Halløj, halløj ænder 
Sad og kiggede lidt billeder igennem her til eftermiddag, og ville da vise jer nogle af dem jeg har taget på det sidste. I har muligvis set nogen af dem før, men kan ikke lige huske hvilke jeg har vist (;
Here it goes...

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.
Det var vist det for denne gang.
Modtager meget gerne konstuktiv kritik så jeg kan blive bedre (: Både til selve fotograferingen og redigeringen af dem bagefter...
Har forresten også fået taget en masse foldbilleder af Sonny, men har lidt problemer med at få lagt dem ind på computeren. Lånte nemlig min mors nye spejlrefleks, så jeg kunne få nogle rigtig gode billeder, men når jeg putter memorykortet i den kortlæser jeg har, får den vist ikke rigtig forbindelse til computeren? Den er ellers samme størrelse/type som det i mit eget som virker fint nok...?
Hvis nogen ved noget må I også meget gerne skrive (:
Men når de kommer ind får I også nogle billeder af ham 
Anyways, tak fordi I kiggede med... Og smid da gerne en kommentar (: