Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Spørgsmål til jer derude!
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 18:10

Heej Folkens :)

Ja jeg er jo meget nysgerrigt anlagt...
Så nu vil jeg da lige spørge!


  1. Hvor gammel er du?
  2. Hvad hedder du "rigtigt"?
  3. Hvor i landet bor du?
  4. Fremtids uddannelse?
  5. Har du job? / Hvilket?
  6. Hvor meget tjener du i md?
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed).
  8. Hvornår red du sidst?
  9. Idol/forbilled?
  10. Yndlings musik nummer p.t?
  11. Yndlings musik genre?
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"?
  13. Yndlings farve?
  14. Livret?
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag?
  16. Har du et livsmotto?
  17. Halv fuldt eller halv tomt?
  18. Morgen eller aften?
  19. Billed af dig selv?

» Camilla Maria Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


- www.stald-stormont.dk -


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 18:16
  1. Hvor gammel er du? 12 år (;
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? emma.
  3. Hvor i landet bor du? jylland
  4. Fremtids uddannelse? ?
  5. Har du job? / Hvilket? journalist i:
  6. Hvor meget tjener du i md? 0,00 kr. hehe - arbejder ikk (;
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). puha, kan ik huske :/ det er virkelig længe siden jeg har købt rideudstyr.
  8. Hvornår red du sidst? i mandags :)
  9. Idol/forbilled? har ikk et
  10. Yndlings musik nummer p.t? heller ik d:
  11. Yndlings musik genre? pop.
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? nok kun på halvtid (:
  13. Yndlings farve? grøøn xb
  14. Livret? pizza .
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? kylling, pomfritter og jensens favorit sauce
  16. Har du et livsmotto? har ikke et.
  17. Halv fuldt eller halv tomt? halv fuldt
  18. Morgen eller aften? AFTEN!
  19. Billed af dig selv? gider ik lige til at sætte ind

kh emmabemma

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spørgsmål til jer derude! ( Information
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 18:19
  1. Hvor gammel er du? Jeg er 18 år.
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Jeg hedder Christina
  3. Hvor i landet bor du? Jeg bor i Midtjylland, ved Silkeborg.
  4. Fremtids uddannelse? Statskundskab på uni. forhåbentlig.
  5. Har du job? / Hvilket? Jeg er Piccoline i en tømmerhandel.
  6. Hvor meget tjener du i md? Forskelligt.
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). Et par Pikeur ridebukser, et par Hoffmann ridebukser og en Equipage ridejakke.
  8. Hvornår red du sidst? Det er en time siden.
  9. Idol/forbilled? Forskelligt, kommer an på sammenhængen.
  10. Yndlings musik nummer p.t? Jeg har Backstreet Boys + andre boybands flip lige pt :b
  11. Yndlings musik genre? Kommer an på mit humør.
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Jeg har to heste, så vil da mene at jeg er rigtig hestepige ;)
  13. Yndlings farve? Blå tror jeg.
  14. Livret? Lasagne.
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Vi har ikke spist endnu.
  16. Har du et livsmotto? Nej ikke lige.
  17. Halv fuldt eller halv tomt? Halvt fuld.
  18. Morgen eller aften? Begge dele:)
  19. Billed af dig selv?


Christina Buhl

.. Med Carlos og Rocky <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svaret:
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 18:19
  1. Hvor gammel er du? 12
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Nina ..
  3. Hvor i landet bor du? Midt Jylland (Midt i Juleanden xD)
  4. Fremtids uddannelse? Forfatter ;)
  5. Har du job? / Hvilket? Nope ;P
  6. Hvor meget tjener du i md? *Host*
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). Ridestrømper + handsker (Kunne ikke finde nogen billeder)
  8. Hvornår red du sidst? Imorgen xD.. Ejh, i fredags
  9. Idol/forbilled? Lidt Lene kaaberbøl :) Hun skriver bare så gode bøger :D
  10. Yndlings musik nummer p.t? Kan rigtig godt lide Saybia - Angel..
  11. Yndlings musik genre? Næsten alt xD
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Rider kun hver fredag, men når jeg har fundet en halvpart bliver det til mere :)
  13. Yndlings farve? Alle naturens farver.
  14. Livret? Pasta retter i det hele taget.. Ikke nogen specielt.
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Har ikke spist endnu men vi skal have
  16. Har du et livsmotto? Livs ved jeg ikke, søger stadig, det er i min Signatur.
  17. Halv fuldt eller halv tomt? Halv fuldt ;)
  18. Morgen eller aften? Begge :) Men jeg tror det er 51% Morgen og 49% aften :D
  19. Billed af dig selv? Har ikke lige noget jeg kan lægge ud liiiige nu ..

Nunni'h Skrev ^^,

Ej gjorde hun?

Vær mod andre som de skal være mod dig.


Intet andet x']

0
0
Svar på denne tråd
 
 Egne svar
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 18:19

Hov!

Skal selvfølgelig nok selv svare, så fin på den er jeg ikke :P


  1. Hvor gammel er du?
    17 år :)
  2. Hvad hedder du "rigtigt"?
    Camilla Maria !
  3. Hvor i landet bor du?
    Nordsjælland!
  4. Fremtids uddannelse?
    Ikke besteme!
  5. Har du job? / Hvilket?
    Jeg arbejder i stalden hjemme! :)
  6. Hvor meget tjener du i md?
    Nok xD
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed).
    Øhm, jeg bestilte nogle Proffesionel Choice gemacher tidligere idag:

De lime/lilla. (Nr 2 fra venstre)

  1. Hvornår red du sidst?
    Kl. 13.00 idag !
  2. Idol/forbilled?
    Der er mange! Men syntes Ice cube og L.O.C er gode sangskrivere. Ellen Degeneres er fantastisk stand-upper...!
  3. Yndlings musik nummer p.t?
    Ice cube - When will they shoot! - GENIALT!
  4. Yndlings musik genre?
    Rap! Så meget :D
  5. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"?
    Kun halvtid, når jeg arbejder og går herhjemme er jeg hestepige, så snart jeg er ude for gårdens område er jeg Camilla Stormont xD
  6. Yndlings farve?
    Lime og Orange! :D
  7. Livret?
    MAD! :P
  8. Hvad har du fået til aftensmad idag?
    Herregårdsbøf og pomfritter Hihi!
  9. Har du et livsmotto?
    Se signatur! :D
  10. Halv fuldt eller halv tomt?
    Halv fuldt!
  11. Morgen eller aften?
    Morgen!
  12. Billed af dig selv?

    Total ninja udgave! :D

» Camilla Maria Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


- www.stald-stormont.dk -


0
0
Svar på denne tråd
 
 Svaret:
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 18:20

Hov til aftens mad skal vi have ris og fisk i karry o.o'.. Min far elsker ris.


Nunni'h Skrev ^^,

Ej gjorde hun?

Vær mod andre som de skal være mod dig.


Intet andet x']

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvor gammel er du?
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 18:22
  1. Hvor gammel er du?
    - 15.
  2. Hvad hedder du "rigtigt"?
    - Camilla Douglas.
  3. Hvor i landet bor du?
    - Fuglebjerg.
  4. Fremtids uddannelse?
    - Jeg uddanner mig som landmand, men ender sikkert som noget andet.
  5. Har du job? / Hvilket?
    - Ikke lige pt. desværre.
  6. Hvor meget tjener du i md?
    - 0 kr.
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed).
    - Æh, jeg tror det var til H&R i februar, hvor jeg købt et underlag og en pisk (:
  8. Hvornår red du sidst?
    - I går ;D
  9. Idol/forbilled?
    - Ingen.
  10. Yndlings musik nummer p.t?
    - Within Temptation - Running Up That Hill.
  11. Yndlings musik genre?
    - Rock.
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"?
    - Kommer an på hvad en 'rigtig hestepige' er, men nok kun på halvtid.
  13. Yndlings farve?
    - Hm, lilla.
  14. Livret?
    - Sådan noget kylling med ris i karry, mmh.
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag?
    - Intet endnu ._.
  16. Har du et livsmotto?
    - Nææ.
  17. Halv fuldt eller halv tomt?
    - Halv fuldt.
  18. Morgen eller aften?
    - Aften!
  19. Billed af dig selv?
    - Nah ;D


Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 18:28
  1. Hvor gammel er du? 15 år
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Jeg hedder Anna.
  3. Hvor i landet bor du? Nordsjælland - 3390 Hundested
  4. Fremtids uddannelse? Ved jeg ikke.
  5. Har du job? / Hvilket? Ishus om sommeren, hunde-lufter-hyggejob og har søgt i bageren.
  6. Hvor meget tjener du i md? Forskelligt
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). Et bid - er lige for doven til at finde billede.
  8. Hvornår red du sidst? Må indrømme at det faktisk er over 3 uger siden sidt - Starter på ny på mandag. Hesten er blevet fed.
  9. Idol/forbilled? Ved ikke.
  10. Yndlings musik nummer p.t? hmm . Torniquet - Marilyn Manson tror jeg
  11. Yndlings musik genre? Heavy, rock
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Jeg har hest - men er ikke vildt heste-freaked.
  13. Yndlings farve? Sort og hvid :P
  14. Livret? Boller i Karry med rosiner og kokosmel
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Wokmad og nudler
  16. Har du et livsmotto? Næh.
  17. Halv fuldt eller halv tomt? Halv tomt
  18. Morgen eller aften? Aften.
  19. Billed af dig selv? Har ikke noget.

mvh Anna
og Topas

Stævnefotografering tilbydes i Nordsjælland
og Kbh/omegn - Skriv en PB.
0
0
Svar på denne tråd
 
 hehehe
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 18:35
  1. Hvor gammel er du? Snart 17
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Zandie
  3. Hvor i landet bor du? Nordsjælland
  4. Fremtids uddannelse? Ved ikke rigtigt. Skal muligvis læse biologi på universitetet.
  5. Har du job? / Hvilket? Nej
  6. Hvor meget tjener du i md? --
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). Læderridstøvler for et år siden
  8. Hvornår red du sidst? Længe siden - er lige blevet opereret.
  9. Idol/forbilled? Ikke rigtig nogen.
  10. Yndlings musik nummer p.t? Ved ikke.
  11. Yndlings musik genre? Rock
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Jeg er overhovedet ikke en, andre opfatter som hestepige.
  13. Yndlings farve? Ved ikke.
  14. Livret? Pasta.
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Intet
  16. Har du et livsmotto? Nej
  17. Halv fuldt eller halv tomt? Halvt fuldt
  18. Morgen eller aften? Aften
  19. Billed af dig selv? Nej



Z L N D I E

En hver afslutning er en ny begyndelse



0
0
Svar på denne tråd
 
 spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 18:35
  1. Hvor gammel er du? - 14.
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? - Marlene
  3. Hvor i landet bor du? - Nær Randers
  4. Fremtids uddannelse? - ingen idé
  5. Har du job? / Hvilket? - ikke mere
  6. Hvor meget tjener du i md?
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). - kan ikke huske. rider ikke mere så
  8. Hvornår red du sidst? - 1 år siden, eller mere..
  9. Idol/forbilled? - mange.
  10. Yndlings musik nummer p.t? - just dance
  11. Yndlings musik genre? - pop, tror jeg
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? - er ikke hestepige mere d:
  13. Yndlings farve? - hvid
  14. Livret? - kinesisk mad, fortiden
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? - ingenting.
  16. Har du et livsmotto? - næh
  17. Halv fuldt eller halv tomt? halv fyldt
  18. Morgen eller aften? - aften
  19. Billed af dig selv? - kig billede indlægget. :)

Marlene Jensen
8.F
0
0
Svar på denne tråd
 
 dfsdfdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 18:46
  1. Hvor gammel er du?
    14
  2. Hvad hedder du "rigtigt"?
    Pernille
  3. Hvor i landet bor du?
    Sjælland, Skovlunde
  4. Fremtids uddannelse?
    ved det ikke endnu.
  5. Har du job? / Hvilket?
    nej, men engang imellem arbejder jeg på et lager i STK.
  6. Hvor meget tjener du i md?
    har intet job, men i STK er det 100kr. i timen.
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed).
    rider ikke, så har ikke købt noget.
  8. Hvornår red du sidst?
    omkring 1 år siden.
  9. Idol/forbilled?
    har ikke noget specielt.
  10. Yndlings musik nummer p.t?
    har ikke noget specielt.
  11. Yndlings musik genre?
    pop og andet.
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"?
    jeg er ingen hestepige mere (;
  13. Yndlings farve?
    der er så mange.
  14. Livret?
    også meget.
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag?
    købepizza.
  16. Har du et livsmotto?
    haha, nej (;
  17. Halv fuldt eller halv tomt?
    halvt fuldt.
  18. Morgen eller aften?
    aften.
  19. Billed af dig selv?
    lige det eneste en veninde tog HAHA.

Pernille » what doesent kill you makes you stronger i;

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålållåålå
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 18:56
  1. Hvor gammel er du? -18 (nærmer mig de 19 :D )
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? -Julie
  3. Hvor i landet bor du? -Tæt på Kalundborg
  4. Fremtids uddannelse? -Enten dyrepasser, dyreadfærdsterapeut eller også vil jeg gå en helt anden vej og læse teologi på uni.
  5. Har du job? / Hvilket? -Lørdagspostbud for Post Danmark 8D
  6. Hvor meget tjener du i md? -Er lige startet, så ved ikke helt endnu..
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). -Jeg har ikke købt noget i MANGE MANGE MANGE år hehe..
  8. Hvornår red du sidst? -For et par timer siden ^^
  9. Idol/forbilled? -Har ikke idoler som sådan.
  10. Yndlings musik nummer p.t? -Jeg har mange <3
  11. Yndlings musik genre? -Æhm.. Alle ca :b Hører alt fra Tegan&Sarah til Suspekt til System of a Down etc. ^^
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? -Jeg ser da mig selv som en rigtig hestepige, selvom jeg kun har tid to gange om ugen pga gymnasie (3.g), arbejde, venner og kæreste.
  13. Yndlings farve? -Sort.. Ellers orange.
  14. Livret? -Hmm ved jeg ikke
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? -Ikke noget endnu, men skal have (vegetar)lasagne :)
  16. Har du et livsmotto? -Rødtoppere topper toppen 8D -det er helt tilbage fra de små klasser i folkeskolen hehe
  17. Halv fuldt eller halv tomt? -Afhænger af om der er drukket af det eller ej. Er det fra starten kun fyldt halvt op er det halvt fuldt. Er det fra starten fyldt helt op og så er halvdelen blevet taget fra er det halvt tomt. It's that simple.
  18. Morgen eller aften? -Aften!!
  19. Billed af dig selv?

-et festivalsbillede, og ja mig til højre :D


-applecheeks
"I am the terror that FLAPS in the night, I am the wrong number calling you at 3 AM.. I am DARKWING JULIE"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 19:10

  1. Hvor gammel er du? 15, 16 de 28. oktober
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Sofie Støjko
  3. Hvor i landet bor du? 3400 Hillerød, Nordsjælland
  4. Fremtids uddannelse? Ingen anelse (; Lige nu er jeg i gang med STX
  5. Har du job? / Hvilket? Ja, Jalsøe Babysam Hillerød (;
  6. Hvor meget tjener du i md? meeeget forskelligt, for det meste 1000-2000
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). Gummidimser til bunden af stigbøjlen, elastikker til sikkerhedsbøjle + tredelt messingbid - spændende, spændende xD
  8. Hvornår red du sidst? Idag
  9. Idol/forbilled? Johnny Depp bl.a.
  10. Yndlings musik nummer p.t? Dén er for svær xD
  11. Yndlings musik genre? Rock, punk, metal
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Rigtig 'hestepige' Men kun en måned endnu
  13. Yndlings farve? GRØN
  14. Livret? Pas xD
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Lasagne
  16. Har du et livsmotto? Nææh
  17. Halv fuldt eller halv tomt? Halv fuldt
  18. Morgen eller aften? Aften
  19. Billed af dig selv?


... Sofie Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX

Nu også med den fantastiske F.A. Estipona OX

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 19:18
  1. Hvor gammel er du? 16
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Maria
  3. Hvor i landet bor du? Forstad til Århus
  4. Fremtids uddannelse? Ved ikke
  5. Har du job? / Hvilket? Ja. Ungarbejder i Metro
  6. Hvor meget tjener du i md? Meget forskelligt, da det er forskelligt hvor meget jeg arbejder. Men ca 1000-2000 kr
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). Hmm. Ved jeg ikke. Meget lang tid siden
  8. Hvornår red du sidst? I søndags
  9. Idol/forbilled? Ingen
  10. Yndlings musik nummer p.t? Intet
  11. Yndlings musik genre? Techno/dance
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? På halvtid
  13. Yndlings farve? Vel lilla, men ved ikke
  14. Livret? Mors lasagne!
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Intet lige nu. Men skal lige om lidt. Skal bare lige tage mig sammen :)
  16. Har du et livsmotto? nej
  17. Halv fuldt eller halv tomt? Halv tomt (Ja. Plejer så også selv at stille det spørgsmål til andre, men må indrømme jeg selv altid tænker halv tomt.)
  18. Morgen eller aften? Kommer an på hvad man skal, men nok aften.
  19. Billed af dig selv? Næh


- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 19:19
  1. Hvor gammel er du? 17 år.
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Helene
  3. Hvor i landet bor du? 7323 Give, syddanmark.
  4. Fremtids uddannelse? Landmand.
  5. Har du job? / Hvilket? Ja, Jeg arbejder på min nabos svinefarm.
  6. Hvor meget tjener du i md? 8403 kr.
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). -
  8. Hvornår red du sidst? Igår.
  9. Idol/forbilled? -
  10. Yndlings musik nummer p.t? No air.
  11. Yndlings musik genre? -
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Kun på halvtid.
  13. Yndlings farve? Rød.
  14. Livret? -
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Kylling i karry.
  16. Har du et livsmotto? Næ.
  17. Halv fuldt eller halv tomt? -
  18. Morgen eller aften? morgen.
  19. Billed af dig selv? Nej.

Hilsen Helene


- Som er afhænig af Heste-Nettet!


R.I.P.

DV-Hesten Lotte!

10. april 1993

+14. August 2008+

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejsa.
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 19:29
  1. Hvor gammel er du? 18år
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Erika
  3. Hvor i landet bor du? Horsens omegen.
  4. Fremtids uddannelse? Er igang med HHX
  5. Har du job? / Hvilket? Ja, arbejder på Q8 tank :-)
  6. Hvor meget tjener du i md? Omkring 3600 +/-
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). Aner det ikke.
  8. Hvornår red du sidst? Det kan jeg slet ikke huske mere. Nok engang i maj sidste år :s
  9. Idol/forbilled? Ingen.
  10. Yndlings musik nummer p.t? Usher - Moving Mountains.
  11. Yndlings musik genre? Dansk rap/hip hop
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Pt. er jeg desværre ikke rigtig :/
  13. Yndlings farve? Blå
  14. Livret? Tarteletter
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Lasagne
  16. Har du et livsmotto? Nej
  17. Halv fuldt eller halv tomt? Pyh, halv tomt tror jeg pt.
  18. Morgen eller aften? Aften helt klart
  19. Billed af dig selv?

Casual

~*You can knock me down - But I ain't staying there*~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 19:31
  1. Hvor gammel er du? 16 år
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Rikke Sofie Jensen
  3. Hvor i landet bor du? Glostrup, Stor KBH
  4. Fremtids uddannelse? Noget med mennesker ;-)
  5. Har du job? / Hvilket? Kassemedarbejder i spar.
  6. Hvor meget tjener du i md? Ca. 2000 kr.
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). Øh. Må være et Eskadron underlag i cognac.
  8. Hvornår red du sidst? I tirsdags.
  9. Idol/forbilled? Min mor
  10. Yndlings musik nummer p.t? Kim Larsen - De smukke unge mennesker
  11. Yndlings musik genre? Ingen bestemt
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Pt. halvtid
  13. Yndlings farve? Grøn
  14. Livret? Hotwings og pastasalat
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? En bolle og en frysepizza
  16. Har du et livsmotto? Nej..
  17. Halv fuldt eller halv tomt? Kommer lidt an på hvilken dag det er ;-)
  18. Morgen eller aften? Middag ;-D
  19. Billed af dig selv? Gider ikke finde lige nu..



Mvh. Rikke med Nadim

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 fhddfhdfhfhdfhd
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 19:37

Wah gwaan fe dat gyal, count me in!


  1. Hvor gammel er du? 19 år, 20 til december.
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Mette Bach Christensen er mit dåbsnavn.
  3. Hvor i landet bor du? Bor 10 min. vest for Aarhus, også kaldet Galten.
  4. Fremtids uddannelse? Satser på arkitekskolen, men man ved aldrig hvad fremtiden bringer.
  5. Har du job? / Hvilket? Arbejder hos Damgaard-Jensen A/S i Skejby, takket være søde Rhea og hendes moar :)
  6. Hvor meget tjener du i md? Puha, det er meget forskelligt.
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). Mjøh, det er flere år siden dette er sket.
  8. Hvornår red du sidst? Uha, det er vel 2 uger siden. Har haft ret så travlt.
  9. Idol/forbilled? Synes efterhånden der er mange, men på hver deres måde. Kan ikke rigtigt nævne navne.
  10. Yndlings musik nummer p.t? Tanya Stephens - These Streets
  11. Yndlings musik genre? Reggae, Ragga, Dub, Ska, Dancehall, Reggaeton, Rap, Hiphop, Garage, Funk, Soul, Jazz, Blues, Oldies, Gospel
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Hestepige på halv tid, eller nærmere kvart tid for tiden pga. arbejde.
  13. Yndlings farve? Rød, gul, grøn. Naturens farver.
  14. Livret? Hmm... Er ret madglad generalt.
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Har bagt 74 stk. pølsehorn, og guffet flæsesteg med hele molevitten til aftensmad.
  16. Har du et livsmotto? Synes efterhånden jeg har en del. Men One love er nok min mest brugte. Ellers er "Hva' så hvis han kysser irriterende og er dårlig i sengen, han er sku da reel!" en meget realistisk sætning.
  17. Halv fuldt eller halv tomt? Det er bare halvt!
  18. Morgen eller aften? Aften, der er jeg mest kreativ.
  19. Billed af dig selv?

Fck dårlig ånde, morgenhår og dobbelthager - Det var SÅ sjovt på Raggapak! :)


"Jesus is black, Ronald Reagan is the Devil, and the Government is lying about 9/11." - Huey Freeman, The Boondocks


Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd
 
 mine svar
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 19:47

Hvor gammel er du?

Jeg er faktisk lige fyldt 23 år


Hvad hedder du "rigtigt"?

Vinnie Møller Jeppesen


Hvor i landet bor du?

Vendsyssel (9740 Jerslev J)


Fremtids uddannelse?

Kommende farmakonom


Har du job? / Hvilket?

Ja, jeg er elev som farmakonom


Hvor meget tjener du i md?

Tænke tænke, min grundløn er på knap 12.000 kr


Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed).

Min dressursadel, som skal sælges igen :-(


Hvornår red du sidst?

I eftermiddags


Idol/forbilled?

Kyra K - hvem ellers


Yndlings musik nummer p.t?

Pt. 'I kissed A girl' eller 'we cry'


Yndlings musik genre?

Rock / pop


Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"?

Jeg er fuldtidhestefreak


Yndlings farve?

Brun.. eller hvid.. eller olivengrøn..


Livret?

Suppehorn i ketchupsovs med bacontern


Hvad har du fået til aftensmad idag?

Vi skal have homemade tomatsuppe og hvidløgsflutes


Har du et livsmotto?

Ja da


Halv fuldt eller halv tomt?

Halv fuldt


Morgen eller aften?

Tidlig morgen


Billed af dig selv?



Knus fra Vinnie_M, stadig farmakonom stud.
.
Billedsmuk og ukompliceret fem års hoppe sælges
Lækker 16,5' Kentaur Athen sælges (monteret)
.
* Hp opdateret med tekst den 4. september 2008 *
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 19:50
  1. Hvor gammel er du? 17 år
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Ann-Sofie
  3. Hvor i landet bor du? N. Sjælland
  4. Fremtids uddannelse? Der hvor vinden fører, lever en dag af gangen, lige i dette øjeblik kemi. Noget med kemi, og da jeg gerne vil gøre en indsats, vil jeg gerne forske i medicin.
  5. Har du job? / Hvilket? 110% Gymnasium elev
  6. Hvor meget tjener du i md? En gang imellem giver min mor mig penge :b ?
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). Ich habe vergessen.
  8. Hvornår red du sidst? 2 år, ehm cirkus.
  9. Idol/forbilled? Min mor, far, bedsteveninden.
  10. Yndlings musik nummer p.t? Der er mange
  11. Yndlings musik genre? Elsker alle, og sådan skal det også være.
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Næsten ikke
  13. Yndlings farve? Alle
  14. Livret? Der er også mange, men elsker især indisk mad.
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Fiskefilet
  16. Har du et livsmotto? Nej, det ændres hele tiden, livet går videre.
  17. Halv fuldt eller halv tomt? Kommer an på dagen
  18. Morgen eller aften? Aftens timerne med familien er bare gode ;)
  19. Billed af dig selv? Nope

Gæt mit navn, to dyr og ender på fie?

Ann-Sofie (And - So - Fie)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalal
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 19:56
  1. Hvor gammel er du? 14
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Laura Hammer Jakobsen
  3. Hvor i landet bor du? Nordsjælland
  4. Fremtids uddannelse? Dyrlæge
  5. Har du job? / Hvilket? Barnepige
  6. Hvor meget tjener du i md? Ca. 500
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). Kan ikke huske
  8. Hvornår red du sidst? I tirsdags
  9. Idol/forbilled?
  10. Yndlings musik nummer p.t? Neyo closer , american boy
  11. Yndlings musik genre? Pop
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Rigtig
  13. Yndlings farve? Pink
  14. Livret? Ris i karry ?
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Pizza
  16. Har du et livsmotto? Nej
  17. Halv fuldt eller halv tomt? Halv fuldt
  18. Morgen eller aften? Aften
  19. Billed af dig selv?

LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (:

Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.


0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjk
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 20:02

Hvor gammel er du?
- 15½

Hvad hedder du "rigtigt"?
- Isabella

Hvor i landet bor du?
- København

Fremtids uddannelse?
- Textilindkøber eller jounalist

Har du job? / Hvilket?
- nej

Hvor meget tjener du i md?
- har ikke et job

Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed).
-Hmm. en sadelknægt tror jeg.

Hvornår red du sidst?
- for et par timer siden :b

Idol/forbilled?
- intet

Yndlings musik nummer p.t?

- Whine up

Yndlings musik genre?
- Pop, RnB osv.

Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"?
- Halvtid

Yndlings farve?
- Ved ikke :b

Livret?
- Thai, sushi

Hvad har du fået til aftensmad idag?
- En bøf

Har du et livsmotto?
- Nej

Halv fuldt eller halv tomt?
- eie?

Morgen eller aften?
- Aften

Billed af dig selv?


&& Whatever &&
¤ www.bricksite.com/ITD-foto ¤
0
0
Svar på denne tråd
 
 selwyn er hooooot
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 20:09

Hvor gammel er du?

jeg er 13 - 14 om 3½ uge :D

Hvad hedder du "rigtigt"?

Catrine Sørensen

Hvor i landet bor du?

Randers - Jylland

Fremtids uddannelse?

Frisør, kostmetolog og berider :D

Har du job? / Hvilket?

går med aviser :b rider heste for www.stald-grove.dk også gør jeg rent for min far på hans værksted ;)

Hvor meget tjener du i md?

åh det forskelligt :D

Hvad er det sidste rideudstyr du har købt.

Det kan jeg ikk huske :P

Hvornår red du sidst?

I søndags. Min pony har rykket skoen af så kan ikk ride.

Idol/forbilled?

ved jeg sørme ikk ;D

Yndlings musik nummer p.t?

Mathias Lysgaard - RE malene

Yndlings musik genre?

Pop hiphop RnB Techno dance og sådan :)

Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"?

Rigtig :D haha

Yndlings farve?

LYSERØD & PINK

Livret?

Boller i karry!

Hvad har du fået til aftensmad idag?

Biksemad :P

Har du et livsmotto?

neej :)

Halv fuldt eller halv tomt?

HELT FYLDT! :D

Morgen eller aften?

Begge ;)

Billed af dig selv?

Mig til HØJRE hvis I er i tvivl?


skrev catrine sørensen

- der er bidt af en gal welsh...


Hvis din pony kan hop er det uden tvivl en bette welsh cob.

en welsh kan umuligt være nok! :*


www.Stald-Grove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 dgdgjjjk
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 20:34
  1. Hvor gammel er du? 15 år
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Emilie Sigvardt
  3. Hvor i landet bor du? Sjælland (syd)
  4. Fremtids uddannelse? Børnelæge eller hjertekirurg.
  5. Har du job? / Hvilket? Nobs..
  6. Hvor meget tjener du i md? ^^
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). Det kan jeg ikke lige huske ;)
  8. Hvornår red du sidst? i tirsdags! (er syg)
  9. Idol/forbilled? hmmm - ved ikke :)
  10. Yndlings musik nummer p.t? MANGE, men ihvertfald "i kissed a girl"! men ynd. kunstnere er klart Tina Dickow og Duffy
  11. Yndlings musik genre? ^^
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? hvordan skal den forstås? :D - altså jeg er ikke sådan en der bruger hele mit liv på det :p
  13. Yndlings farve? hvid & grå
  14. Livret? Laks..
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Lidt chili con carne.
  16. Har du et livsmotto? MANGE!
  17. Halv fuldt eller halv tomt? Halv fuldt selvfølgelig :) der er ingen grund til at have sådan en taber holdning..
  18. Morgen eller aften? aften :p
  19. Billed af dig selv?

Emilie


Rider Aldrig uden Boney-M <3




0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 20:43
  1. Hvor gammel er du? 18 - 19 til december
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Helena
  3. Hvor i landet bor du? Bor pt. i Luxembourg, men jeg kommer fra Sønderjylland :)
  4. Fremtids uddannelse? Farmaceut, dyrlæge eller noget biokemi-halløj
  5. Har du job? / Hvilket? Ja, hestepasser/groom i en dressurstald
  6. Hvor meget tjener du i md? ca. 500 € + kost og logi
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed)? Ridebukser fra RTS - mine er mørkebrune.
  8. Hvornår red du sidst? Hmm, det var i formiddags
  9. Idol/forbilled? Mine forældre og min moster
  10. Yndlings musik nummer p.t? Bon Jovi - "It's my Life" og "Bad Medicine"
  11. Yndlings musik genre? Rock/pop
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Fysisk pt. hestepige på fuld tid, men mentalt slet ikke.
  13. Yndlings farve? Blå og grøn
  14. Livret? Hm, der er mange. Men især lasagne med en god salat til eller dansk bøf med bløde løg og brun sovs.
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Noget så inspirerende som youghurt med cornflakes - fik varm mad til frokost ;) Traditionel luxembourgsk høstmad: salat, gulerødder, syltede miniagurker, to slags skinke og pommes frites.
  16. Har du et livsmotto? "If you can dream it, you can do it" (Walt Disney) samt "Det er dit liv - og op til dig selv at få det bedste ud af det" (min far)
  17. Halv fuldt eller halv tomt? Halvt fuldt!
  18. Morgen eller aften? Hmm, middag tror jeg :P Ellers er det morgen.
  19. Billed af dig selv?


"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney


Hestepasser søges til dressurstald i Luxembourg

- skriv for mere info!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 21:15
  1. Hvor gammel er du?
    18
  2. Hvad hedder du "rigtigt"?
    Sofie
  3. Hvor i landet bor du?
    Vestsjælland
  4. Fremtids uddannelse?
    Vides ikke
  5. Har du job? / Hvilket?
    Nej
  6. Hvor meget tjener du i md?
    Får su
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed).
    Hvide gummiklokker, for over et år siden
  8. Hvornår red du sidst?
    I januar
  9. Idol/forbilled?
    -
  10. Yndlings musik nummer p.t?
    -
  11. Yndlings musik genre?
    Rock
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"?
    Halv tid
  13. Yndlings farve?
    Sort
  14. Livret?
    Orientalsk risret
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag?
    En skål havregryn og noget pasta
  16. Har du et livsmotto?
    -
  17. Halv fuldt eller halv tomt?
    Halvt fuldt
  18. Morgen eller aften?
    Aften
  19. Billed af dig selv?

- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 21:43
  1. Hvor gammel er du? - 14 år
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? -Forkert hedder jeg Sascha (Nathalie) og rigtig hedder jeg Sascha :P (what? :P)
  3. Hvor i landet bor du? - i Byen :D
  4. Fremtids uddannelse? - Fotograf eller berider - fotograf er nok mest realistisk ;)
  5. Har du job? / Hvilket? - Nasserøv på fuld tid :D
  6. Hvor meget tjener du i md? - alt for mange faxe kondi :P
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). - Ridestøvler! ;D
  8. Hvornår red du sidst? - For knap og nap en time siden ;)
  9. Idol/forbilled? - Min mor + mormor
  10. Yndlings musik nummer p.t? - L.O.C - Hvorfor Vil Du Ikk <33
  11. Yndlings musik genre? - Alt det på The Voice :D + dansk rap
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? - Halvtid ;)
  13. Yndlings farve? - Blå <3
  14. Livret? - Lasagne :D Fars lasagne
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? - Spaghetti med kødsovs :D
  16. Har du et livsmotto? - Der er kun én forskel på at køre 110 og 140 - den der kører 140 når hurtigere ulykkesstedet
  17. Halv fuldt eller halv tomt? - Halvt fuldt
  18. Morgen eller aften? - Aften
  19. Billed af dig selv?

Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 21:43
  1. Hvor gammel er du? 15 år
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Fiona
  3. Hvor i landet bor du? København
  4. Fremtids uddannelse? no idea
  5. Har du job? / Hvilket? ja, hos Lagkagehuset (en bager) på Christianshavn i København
  6. Hvor meget tjener du i md? md er måned ikogs'? :D vi får løn hver 14. dag, men det' forskelligt. Omkring 1000-1500 kr.
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). lyserødt underlag, har intet billede
  8. Hvornår red du sidst? idag
  9. Idol/forbilled? fanme mange
  10. Yndlings musik nummer p.t? herre meget. rihannas disturbia, four minutes (justin t. & madonna), men ogs' temaet fra Amelie
  11. Yndlings musik genre? hører stort set alt, bortset fra heavy rock og dårlig techo
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? arh det er vist kun på halvtid når det kun er 3 gange om ugen
  13. Yndlings farve? sort, grå og hvid
  14. Livret? er altædende
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? kylling og kartofler
  16. Har du et livsmotto? nej og heller intet våbenskjold (nynne 4evarhhh<3)
  17. Halv fuldt eller halv tomt? ej jeg er da optimisk og siger halv fuldt
  18. Morgen eller aften? aften
  19. Billed af dig selv?
  20. ^fik lige 2

- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 ♥TheDreams♥
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 22:57
  1. Hvor gammel er du?
    15
  2. Hvad hedder du "rigtigt"?
    Katja
  3. Hvor i landet bor du?
    På Fyn
  4. Fremtids uddannelse?
    Musik producer
  5. Har du job? / Hvilket?
    Nej.
  6. Hvor meget tjener du i md?
    200
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed).
    Et par gamacher
  8. Hvornår red du sidst?
    For 6 timer siden
  9. Idol/forbilled?
    The Dreams + Chief 1
  10. Yndlings musik nummer p.t?
    Panic! At The Disco - Nine In The Afternoon
  11. Yndlings musik genre?
    Rock/Punk/Metal
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"?
    Jeg er rigtig
  13. Yndlings farve?
    Sort!
  14. Livret?
    Taco
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag?
    Pasta i fad med bacon og skinke
  16. Har du et livsmotto?
    At turde vove er at miste fodfæstet for en stund - ikke at turde vove er at miste livet.
  17. Halv fuldt eller halv tomt?
    Halv fuld
  18. Morgen eller aften?
    Aften
  19. Billed af dig selv?
    Intet nyt pt

Bailey, Beauty & Plet

- Ingen kan erstatte jer (':

0
0
Svar på denne tråd
 
 svar svar
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 23:07
  1. Hvor gammel er du? 19
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Julie
  3. Hvor i landet bor du? Nordsjælland
  4. Fremtids uddannelse? Arkitekt
  5. Har du job? / Hvilket? Ja, på et lager
  6. Hvor meget tjener du i md? Er ansat på timebasis, så afhænger af hvor mange timer jeg arbejder, den pågældende måned.
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). Puha, det er sku længe siden. Tror faktisk at det er et åar siden :P Hmm, sådan går det når man ikke har hverken egen pony, eller egentlig part længere. Men tror det sidste jeg købte var en kieffer madonna trense
  8. Hvornår red du sidst? I dag
  9. Idol/forbilled? Hmm ?
  10. Yndlings musik nummer p.t? Alt med Jason Mraz !
  11. Yndlings musik genre? Pop/rock
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Førhen har jeg været udpræget hestetøs, men nu er det kun det løse, hvor jeg træner andres heste og underviser.
  13. Yndlings farve? Petrolium
  14. Livret? Ovndampet Laks
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Har ikke fået noget, havde ondt i maven, så kunne ikke spise noget
  16. Har du et livsmotto? To be or not to be - that's the question.
  17. Halv fuldt eller halv tomt? fuldt
  18. Morgen eller aften? Aften/nat - Jeg er udpræget B-mennesker, faktisk så slemt at jeg burde katagoriseres som C- eller D-menneske i stedet ;)
  19. Billed af dig selv? Ohh Ya, festivalbillede FTW ! Skøjteprinsesse på Roskilde '08 ! :D




Don't imitate, innovate !
"Venner er som stille engle, der løfter os op,
når vores vinger har problemer med at flyve"
0
0
Svar på denne tråd
 
 iphpojåokå
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 17:59
  1. Hvor gammel er du? 16 år.
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Kamilla
  3. Hvor i landet bor du? Djursland
  4. Fremtids uddannelse? No idea!
  5. Har du job? / Hvilket? Nej :)
  6. Hvor meget tjener du i md? -
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). -
  8. Hvornår red du sidst? År siden!
  9. Idol/forbilled? Billie Joe Armstrong
  10. Yndlings musik nummer p.t? Suspekt - Klam Fyr xD
  11. Yndlings musik genre? Dansk rap, rock, metal
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Slet ikke længere, desværre.
  13. Yndlings farve? Har ingen
  14. Livret? KØD
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Har ikke fået mad endnu.
  16. Har du et livsmotto? Nej
  17. Halv fuldt eller halv tomt? Halv fuldt
  18. Morgen eller aften? Aften
  19. Billed af dig selv? .

Kamilla

hey unloving, i will love you.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kajbjerggårds blues
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 18:26
  1. Hvor gammel er du? 20 år
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Malene
  3. Hvor i landet bor du? Syd jylland
  4. Fremtids uddannelse? Psykolog
  5. Har du job? / Hvilket? Nej
  6. Hvor meget tjener du i md? -
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). PK international sportswear vest fra Jessens rideudstyr
  8. Hvornår red du sidst? For under en time siden
  9. Idol/forbilled? Andreas Helgstrand må være mit forbilled inden for ridningen.
  10. Yndlings musik nummer p.t? "Malene sangen"
  11. Yndlings musik genre? Blandet
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Jeg er heste pige alle dage..
  13. Yndlings farve? Beige og blå
  14. Livret? Laks
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Har ikke spist endnu, men skal have bøf og flødekartofler
  16. Har du et livsmotto? Livet er for kort til dogne heste
  17. Halv fuldt eller halv tomt? Halv fuldt
  18. Morgen eller aften? Morgen.

Ejer og rytter af

Philias &

Kajbjerggårds Blues

dressur rytter

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdsfssd
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 18:38
  1. Hvor gammel er du? 17
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Trine
  3. Hvor i landet bor du? nordsjælland (farum)
  4. Fremtids uddannelse? Ved jeg ikke
  5. Har du job? / Hvilket? Ja, sidder i kassen i Kvickly
  6. Hvor meget tjener du i md? Ca. 1800 pr. måned, men lidt forskelligt, da jeg tager ekstravagter de uger jeg har meget tid.
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). Kan faktisk ikke lige huske hvad det sidste jeg selv købte var. Men fik en ny ridehjelm og et par handsker til min fødselsdag for lidt over en måned siden.
  8. Hvornår red du sidst? I går aftes.
  9. Idol/forbilled? ?
  10. Yndlings musik nummer p.t? Duffy - Rockferry
  11. Yndlings musik genre? Pop/rock
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Har kun part, så rider kun et par gange om ugen.
  13. Yndlings farve? grøn
  14. Livret? lasagne, lammekød, laks, grillmad...
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Har ikke spist endnu. Men skal have resten af noget kødsovs fra i går (som er sygt stærk, fordi den var lavet til tortillas) og noget pasta.
  16. Har du et livsmotto? næh, ikke lige.
  17. Halv fuldt eller halv tomt? fuldt, da!
  18. Morgen eller aften? aften
  19. Billed af dig selv? Okay så :D


TRI NE

**~**~**~**~**~**~**~**~**~**

med kæmpedyret Sonny <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mine svar
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 19:00
  1. Hvor gammel er du? 14 år
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Siff
  3. Hvor i landet bor du? Stor København
  4. Fremtids uddannelse? Jeg ved det ikke helt
  5. Har du job? / Hvilket? Nej.
  6. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). Hmm.. Can't remember.
  7. Hvornår red du sidst? Lige en time siden.
  8. Yndlings musik nummer p.t? I kissed a girl
  9. Yndlings musik genre? Er ikke så sart med musik. Men nok pop/rock
  10. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Rigtig
  11. Yndlings farve? Altså til tøj og sådan, sådan nogle blå grålige farver..
  12. Livret? Det må jo nok blive Crépes
  13. Hvad har du fået til aftensmad idag? Har ikke fået endnu Men burger.
  14. Har du et livsmotto? Narh, ikke lige.
  15. Halv fuldt eller halv tomt? Kommer an på mit humør
  16. Morgen eller aften? Middag?
  17. Billed af dig selv?



Siff og Benton


Pony dressur ekvipage fra Kongelundens Rideklub

(KRK, Amager)

Amatør fotograf, www.siff-ronja.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 21:45
  1. Hvor gammel er du? 14 år(:
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Cecilie Kjeldsen :P
  3. Hvor i landet bor du? Rødovre ^^
  4. Fremtids uddannelse? Har virkelig ingen ide (:
  5. Har du job? / Hvilket? Nej (:
  6. Hvor meget tjener du i md? -
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). Sporer (: har ikke noget billed.
  8. Hvornår red du sidst? I dag : D
  9. Idol/forbilled? Ikke rigtig nogen (:
  10. Yndlings musik nummer p.t? Uhhh, mange : D
  11. Yndlings musik genre? pop ^^
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Ville gerne havde mere med de dejlige dyr at gøre (:
  13. Yndlings farve? Rød : D
  14. Livret? Pizza, superspaghetti : D
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Steg med kartoffelfad ^^
  16. Har du et livsmotto? "Græd ikke over spildt mælk - tænk hvis det var kakao.
  17. Halv fuldt eller halv tomt? Halv tomt xD
  18. Morgen eller aften? Aften : D
  19. Billed af dig selv?

Mega slørret - meget irriterende -.-'





© .. skrev Sille - min Sylle ©

> Tro kan flytte bjerge,

men almindelig fornuft,

får folk til at gå uden om.


0
0
Svar på denne tråd
 
 jbggrejhgbehrg
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 22:03
  1. Hvor gammel er du? 16
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Julie
  3. Hvor i landet bor du? Værløse
  4. Fremtids uddannelse? Haha, dunno
  5. Har du job? / Hvilket? Barnepige
  6. Hvor meget tjener du i md? 720kr
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). kan jeg ik huske :p
  8. Hvornår red du sidst? i tirsdags tror jeg.
  9. Idol/forbilled? dig
  10. Yndlings musik nummer p.t? ved ik
  11. Yndlings musik genre? alt
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? er ik hestepige
  13. Yndlings farve? hvid, i think :D
  14. Livret? CHOKOLADE <3
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? kan jeg ik huske hahah ;D
  16. Har du et livsmotto? næææ
  17. Halv fuldt eller halv tomt? HVAD
  18. Morgen eller aften? aften <3
  19. Billed af dig selv? uden makeup eller noget. haha :D


Vildrose

nu med Tivall <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spørgsmål.
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 23:54
  1. Hvor gammel er du? 17 år
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Ditte
  3. Hvor i landet bor du? Rønne, Bornholm
  4. Fremtids uddannelse? Journalist
  5. Har du job? / Hvilket? Reklamebud ^^
  6. Hvor meget tjener du i md? ca. 1200-1500
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). En blanding af tøj og et sadelunderlag.
  8. Hvornår red du sidst? I dag
  9. Idol/forbilled? Hm..
  10. Yndlings musik nummer p.t? Flere forskellige sange fra flere bands, bl.a Jonas Brothers, Tokio Hotel, Menudo, Cinema Bizarre, The Dreams og Drew Seeley. :)
  11. Yndlings musik genre? Pop/Rock
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Rider kun to gange om ugen (part), da der går en del tid med andre ting. (;
  13. Yndlings farve? Pas
  14. Livret? Spaghetti ;D
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Pizza
  16. Har du et livsmotto? Ikke et direkte livsmotto, men der er flere mottoer, jeg kan lide.
  17. Halv fuldt eller halv tomt? Forskelligt.
  18. Morgen eller aften? Aften - morgenen er hård!
  19. Billed af dig selv?

24.dk/image/3438650/350x400?.cached

i30.photobucket.com/albums/c307/ Ditte__ro/billede103-1.jpg (meget træt Ditte til idrætsdag med gymnasiet )



Ditte

- nu med May Ray

0
0
Svar på denne tråd
 
 spørgsmål - svar
Forfatter: 
Dato:  06-09-2008 08:27
  1. Hvor gammel er du? 16
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Mette Schønning
  3. Hvor i landet bor du? København
  4. Fremtids uddannelse? Som fysioterapeut på det sportslige niveau.
  5. Har du job? / Hvilket? Jeg har to, det ene er, hvor jeg passer børn privat. Det andet er, i zoologisk have på Frederiksberg.
  6. Hvor meget tjener du i md? Meget forskelligt.
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). Uha, tror det er et par ridehansker sidste år :D
  8. Hvornår red du sidst? Laaaaaaaang tid siden, sidste sommer? :D
  9. Idol/forbilled? Min daddy
  10. Yndlings musik nummer p.t? "Bare et øjeblik" med Razz - han har sådan en nuttet stemme ;i
  11. Yndlings musik genre? Techno
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Halvtid - hvis ikke kvart tid :D jeg rider kun når jeg er på lolland hos min gamle ridelære.
  13. Yndlings farve? Lime grøn,
  14. Livret? Eh, MAD :D
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? - i går tager vi så :b men, hjemmelavet pizza som min vens mor havde lavet til os :b
  16. Har du et livsmotto? Det står i min signatur :D
  17. Halv fuldt eller halv tomt? Halvt tomt.
  18. Morgen eller aften? Kommer jo an på, om man vågner sammen med en :b Men alene, aften.
  19. Billed af dig selv?


Mette Schønning (:


"Jeg tror, at det rigtigste er, at stille sig frem og sige: Her er jeg. Tag mig, som jeg er. Eller lad være."

- Jesper Skibby.

0
0
Svar på denne tråd
 
 kkkkkkkk
Forfatter: 
Dato:  06-09-2008 09:49
  1. Hvor gammel er du? 12
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? emilie
  3. Hvor i landet bor du? Sjælland
  4. Fremtids uddannelse? Journalist
  5. Har du job? / Hvilket? barnepige ;D
  6. Hvor meget tjener du i md? intet
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). Sporebeskyttere
  8. Hvornår red du sidst? igår
  9. Idol/forbilled? Hmm?
  10. Yndlings musik nummer p.t? i miss you
  11. Yndlings musik genre? alt
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? halvtid
  13. Yndlings farve? karrygul ;D
  14. Livret? spagettimed kødsovs
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? har ikk fået aftensmad endnu
  16. Har du et livsmotto? No one can take you down unless you let them
  17. Halv fuldt eller halv tomt? halvt fuldtt!
  18. Morgen eller aften? aften
  19. Billed af dig selv? narj :D

Miller - C

Mickey du er og bliver den bedste <3

Myspace!

__________________________________

0
0
Svar på denne tråd
 
 khkuhnuh
Forfatter: 
Dato:  06-09-2008 10:51
  1. Hvor gammel er du? 17
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Louise
  3. Hvor i landet bor du? Odense
  4. Fremtids uddannelse? Animator
  5. Har du job? / Hvilket? nej
  6. Hvor meget tjener du i md? -
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). uh det er lang tid siden.. må have været en grime til bob da han blev flyttet sommer 07.
  8. Hvornår red du sidst? i sommers
  9. Idol/forbilled? en masse fra alt det musik jeg hører Nightwish, King D. osv. og så mine brødre og walt disney
  10. Yndlings musik nummer p.t? little wonders med Rob Thomas, eller after today fra a goofy movie
  11. Yndlings musik genre? den er blandet men metal, heavy og mest i den dur. men også en smule dance, 90er, hannah montana og Disney soundtracks osv.
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? dengang jeg var det var det 100% .. jeg ville det hele eller intet og sådan er jeg med de fleste ting.. gider ikke gøre noget halvt.
  13. Yndlings farve? hmm . det ved jeg faktisk ikke.. det er sådan meget med humøret.
  14. Livret? Abrikos kylling
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? ... idag har jeg ikke fået noget xD
  16. Har du et livsmotto? jeg har da nogle stykker tror jeg :P
  17. Halv fuldt eller halv tomt? intet hvis der er cola i for så drikker jeg det hele ;)
  18. Morgen eller aften? nat !
  19. Billed af dig selv? gider ikke til atfinde et


LouIse Frandsen

"Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!"


O d e n s e F a g s k o l e !

0
0
Svar på denne tråd
 
 gjgjggjjgjg
Forfatter: 
Dato:  06-09-2008 12:10
Hvor gammel er du?

17 år ...

Hvad hedder du "rigtigt"?

Mathilde

Hvor i landet bor du?

Østjylland - 20 km. nord for Århus :)

Fremtids uddannelse?

Ved det ikk .. måske noget i udlandet :) men ja .. det vil jeg slet ikk beslutte endnu :)

Har du job? / Hvilket?

Jep .. Gør rent herhjemme/er barnepige (for min handicappet lillesøster) - er ansat af kommunen .. Så har mine forældre som chefer :P

Hvor meget tjener du i md?

ved det ikk lige helt da jeg lige er blevet ansat efter min storebror sagde op :)

Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed).

2 x Bucas dækner - overgang og vinter..

en kieffer donau excellence springsadel med tilhørende: underlag, fortøj, gjord, maveplade, stigremme.

Hvornår red du sidst?

Igår sen eftermiddag :P sprang for 1. gang på min unghest

Idol/forbilled?

hmm .. mange forskellige :) hihi ...

Yndlings musik nummer p.t?

Lige for tiden er jeg ret vild med følgende musik:

The loft - kiss you goodbye
Aura - Something from nothing
Sys Bjerre - Malene
Mattias Lysgaard - RE Malene
Rihanna & Maroon 5: if I never see your face again
Natasha Beddingfield - Wild horses


Yndlings musik genre?

Nok mest pop .. rock , reggae tjaa.. det er meget forskelligt hvilket musik jeg ka li :)

Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"?

Hvordan mener du ?

altså, når jeg er sammen med hestepigerne og er i stalden er jeg klart hestepige ;) Men i skolen og i byen osv er jeg da en ganske alm. pige som alle mine skole kammerater..
Går op i mit udseende, fester osv ..

Vil ik kalde mig selv en "rigtig" hestepige .. ;)

Yndlings farve?

Blå og Grøn

Livret?

Pandekager, pizza, pasta og flødesovs med en go bøf :)

Hvad har du fået til aftensmad idag?

Igår fik jeg pizza :D

Har du et livsmotto?

Neej .. men i forskellige situationer tænker jeg da nogle "mottos"/citater eller hva man kalder det.. nogle livsord ;)

elsker at læse dem , og tænke, at det er fuldstændig rigtigt :P

Halv fuldt eller halv tomt?

Halvt fuldt - så har man da i det mindste noget :)

Morgen eller aften?

Aften...

Billed af dig selv? :-P {>

hmm .. det må I ha tilgode ;)


Mathilde Fryba

» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥
They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless

0
0
Svar på denne tråd
 
 nananananna
Forfatter: 
Dato:  06-09-2008 13:25
  1. Hvor gammel er du? 15
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Julie
  3. Hvor i landet bor du? Sjælland
  4. Fremtids uddannelse? Fotograf i think..
  5. Har du job? / Hvilket? Niksen
  6. Hvor meget tjener du i md? -
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed)0. puuhaa, et godt spørgsmål. et hovedtøj for et halvt års tid siden tror jeg.
  8. Hvornår red du sidst? i .. onsdags.
  9. Idol/forbilled? -
  10. Yndlings musik nummer p.t? I realize
  11. Yndlings musik genre? Pas.
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Halvtid
  13. Yndlings farve? Rød
  14. Livret? Kartofler :)
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Har ikke fået noget endnu.
  16. Har du et livsmotto? Nej.
  17. Halv fuldt eller halv tomt? Bare halvt.
  18. Morgen eller aften? Aften
  19. Billed af dig selv? Senere :D

-Jux
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralala
Forfatter: 
Dato:  06-09-2008 15:22
  1. Hvor gammel er du? 18 år og 5 måneder. ;D
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Simone.
  3. Hvor i landet bor du? Midtsjælland, ved Køge. :D
  4. Fremtids uddannelse? Fotograf, eller noget med heste.
  5. Har du job? / Hvilket? Ja, er kassedame i netto
  6. Hvor meget tjener du i md? Ca. 3000-4000 kr., også får jeg SU oven i.
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). Et regndækken
  8. Hvornår red du sidst? I mandags
  9. Idol/forbilled? Johnny Depp, ham kan jeg rigtig godt lide. ;D
  10. Yndlings musik nummer p.t? Aner det ikke. :D
  11. Yndlings musik genre? Meget blandet, hører både pop, rock, metal og techno. :D
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Jeg er vel en rigtig hestepige, er hos min hest hverdag. Og når jeg er hjemme bruger jeg tiden på at stene heste sider.<3<3<3<3
  13. Yndlings farve? Sort!
  14. Livret? Kartofler. B-)
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Har ikke fået aftensmad.
  16. Har du et livsmotto? ...
  17. Halv fuldt eller halv tomt? Har aldrig forstået det spørgsmål
  18. Morgen eller aften? Nat, fordi der ligger jeg for det meste og sover. ;D



Simone & Ja'thopa OX
og parten Santana
- Brøderup Ungdomsskole 06/07

Mail/msn - Hjemmeside - Hestegalleri

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-09-2008 15:31
  1. Hvor gammel er du? 17.
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Marie.
  3. Hvor i landet bor du? København
  4. Fremtids uddannelse? Dyrepasser, tror jeg.
  5. Har du job? / Hvilket? Ikke lige pt.
  6. Hvor meget tjener du i md? -
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). Puh... Det er længe siden jeg sidst har købt rideudstyr, så det kan jeg ikke lige huske.
  8. Hvornår red du sidst? 3 måneder siden :/ Rider ikke pt., har ikke haft tiden til det - men er så småt begyndt at lede efter en ny part.
  9. Idol/forbilled? -
  10. Yndlings musik nummer p.t? The Raincoats - Fairytale in the Supermarket.
  11. Yndlings musik genre? Alt muligt. Rock, punk, grunge, riot grrrl, queercore punk rock, ska, reggae, dubstep, d'n'b ...
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Hestepige på halvtid. Mere har jeg ikke tid til, og har masser af andre interesser.
  13. Yndlings farve? Rød.
  14. Livret? Så længe det er vegetarisk, er jeg glad.
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Har endnu ikke fået aftensmad.
  16. Har du et livsmotto? -
  17. Halv fuldt eller halv tomt? Åh nej...
  18. Morgen eller aften? Aften.
  19. Billed af dig selv? Det må vente.

- Marie
nu uden Zhehena


0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  06-09-2008 16:07
  1. Hvor gammel er du? Jeg bliver 15 år den 18. oktober.
  2. Hvad hedder du "rigtigt"? Jennifer.
  3. Hvor i landet bor du? Jylland.
  4. Fremtids uddannelse? Jeg vil gerne noget med landbruget.
  5. Har du job? / Hvilket? Jeg hjælper til i en hestestald.
  6. Hvor meget tjener du i md? 800 kr.
  7. Hvad er det sidste rideudstyr du har købt (gerne billed). Det kan jeg ikke huske.
  8. Hvornår red du sidst? I lørdags. Jeg er på efterskole og jeg har først fået ridelinjen til næste år så jeg kan kun i weekenden.
  9. Idol/forbilled? Min mor.
  10. Yndlings musik nummer p.t? Shine on.
  11. Yndlings musik genre? Blandet.
  12. Er du en "rigtig" hestepige, eller kun på "halvtid"? Jeg er nok en rigtig hestepige.
  13. Yndlings farve? lyse farver.
  14. Livret? Suppe.
  15. Hvad har du fået til aftensmad idag? Jeg har ikke spist aftensmad endnu.
  16. Har du et livsmotto? Lev livet.
  17. Halv fuldt eller halv tomt? ?
  18. Morgen eller aften? Dag.
  19. Billed af dig selv? Må vente.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Lallala.
Forfatter: 
Dato:  06-09-2008 23:12

Genialt .


LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (:

Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider