Puha, i min familie giver man ikke rigtig julegaver på den måde...
Børnene giver ikke de voksne, men de voksne giver hinanden.
Vi har ikke en særlig traditionel jul hjemme hos mig, min mor og far hader jul, så...
Julen er jo nærmest også bare blevet god pga. Gaverne...
Skolen er faktisk herre god

laver ikke en skid, laver mad og glor på lækre drenge hele dagen (Især simon *MumZ*) Han er bare lidr for lækker - og sød. Glæder mig til at se ham spille teaterstykke!
Ooog... Så er der jo også ham fra 9, han er også lækker... men Simon er sødest, ham fra 9 er bare en skør fantasi.
Nå... Nom om mit drenge snak, til hestene...
Hos hesten gåd det op og ned. Tja, hun har ikke haft sko på i lang tid så har faktisk bare skridtet, og hygget lidt...!
Hun får vist sko på i morgen, og på Lørdag skal jeg til stævne i Kongelunden. Det glæder jeg mig til...
Har jo været inde på hooks, og bestille mine julegaver (Min mor kan sgu ik' finde ud af det...) Og skal nok snart bestille noget for mine egne penge... ved ikke hvad det skal være?!
Måske en ridejakke, eller et ridedækken? Hm... Nok et nyt springunderlag

Rider lige nu med et dressur, fordi det jeg normalt bruger til spring er godt brugt.
Køber nok også snart eskadron gamacher over internettet ! FEDEREN!
Nååå... Hm... Er jo begyndt at springe i en anden rideklub (TSR)... det er sgu meget hygsomligt
Tja... det var vist lidt om mit liv!
Knuz *Smile* En rigtig hoppe skal hedde URSULA!:-P "Det er ikke en tragedie, at man ikke når sine mål. Det er en tragedie ikke at have nogen mål at nå."