Yo Ænder 
- ja, jeg er ikke død, lever stadig, men har bare ikke været så meget "in the JHN-mood" 
Men ja, det må være tid til en opdatering fra mig, for det er da godt nok lang tid siden i sådan rigtig har hørt noget for mig 
Men i hvertfald, så har jeg solgt min ellers noget så dejlige hest, Lidria, fordi jeg skal videre med ponyerne, og ikke havde så meget tid til at tage til hestestævner osv, og så ikke havde mere plads i stalden, da jeg jo desværre kun har 4 bokse. Og hvorfor jeg helle ikke har beholdt hende, til mine ponyår er færdige (om 1½år), er fordi hun var 15 år nu, så når jeg endelig var færdig med ponyerne, ville hun ikke kunne i specielt lang tid mere desværre. Ellers en helt fantastisk hest, som har givet mig så utroligt meget, og som jeg har kæmpet en kæmpe kamp med, som både har kostet blod, sved og tårer! . Men fantastisk nok, kom der til sidst noget HELT UTROLIGT ud af det !. Hun blev virkelig en dygtig hest til sidst, så hende savner jeg meget. Hun belv solgt til en 18 årig pige på fyn, som ikke har de største ambitioner 

^^ Det er denne dejlige hest der er tale om !
. (nederste billed, springer vi 150 cm)
Så er der jo Egely'S Prins Abdullah, som de fleste af jer jo kender
..
Tjaeh' han står til salg lige nu, og det gør han af den grund, at jeg ikke føler at vi kan komme videre sammen. Han har lært mig det han kunne, og jeg kan ikke lære ham mere.
Så det er jo meget enkelt, han er ellers sådan en fantastisk pony, som jeg har fået nogle af de fedeste oplevelser på !! . Så jo, det er super trist, at skulle af med ham, men jeg vil videre, og så er det jo desværre det der skal til
. og jeg VED at han vil gøre en anden lille pige lykkelig.

^^ Denne dejlige pony, hvis nogle skulle have glemt det
.
Perle, min lille 3'er pony, hende har jeg stadigvæk, og hun skal ikke sælges 
- Hende har jeg haft i 6 år nu, og hun er min lille pige
.
Jeg har en dygtig lille rytter på hende som ride rhende super fint, desværre falder hun for aldersgrænsen i år !
.

^^Det er Perlen
. her springer hun 110 cm ..
Så er der min fantastiske & skønne hingst, Stormy Ice Cream, som blev 3 år, den 28 april i år 
Ham startede jeg med at sidde på, i slutningen af sommerferien, og så har jeg så tilredet ham! .
og jeg siger jer, den hest er HELT fantastisk !. Jeg er så gald for ham, og det er en HELT UTROLIG udvikling han har gjort, og endnu gør !. Fra hver eneste gang er der POSITIV forskel !
Vi har redet ca. 15-16 gange i alt nu og det er bare super fedt ! Jeg laver et indlæg om ham og det 

^^ Det er så ham og mig
sådan ser det nogenlunde ud i Galop og Trav på nuværende tidspunkt ..
Så her på mandag, får jeg en 4års 1'erpony hjem i ridning
..
Det er en der har "spottet" mig og så spurgte hun om jeg ikke ville ha' den hjem i ridning
. Wiiieh
Så den skal jeg altså ride op og prøve at sælge, og hun skla bare ha' 40.000, så hvis jeg sælger den for 50.000, får jeg 10.000 og hvis jeg sælger den for 100.000, får jeg 60.000 osv
. tihi.
Men den skulle være ret fin og have stor kapacitet, men nu må vi se
.
Jeg skal nok lave et indlæg med den også når jeg får den 