Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 ¤Opdatering - Ja, jeg lever stadig (:
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 21:06

Yo Ænder

- ja, jeg er ikke død, lever stadig, men har bare ikke været så meget "in the JHN-mood"


Men ja, det må være tid til en opdatering fra mig, for det er da godt nok lang tid siden i sådan rigtig har hørt noget for mig


Men i hvertfald, så har jeg solgt min ellers noget så dejlige hest, Lidria, fordi jeg skal videre med ponyerne, og ikke havde så meget tid til at tage til hestestævner osv, og så ikke havde mere plads i stalden, da jeg jo desværre kun har 4 bokse. Og hvorfor jeg helle ikke har beholdt hende, til mine ponyår er færdige (om 1½år), er fordi hun var 15 år nu, så når jeg endelig var færdig med ponyerne, ville hun ikke kunne i specielt lang tid mere desværre. Ellers en helt fantastisk hest, som har givet mig så utroligt meget, og som jeg har kæmpet en kæmpe kamp med, som både har kostet blod, sved og tårer! . Men fantastisk nok, kom der til sidst noget HELT UTROLIGT ud af det !. Hun blev virkelig en dygtig hest til sidst, så hende savner jeg meget. Hun belv solgt til en 18 årig pige på fyn, som ikke har de største ambitioner :D

^^ Det er denne dejlige hest der er tale om ! :D . (nederste billed, springer vi 150 cm)


Så er der jo Egely'S Prins Abdullah, som de fleste af jer jo kender ;) ..

Tjaeh' han står til salg lige nu, og det gør han af den grund, at jeg ikke føler at vi kan komme videre sammen. Han har lært mig det han kunne, og jeg kan ikke lære ham mere.
Så det er jo meget enkelt, han er ellers sådan en fantastisk pony, som jeg har fået nogle af de fedeste oplevelser på !! . Så jo, det er super trist, at skulle af med ham, men jeg vil videre, og så er det jo desværre det der skal til :) . og jeg VED at han vil gøre en anden lille pige lykkelig.

^^ Denne dejlige pony, hvis nogle skulle have glemt det ;) .


Perle, min lille 3'er pony, hende har jeg stadigvæk, og hun skal ikke sælges :D
- Hende har jeg haft i 6 år nu, og hun er min lille pige ;D.
Jeg har en dygtig lille rytter på hende som ride rhende super fint, desværre falder hun for aldersgrænsen i år ! :( .

^^Det er Perlen ;D. her springer hun 110 cm ..


Så er der min fantastiske & skønne hingst, Stormy Ice Cream, som blev 3 år, den 28 april i år :D

Ham startede jeg med at sidde på, i slutningen af sommerferien, og så har jeg så tilredet ham! .

og jeg siger jer, den hest er HELT fantastisk !. Jeg er så gald for ham, og det er en HELT UTROLIG udvikling han har gjort, og endnu gør !. Fra hver eneste gang er der POSITIV forskel !

Vi har redet ca. 15-16 gange i alt nu og det er bare super fedt ! Jeg laver et indlæg om ham og det ;D


^^ Det er så ham og mig :D sådan ser det nogenlunde ud i Galop og Trav på nuværende tidspunkt ..



Så her på mandag, får jeg en 4års 1'erpony hjem i ridning :D ..

Det er en der har "spottet" mig og så spurgte hun om jeg ikke ville ha' den hjem i ridning :P . Wiiieh

Så den skal jeg altså ride op og prøve at sælge, og hun skla bare ha' 40.000, så hvis jeg sælger den for 50.000, får jeg 10.000 og hvis jeg sælger den for 100.000, får jeg 60.000 osv ;D. tihi.
Men den skulle være ret fin og have stor kapacitet, men nu må vi se ;) .

Jeg skal nok lave et indlæg med den også når jeg får den ;D


'Sofie Isaksen
- Med Perle, Prins Abdullah & Stormy Ice Cream (:<3
HG - Arto - HP
SUPER SPRING-/JAGT-/MILITARY-/ALLROUND PONY SÆLGES!(Egely'S Prins Abdullah)
0
0
Svar på denne tråd
 
 hehheeh
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 21:37

Ja, du har jo altså nogle lækre ponyer :-) Godt du fandt et godt hjem til Lidria, så må vi håbe at du finder en ligeså god ejer til Abdullah.

Kan godt huske din plettede hest, var helt vild med dens sorte hale :-D I ser ud til at klare jer super flot på billederne.


Held og lykke med den 4-årige :-)





Z L N D I E

En hver afslutning er en ny begyndelse



0
0
Svar på denne tråd
 
 ffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 21:38

weee hvor fint. jeg ved jo det meste, men pyt xD

.. held og lykke eller hvad man siger xp


Isabella

© Med superspringeren Amadeus ©

Årets springrytter kat. 1, & Årets tærrenrytter 2007!


