt hvor gamle de er.. men tror de er omkring 15 uger 
Tak fordi du kiggede med.:)