Hej Camilla.
Ja tillykke med søde smukke Minelli.
Ja som I andre her inde på JHN nok ikke ved så er Minelli min gamle Låne hest som Camilla har overtaget.
Camilla jeg siger mange tak for at jeg måtte komme og se hende, det var jo rigtig dejligt..
Jeg er bare nød til at fortælle dig at Minelli ikke er efter den fine og meget dyrre hingst Rambo, Jeg har set billeder af hingsten og det er i hvert fald ikke den meget dyre en af dem..
Men okay, hoppen er dejlig aligevel.. Det var bare meget til øjentering.
Smider lige et par billeder ind af hende fra den tid hun var hos mig, og som du vil kunne se på billederne har hun ændret sig meget på de 3 md ejeren har haft hende hjemme.

Her er hun 1 md før hun skulle fole.

Her 14 dage efter hun har folet

Her til hendes første stævne med mig, hvor hun gik LB2

Her da jeg havde haft hende i 3 md

Fra samme dag.

Her er et billede fra den sidste dag jeg havde hende..
Som du kan se har hun en meget flot pels og ser rigtig fin ud med muskler og har det sul på kroppen hun skal ha..
Håber du kan se den forskel fra for 3 md siden og så til nu, men er sikker på at du kan få hend til at blive lige så pæn og lækker igen 
Kæmpe knus til dig ogg hende.
Maria 