0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 21:56

yaaaay det var godt at du kom en opdaterings indlæg :D


men det lyder jo trist med abdullah, men det er vel den bedste beslutning :)

..og jeg er stadig helt tosset med stormy ice cream, den er SÅ flot altså. (hvis du en dag af en eller grund får lyst til at sælge ham så er jeg her )


- held & lykke med ham den 4-årige, glæder mig til at se billeder :)


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er så sej
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 21:30

Zandie: Hehe tusind tak :D


Fis: Tihi fis ;D. jaaa & tak


Fiona: Hehe ja, jeg lovede dig jo at lave et :P

- haha, lige forløbigt bliver han sgu ik solgt :D . & tak ;D


'Sofie Isaksen
- Med Perle, Prins Abdullah & Stormy Ice Cream (:<3
HG - Arto - HP
SUPER SPRING-/JAGT-/MILITARY-/ALLROUND PONY SÆLGES!(Egely'S Prins Abdullah)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 21:31

Man glemmer da aldrig dig med de lækre ponyer. Jeg er såååå forelsket i Stormy Ice Cream. Giv mig! :D



E M M A
One World - One Dream

0
0
Svar på denne tråd
 
 irhekhtlentgle
Forfatter: 
Dato:  03-09-2008 23:07

Tja jeg er jo opdateret. hehe.. Men glæder mig til at høre mere om hvordan det kommer til at gå med ice og den nye du skal ride


Hils abdu og giv ham en kæmpe mysser!




Monica Pedersen

Uden Egely's Prins Abdullah


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er så sej
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 13:56

Emma: hehe tusind tak :D . og NEJ ! han er min


Monica: Hehe ja søde ;D. det skal jeg nok d;



- Det var da utroligt som i ænder er belvet nærrige med at ligge en besked ;)


'Sofie Isaksen
- Med Perle, Prins Abdullah & Stormy Ice Cream (:<3
HG - Arto - HP
SUPER SPRING-/JAGT-/MILITARY-/ALLROUND PONY SÆLGES!(Egely'S Prins Abdullah)
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalalala
Forfatter: 
Dato:  05-09-2008 15:59

godt at høre du stadig lever ;D


han er bare blevet fin stormy, held og lykke med ham (:





Lunde (:

- med Suze & Bennett

Vinder af søhøjlandets mini cup 2006

nr. 2 til dm i mixkvadrille 2008

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-09-2008 22:32

Hvis du nu skulle blive træt af ham, så bor jeg i Herlev. :D <3



One World - One Dream

Every end is a new beginning!

0
0
Svar på denne tråd
 
 rfvxdfvcf
Forfatter: 
Dato:  07-09-2008 10:12

Dejligt at høre fra dig igen :)


Held og lykke med saglet af Abdullah. ;)


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegersåsej
Forfatter: 
Dato:  08-09-2008 10:11

Lunde: haha ja, & tak :P


Emma: Haha noooooooooooo :D. jeg ELSKER den hest


Julie: Tak & tak ;D


'Sofie Isaksen
- Med Perle, Prins Abdullah & Stormy Ice Cream (:<3
HG - Arto - HP
SUPER SPRING-/JAGT-/MILITARY-/ALLROUND PONY SÆLGES!(Egely'S Prins Abdullah)
0
0
Svar på denne tråd
 
 Dapoll OX
Forfatter: 
Dato:  08-09-2008 12:37

Ja jeg viste jo godt det hele Søde

Men det lyder dejligt


Dog ville jeg give Stormy lidt mere tøjle, så han kan komme ned og få sat muskler , Jeg har fået så meget @!#$ for det herinde, men rider ham kun med lange tøjler nu, og det hjælper rigtigt meget på det (:


Men hver sit valg :b Hehe


Og hvor er de fine alle sammen


Catrine Nalepa

Med Fantastiske CA Dapoll OX

Uden Prinsesse hesten Zasha OX


Hg Hjemmeside Facebook

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er så sej
Forfatter: 
Dato:  09-09-2008 15:27

Hehe ja det ved du jo søde :)

Jeg kan lige love dig for at han er blevet MEGET større, siden jeg startede ridning på ham, så musklerne kommer sgu hurtig på ham :) . nu er det det jo også kun 2 billeder ..

Men anyways, så ved jeg hvad jeg gør her, og har fundet ud af hvad virker godt på ham ;D.

& tak søde ;D


'Sofie Isaksen
- Med Perle, Prins Abdullah & Stormy Ice Cream (:<3
HG - Arto - HP
SUPER SPRING-/JAGT-/MILITARY-/ALLROUND PONY SÆLGES!(Egely'S Prins Abdullah)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider