Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 ¤Ny sang, KOM NU¤
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 09:07

Ja, Laura og KNA Connected har lavet en ny sang, som der skal stoppe noget af alt det vold vi har i Danmark :/

Hvad synes i om sangen ? (: Er total vild med den ;D


SAFIA MASOOD
&

ARMANI JEANS<33



Domen, du er elsket<3

Sheila, Elsker dig :I

0
0
Svar på denne tråd
 
 bvcvvv
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 19:39

Måske er i bare ikke helt med på de nye sange ? :D


SAFIA MASOOD
&

ARMANI JEANS<33



Domen, du er elsket<3

Sheila, Elsker dig :I

0
0
Svar på denne tråd
 
 LLouiseA
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 19:42

Joo??

Synes ikke sangen er god, men pointen med den er.


Louise Andreasson

-Vox & Veneration

0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 19:43

har ik hørt den :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 lllllll
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 20:49

har ikke hørt den


'Katriiine.


-jeg glæder mig til vinter©

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 16:20

har ik hørt den. kan man finde den på youtube?


kh emmabemma

0
0
Svar på denne tråd
 
 fghgfhfgh
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 18:56

lav lige et link, hvis den er på youtube.


Pernille » what doesent kill you makes you stronger i;

0
0
Svar på denne tråd
 
 jdjsdjds.
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 19:20

Jeg synes den er vildt god! Min nye ynglings-sang :D

Og ja, den er på YouTube. I kan jo bare søge på den..



Thea & Usse

- Nomatter what come, i will allways love you .

*Opdateret præsentation og hesteprofil*

0
0
Svar på denne tråd
 
 rfazsdffff
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 19:23

Hørte den live til beach party :)

Synes den er okay, pointen er god.


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 zfgsdfgsdgf
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 20:08

Jeg synes den er utrolig dårlig :P


Rikkea ..

- Eller noget?

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdsfdsfsdfs
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 21:37

SAFIA MASOOD
&

ARMANI JEANS<33



Domen, du er elsket<3

Sheila, Elsker dig :I

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 21:53

Den er bare så nice..


Ja nemlig den handler også om at det er lige meget om du er Sort, mulat, hvid eller hvad du er, så er vi ens for blodet er rødt så længe det flyder..!


ELSKER DEN...!! <3


Nina Larsen

.Alle laver fejl.

.Men ikke alle kan se det gode.

.Sådan har jeg det lige nu.

.ingen kærlighed.

http://www.pre-horse.dk/

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 17:27

pointen er super :)

men syntes ikke sangen er ret god.


kh emmabemma

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 18:01

den er vel okay (:


Pernille » what doesent kill you makes you stronger i;

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålå
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 19:18

Aldrig hørt den...


Men jeg er med på den her: www.youtube.com/ watch?v=MUcTfqKKxIE&feature=related



Determination to achieve, give you the ability to do it

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider