Ja, er der evt nogle af jer der skal med til landsstævnet i Holbæk,
Bare for en go ordens skyld så er det altså ikke ridning jeg snakker om her, men gymnastik.
DGI's landsstævne der bliver holdt hver 4. år.
Sidste gang komer der omkring 22.000 mennesker, ö,
Ses vi? (:
<3Kaaberbøl And Skjødt<3
Casnewydd Telynor
Mr. Scott
Karina
Søger arbejde, se info på præs, kontakt på martins_kathrine@hotmail.com el. via PB!
Elbæk Efterskole 07/08- The time of my life!<3'
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet