|
|
| JULEØNSKER. |
| Forfatter:  |
Lotte ♥Monique♥ |
| Dato:  |
03-09-2008 13:28 |
|
Hej ÆNDER.
Er i begyndt at skrive ønsker ned til jul??? Eller bare tænke hvad i ønsker jer.
Jeg er squ begyndt. Hesteting´s listen er laaang. Det mere "personelige" er ikke nær så lang.
Kom med jeres ønsker... 
LOTTEPOTTE -Nu med fantastiske Monique. -Og ridning på en dejlig Gorba/Balou. ♥Gorba, you will always bee in my heart.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tooskesmoothie ... |
Camilla Stormont |
03-09-2008 13:48 |
|
Jeg ønsker mig en god jul!  Det lyder måske lidt fesent, men det mener jeg faktisk. De sidste par år har jeg ikke haft nogle gaveønsker, min familie har været ved at kvæle mig. Jeg ønsker mig blot et godt kommende år, og en dejlig aften med familien 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sfsdsdffssdfe |
Pernille Skipper |
03-09-2008 13:55 |
|
en BÆRBAR, tøj, parfume, makeup indtil videre. oh my god jeg glæder mig 
Pernille » what doesent kill you makes you stronger i;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
tjaaaa jeg ønsker mig noget så personligt som bøger til mit nye studium, til både fødselsdag og jul
Don't ask for a miracle Be a miracle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fjfjfj |
|
|
Jeg har fødselsdag præcist 14 dage efter jul - altså d. 7. januar  denne gang fylder jeg 18 år !! (Weehuuu ) såå det står på lidt større gaver  Men indtil videre ønsker jeg mig dette: mini bærbar computer læderridestøvler ehm.. jaa.. det var 2 ting .. ønsker mig nok ogs tøj, make-up, småting osv.. ting til Aggi mangler jeg ikk rigtig lige i øjeblikket da jeg har fået alt jeg mangler til hende 
Mathilde Fryba
» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥ They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
03-09-2008 15:05 |
|
har ikke tænkt på julegaver endnu fordi at vi holder stor 15-års fødselsdag for mig den 13. september og der har jeg selvfølgelig lavet en ønskeseddel, kopierede den lige fra word: Fionas ønskeliste til 15-års fødselsdag
- Windows Vista bærbar computer
- Gavekort eller tøj fra:
- Designers Remix Collection - Tiger of Sweden - COS (butik ved siden af Fona på Købmagergade) - Invasion (butik ved siden af George Jensen på Strøget) - Nørgaard på Strøget - Matas
- DVD-boxe:
- Ugly Betty 1. sæson - Friends boxen med alle 10 sæsoner
- Ride-ting:
- "Street Ride" ridesko fra Hooks str. 39/40 - Sorte, lange læderridestøvler str. 39/40 - Ridehjelm, sort
- Abonnement på:
- Ridehesten Junior - Sirene
Blender
Fornyelse af Wild card til Tivoli
Et flot og forholdsvis enkelt armbåndsur
Personlige gaver
Penge til forbrug
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsdjkfshkj |
BananBrød |
03-09-2008 16:19 |
|
gavekort: invasion message urban outfitters matas weekday guf makeup parfumer digitalkamera penge ;p smykker tøj cd'er desperate housewifes sæson 2, 3, 4 har ikke lige uddybet tingene, for det kan være jeg fx ønsker mig nogle andre cd'er til jul, end jeg gør lige nu ;b
bananbrød i love you so. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Puh ha.. |
|
|
Har 100 heste ting jeg ønsker mig, blandt andet: SD pandebånd PC gamacher osv osv Gaver til mig selv kan jeg ikke lige somme på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wqeqweqwe |
|
|
Ha Nye Ridebukser  Sådan nogle rigtige pinke nogle 
Loppemarket med brugt rideudstyr. Sdr. Jernløse vej 20 4420 Regstrup.kl. 11.D. 13 septamber.Du kan også selv få en stand, det koster 30 kr. Henv. over HN. DET ER ET KIG VÆRD!!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Hm. Jeg har ikke så mange ting endnu: The Body Shop ting. Mørkebrune fuldskindsridebukser Gavekort til: Message og muligvis h&m. Tøj & garanteret en masse andre ting.
Sofie & Cappuccino - you'll never walk alone!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blalalla |
|
|
Jeg er begyndt at lave ønskeseddel til min fødselsdag, selvom det først er den 30. november  Men kort og godt ønsker jeg mig:
- tøj - make-up - sko - penge - og en smule hesteting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Halloooooooo - vi mangler lissom min fødselsdag inden det bliver tid til juleønsker!!! xD Er ikke begyndt at skrive ned, kunne være man skulle gøre det :b
... Sofie Støjko - med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX Nu også med den fantastiske F.A. Estipona OX
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æpolikujyhtgrf |
|
|
har lavet liste siden sommerferien ... men den liste der bliver listen med de ting jeg ønsker mest består af DVDer, og nogle bøger..
LouIse Frandsen "Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!" O d e n s e F a g s k o l e !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har fødselsdag en uge før jul, så december er nærmeste gavehelvede for mig. Jeg ønsker mig en gps, make up, flyt-hjemmefra-ting og noget tøj (udelukkende fordi jeg hader selv at købe det)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er kun Chelle <3 |
LilleChelle |
04-09-2008 16:29 |
|
.. jeg ønsker mig vidst også som Sofie - FLYTTE-HJEMMEFRA-TING  haha, godt nok er jeg flyttet hjemmefra, men ting kan der altid bruges <3
Så ønsker jeg mig make-up fra The body Shop - en ferie i sommerferien - også bare den bedste jul nogensinde - sidste jul blev ødelagt :/ og vi havde faktisk ikke jul, andet end juleaften uden juletræ :'(
»Jeg er kun Chelle« ¬ Nu med Pøjka ! ^Tidligere med Vestergaards In-zeit Linka R.I.P Tobias - Cathrine - Nathalie ^I betyder alt ! Jakob Buhl Kloster Du er drømmen jeg drømte om ^^ du er livet !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfhdfhdfhdh |
|
|
Uha, det ved jeg da virkelig ikke. Vores jul i sig selv, er alt hvad man kan ønske sig. Det er bare råhygge  Ønsker går jeg ikke så meget op i, men det bliver vel... Tjae. Jeg har alt, hvad jeg skal bruge for at overleve. Jeg er ikke så god til, at ønske mig materielle ting. Skal nærmest have dem proppet i hovedet, hvor jeg fuldt ud insisterer på, at det ikke er nødvendigt. Jeg er bare dårlig. Stik mig hellere lidt flæskesteg og nogle brunede kartofler, så er jeg glad 
"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks Reggae, Ragga, Rasta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegergud |
|
|
Jeg ville allerhelst have penge! Men det kan man ikke få i julegave!  Men tror det bliver b.la. disse ting :
Sara & SaraL-Foto ♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
Helene ♥Speedy♥ |
04-09-2008 20:37 |
|
Jeg er ingengang begyndt at tænke på juleaften endnu! Jeg har ikke rigtige nogle ønsker... Men det kommer nok.
Hilsen Helene - Som er afhænig af Heste-Nettet! R.I.P. DV-Hesten Lotte! 10. april 1993 +14. August 2008+
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Okay, så er jeg begyndt at bikse ønskeseddel sammen, den ser so far nogenlunde sådan her ud: Tøj: undertøj gavekort til h&m, farlig fredag Dvd'er: mick Øgendahl - miktrix skeleton key ace venture 1+2 hele 'friends' serien southpark (med danske tekster) sæson 2 (nogen der kender nogle gode gysere, som skal add'es?) Cd'er: green day - kerplunk gavekort: Tp musik, fona Andet: dobbeltseng Epirus knallert cykel hovedpude stor sportstaske god bodylotion - nogen der kender nogle gode mærker? har endnu ikke fundet en helt super xD gavekort: matas, karmen & kamelia, ikea penge
... Sofie Støjko - med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX Nu også med den fantastiske F.A. Estipona OX
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jegermigogikkedig(: |
MaleneD ♥AlexandraOgFrederik |
04-09-2008 21:13 |
|
Jeg ønsker mig : - At starte til springtime.
- At få hestene op på rideskolen at stå.
- En hestetrailer til 2 heste(brugt).
- En ny kombisadel til alexandra.
- En ny kombisadel til frederik.
- Nye underlag. (mange farver)
- PC, gamacher i lys turkis str. xs-small/cob.
- Spring-gamacher til Frederik (gerne brugte, da han har det med at ødelægge dem) , bare for at han lærer at have nogen på)
- Masser af Tøj til mig selv (Mærketøj)
- måske nye hkm ridestøvler.
- Hvide ridehansker.
- Sko :p
- Og meget, meget mere (:
» Malene § * med stjernen Alexandra © * & Frederik ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxzzxzxzx< |
Lotte ♥Monique♥ |
05-09-2008 14:31 |
|
I få lige hele listen: Ønskeseddeljulen 2008 Hesteting: Vinterdækken Str. 155. Fyld op til 350g. 4horses Turnout Winter II, oliven eller marineblå, fra Tika 599,-
Avalon vinterdækken, DarkBlue/Green eller Dress blue, fra Horze 609,- Overgangs/regn dækken Str. 155. Fyld op til 250g. 4horses Turnout II, 100gram fyld, oliven eller marineblå, fra Tika 499-, Aquador regn/overgangsdækken, brun/mørkeblå, fra Horze 549,- Gamacher. Str. Full. 4horses dressurgamacher, fra Tika 259,- Gamacher, for og bagben, Brown/beige eller navy/light blue, fra Horze 139,- forben 99,- bagben Flotte sadelunderlag (Dressur, full). Gerne farverige. Diverse hesteting. Refleks udstyr. Træk tove. Gerne vand afvisende. Spore + remme. Højst 20mm dorn. , Kuglesporer, fra horze 39,- Fleece dækken. 155. Med krydsgjord, halestrop og bringeluk. Cuddle fleecedækken, fra Horze 169,- Cavaletti blokke. (fås bla i horze) Alá det her. Bomme. ( fås bla ved Alulette) Børstehanske. Tre-delt bid. Blue hors skinhealer 119,- eller Blue hors sårspray 59,- Hestebøger. Hesteforstand af Christiane Gohl Perfekte partnere af Kelly Marks Strigekasse, STOR. Gerne med "rumskiller" i, og lille ind bygget "bakke". Klokker. Large. Bandage underlag. Andre ting: Penge. Tøj. (Only, Vero Moda) Gyldendags røde ordbøger med CD. Dansk/engelsk engelsk/dansk. Mamma Mia DVD. Abonnement. Ridehesten Junior Magasinet HEST Eguipage
LOTTEPOTTE -Nu med fantastiske Monique. -Og ridning på en dejlig Gorba/Balou. ♥Gorba, you will always bee in my heart.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfhipsdfjo-d |
|
|
Jul? wtf, min sommer er først lige begyndt at slutte!
Kamilla hey unloving, i will love you.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vghjkjbhgvfc |
|
|
Har fødselsdag på mandag, så det andet må vente lidt 
Marie Smil til verden, og måske smiler den igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zzzzzzzzzzzzzzzz |
Jennifer Nielsen |
06-09-2008 15:38 |
|
Jeg har jo snart fødselsdag så jeg har bare lavet en stor liste. - Ridehjelm
- Ridestøvler
- Ridebukser
- Seng
- Skrivebord
- Stol
- Skab
- Billede rammer
Og meget andet til det nye hus. Vi har ikke fundet et endnu men vi har lige solgt vores ejendom og vil nu leje et hus tættere på Ribe da det er billiger for os at leje noget. Jeg vil gerne have nye ting til det nye værelse derfor så mange møbler. Selvfølgelig får jeg ikke foreksempel en ny seng men jeg har sparet 12000 op så jeg bruger nogle af dem på det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdklodhfngdh |
|
|
Har lavet en KÆMPE liste.. 
Sagde Kat. ♥ - nu uden Harald - Alt er muligt - udover at stå på ski gennem en svingdør! og op på hesten igen!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
|
|
jeg ønsker mig egentlig bare en god, glad jul .. for de sidste par juleaftener for mig har været fuldstændig fucked up og endt i kage s:
odin/rikke - uden hest vsrk. always in my heart <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Indtil videre ønsker jeg mig. Sorte shorts røde gemasher rød t-shirt fra en hjemmeside The used CD
©Hottentott© Tab og vind med samme sind. Jeg elsker dig Hotte <3'33 ~Hottentott I©u~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Jeg opdaterer min ønskeseddel hvert år efter jul/fødselsdag, så de ting, jeg har fået eller ikke ønsker mig mere, bliver slettet. I løbet af året bliver der så tilføjet flere ting i takt med jeg får nye ønsker. Pt. er min ønskeliste ret kedelig... - dvd: To verdener - dvd: Aristocats - Penge til ny seng
"If you can dream it, you can do it!" Walt Disney Hestepasser søges til dressurstald i Luxembourg - skriv for mere info!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg plejer aldrig at kunne komme på nogle ønsker, men i år har jeg lidt:
Hest: Mørkebrune ternede ridebukser, fuldskind. Jodhpur ridebukser, sort eller mørkebrun, fuldskind. Ulddækken sort, brun eller anden mørk farve str 125 Varme ridesko til vinter Roeckl ridehandsker i sort Dressurpisk 110cm med messing og lædergreb Til mig selv: Christina Aguilera bodylotion & deodorant Isabell Kristensen Endless Dreams deodorant og parfume Penge Gavekort til Matas Gavekort til TP musik Gavekort til The Body Shop
Foto: Canon EF 50mm f/1.8 - kan bestilles på internettet eller i fotobutik. Canon RC-1 fjernudløser Scandisk Extreme III CF memorycard Adobe Photoshop Elements
mvh Anna og Topas
Stævnefotografering tilbydes i Nordsjælland og Kbh/omegn - Skriv en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvfdjshgfjkhgvkjfhgvkj |
|
|
- Raysaxx "heart poetry" (parfume).
- Brunt mexicansk hovedtøj.
- Grøn el. brun stævnejakke
- stævnebukser m. sort fullskind
- den orange kenzo (parfume)
- stilletter (i form af gavekort til en skobutik)
- skrivebord
- kontorstol
- Aromalampe
- Kinesiske øreringe
- Ægyptisk halskæde
- Præ-columbianske øreringe
- Elisabethansk rosenolie
- Frostbite (dvd) af Anders Banke
- Vampire hunter D (dvd) af Yoshiaki Kawajiri
- Predator 1 (dvd) af John McTiernan
- Minotaur (dvd) Jonathan English
- The hills have eyes unrated (dvd)
- The hills have eyes 2 unrated (dvd)
- The reaping (dvd)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg skal følge en neger til svømning.. |
|
|
1. Ipod classic 2. Nye ternede ridebukser 3.Find mig en person fra udlandet jeg må bestille fra denne side igennem http://www.lemoncookie.com 4. Dressur ridestøvler 5. DVD'er (Friends, Nynne, Klovn, Parfumen) 6. Gavekort (urban outfitters, matas og H&M) Min ønskeliste bliver bare mindre og mindre for hvert år
JEGMIG'HEDVIGLAERKE bombing for peace is like f*cking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
|
|
Min plejer at være meter lang, men i år er dne sku ikke så lang igen. har det lige som Camilla, med at gaverne betyder ikke så meget. Synes det aller fedeste er stemningen og hyggen.
- det eneste er vidst gavekort til diverse butikker. 
AMANDA KARLSEN klank efterskole 08/09
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke så mange som sidste år |
MinTopsy ♥Topsy-4-Ever♥ |
07-10-2008 19:29 |
|
Jeg ønsker mig hvertfald et godt år.. som de fleste nok gør. Men jeg kunne også godt bruge nogle nye ridebukser, og jeg ønsker mig meget en stævnejakke Og så ønsker jeg mig bøger og Gavekort til hestebutikker  Og ellers så kan jeg ikke rigtig huske mer..
Topsy 4 Ever Diig + Miig = Lover
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Elsker.dig.skat.forevigt. |
Tinkerbell ♥4love♥ |
07-10-2008 19:35 |
|
Jeg ønsker mig at min mor ville elske mig som hun elsker min søster & bror.. Det er mit højeste ønske, at hun bare ville behandle mig lidt som var jeg hendes datter.! 
Tinkerbell ♥4love♥ If the walls cut speak marking what they say Maybe they tell me about yesterday. ♦-♥♠♥♠♥♠♥-♦ forgive me.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asassaas |
Lotte ♥Monique♥ |
07-10-2008 19:38 |
|
Tinkerbell: Det lyder da ikke som et særligt rart ønske...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Emmabemma xD |
07-10-2008 19:58 |
|
ipod, tøj, masser hesteting den er lang i år.
Emmabemma - bag skyerne er himlen altid blå.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| UPSSSS |
Icelander |
07-10-2008 20:04 |
|
Min ønskeliste til jul og fødselsdag: - nintendo wii spil fx wii fit. · Knallert. · Gavekort el. penge. · Tegneprogram til computer med en 'tegneplade'. · Digital kamera m. zoom og 8-10 pixel. - Spejlrefleks som fx · 'Art of modern rock' mini 1 a-z (Bog) - kan købes i Urban Outfitters. (Som ligger på strøget: Østergade 42 ) · Hele friends serien. (DVD) · Desperate Housewives. (DVD) - kan fx. være: Promarker, touch twin og touch sketch. (Blå, Rød, Grøn…) · Betty Boob taske fra dollydots. (Charlottenlund) · Counter Strike (PC )
Mvh. Julia <3 (: ! - sharie :') Rigtige ryttere kan ride ALT ! ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Thor'alting |
|
|
jeg er ikke lige kommet på så meget endnu (: - halskæde hvor der står, Ørsted - halskæde hvor der står, Cilleh - glattejern - flot dressur underlag - alle 'Friends' sæsoner - gavekort til Deres, Matas og h&m - makeup
♥ Cecilie & Thor ♥
- til døden os skiller (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Elsker.dig.skat.forevigt. |
Tinkerbell ♥4love♥ |
07-10-2008 20:52 |
|
Lotte: Nææ, men det er nu det jeg ønsker mig mest, det ville forandre en del.!
Tinkerbell ♥4love♥ If the walls cut speak marking what they say Maybe they tell me about yesterday. ♦-♥♠♥♠♥♠♥-♦ forgive me.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Emmabemma xD |
07-10-2008 21:14 |
|
okay, i må godt se min liste. med billeder og det hele d:  just female bolero  ipod nano  puma sneakers  just female kjole  cardigan fra h&m/divided  h&m t-shirt  øh ja en t-shirt fra H&M  grime fra horze.dk  grime med plyds fra www.tikarideudstyr.dk  cavallo læderridestøvler  pink lædergrime fra www.shires.dk  pink hovedtøj 8D  dette hovedtøj  krydstrense med lammeskind :} ridehandsker sliksten ridesokker (intet billede) burberry underlag (intet billede) pink underlag
Emmabemma - bag skyerne er himlen altid blå.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Fionabona |
07-10-2008 21:37 |
|
eneste ønske so far er ridestøvler
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| olkijuhygtfd |
|
|
den fylder 3 computersider så den får i ikke  men den liste der blev givet til min mor bestod udelukkende af DVDer
LouIse Frandsen "Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!" O d e n s e F a g s k o l e !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juleønsker. |
|
|
- Et rigtig fedt ur som jeg har set på Asos.dk - Margorit øreringe + halskæde. - og sikke en masse andre ting. Men faktisk ikke så mange hesteting i år.
Ejer af den skønne hest Face The Feat. Selv om du er traver med stort T - er du den hest der har lært mig mest. Practice makes perfect
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg er ikke begyndt at skrive ønske liste endnu, men tror da, at jeg snart begynder. Ja, sommeren er måske lige slut, men okay.. Det er altså december om to måneder, så.. Men jeg ved da, at jeg ønsker mig: Nye ting til værelset - TV bord - Sovesofa - Nyt TV - Kæmpe pude - Nyt skrivebord En masse DVD'er - Klovn - Anna Pihl - Og flere.. Meget makeup - Nilens Jord - Max Factor Parfumer - Beckham - Lacoste Tøj - trøjer - bluser - bukser - t shirts Og meget mere...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 111111 |
|
|
altså jeg ønsker mig en god jul, og så et par nye ridestøvler og meget mere:'D Emmabemma xD ved du hvad den der lædergrime hedder??:'D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|