Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 katkatkat, igen :) 'bill'
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 23:38

Hallo :).


Jeg har ikke den store opdatering, ikke andet end at jeg har travlt med 2.g allerede, det spændende og alt det der følger meeed.

Jeg skylder jer snart et BIG-shirley-indlæg, med ridebilleder og hele paduljen!.

Men idag, da jeg lå oppe i sengen og lavede lektier efter skole ( L.U.K.S.U.S), kom min ene missekat listende op (obelix).

Og det skal I ikke snydes for! :)


1.Han tjekker lige køkkener ud, ved ikke om han har overvejet at flytte hjemmefra når han bliver ældre (;.


2.Dette var hårdt arbejde


3.MEGET hårdt arbejde, så han følte lige at han havde førsteret til brug af computeren ;D


4.Her skriver han en besked til jer, tror jeg ;D!. Den minder i hvert fald lige så meget om hønsesnakken og pludderpladderen som herinde


5.Og endnu mere godnat fra ham af:)


Både ham og den røde (asterix) har det herligt, de er begyndt at komme ud og sådan nu, og det nyder de:). ved ikke helt hvor gamle de er.. men tror de er omkring 15 uger :)


Tak fordi du kiggede med.:)



...-Æblet-...

Hvis folk synes jeg er for meget,

er det nok fordi de selv er alt for lidt.


Rapkæftede anderøv!

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 23:42

Gud hvor er den dog kær!!! Årh altså Herlige billeder!



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 Tooskesmoothie ...
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 23:42

Sikke en kær kat, hvor er den dejlig! :)


» Camilla Maria Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


- www.stald-stormont.dk -


0
0
Svar på denne tråd
 
 nååå kær mis
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 13:49

Nå hvor er den dog sød

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 14:25

nuurh en sød lille missetat :D


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider