Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Længe siden! Nyt eventyr + ny hest!
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 14:08

Hej Ænder :P

Endeligt har jeg fået internet igen, uha jeg har savnet at være på JHN, håber da ikke i totalt har glemt mig!


Jeg bor på nordsjælland nu, nærmere betegnet mellem Ølstykke og Frederikssund. Bor på en gammel rideskole med kanon faceliteter (Vi tilbyder også opstaldning hvis nogen skulle være interesseret?)


Så nu kan jeg heldigvis arbejde hjemme, og har derfor opsagt mit job i tivoli!


Nå men jeg har jo selvfølgelig fået hest, en dejlig 12års hoppe efter Rambo. Hun går p.t med føl og har derfor ikke været redet et godt stykke tid, men har tidligere gået LA. Virkelig lækker hoppe, et par billeder skal i selvfølgelig have! :)



En af de første dage :)



Spænder lidt op...



Igen :-)



Lige et billed af vores fine ridebane på 20x40.



Jeg har også min egen stald med 4 hestebokse :)



Min hoppe og hendes føl :)



Og nu tænker i sikkert "JAmen var det ikke hende stand-up tøsen?" og jo... Men jeg har stadig stand-up, jeg arbejder hjemme om formiddagen og optræder i stor stil om aftnen. Har jo bla. opvarmet for "Anden" og hygger mig diverse stand-up stedet i KBH.


Skal bla. på comedy zoo på onsdag (starter kl. 20, dørene åbner kl. 19) hvis nogen skulle have interesse :)


Jeg regner med at komme til JHN arrangementet, så jer der skal med... see ya! :)




» Camilla Maria Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


0
0
Svar på denne tråd
 
 23ft23t23
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 14:14

Hvor lyder det fedt, held og lykke med den fine pru.


Julie.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 15:41

Hold da op. Hvor er det snyd. Bare jeg boede sådan et sted. Er det så din helt egen stald? Det lyder da bare super det hele.



One World - One Dream

0
0
Svar på denne tråd
 
 Emma Thomson
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 15:43

Emma Thomson: Ja altså det er selvfølgelig min mor der ejer stedet, jeg er jo kun 17år. Men det er mig der er moms registrert. Så det er mig der står som driftleder af stalden. og ja vi har to staldbygninger, en med 14 bokse og en med 4 bokse. Og den med 4 bokse er jo så min privat stald :)


» Camilla Maria Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 17:00

Jeg fatter ikke hvor I får pengene fra Men fedt ser det ud, gid det var mig :D


Smuk hoppe du der har fået dig :)


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift ...
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 17:06

Nøøj hvor er hun bare dejlig <3

Kan godt forstå du er vild med hende :D <3

Tillykke !


Gid jeg også boede på en gård :') <3


kommer til at savne rideskolen :'/ <3

- men det er et skridt videre ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 ASASASASA
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 17:12

Hun er godt nok dejlig...


TILLYKKE...



LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba/Balou.

Gorba, you will always bee in my heart.

0
0
Svar på denne tråd
 
 kjnkjnkjnkn
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 17:40

iiih hvor ser det dejligt ud ;D

lyder også rigtig dejligt for dig : )


glæder mig til at høre mere : D



LouIse Frandsen

"Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!"


O d e n s e F a g s k o l e !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 20:07

CAMILLA FOR SATAN <3


Jeg vil gerne stå hos dig :( Du er bare lige 20 km for langt væk :( :(


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 14:00

Hej Camilla.


Ja tillykke med søde smukke Minelli.


Ja som I andre her inde på JHN nok ikke ved så er Minelli min gamle Låne hest som Camilla har overtaget.


Camilla jeg siger mange tak for at jeg måtte komme og se hende, det var jo rigtig dejligt..

Jeg er bare nød til at fortælle dig at Minelli ikke er efter den fine og meget dyrre hingst Rambo, Jeg har set billeder af hingsten og det er i hvert fald ikke den meget dyre en af dem..


Men okay, hoppen er dejlig aligevel.. Det var bare meget til øjentering.


Smider lige et par billeder ind af hende fra den tid hun var hos mig, og som du vil kunne se på billederne har hun ændret sig meget på de 3 md ejeren har haft hende hjemme.



Her er hun 1 md før hun skulle fole.



Her 14 dage efter hun har folet



Her til hendes første stævne med mig, hvor hun gik LB2



Her da jeg havde haft hende i 3 md



Fra samme dag.



Her er et billede fra den sidste dag jeg havde hende..

Som du kan se har hun en meget flot pels og ser rigtig fin ud med muskler og har det sul på kroppen hun skal ha..


Håber du kan se den forskel fra for 3 md siden og så til nu, men er sikker på at du kan få hend til at blive lige så pæn og lækker igen :D


Kæmpe knus til dig ogg hende.


Maria


0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 14:16

Fedt med jeres eget sted :)

Og tillykke med den nye hest ;) Tror nok du skal få noget ud af hende. Selvfølgelig er musklerne jo forsvundet lidt efter hun har fået føl, men følet tære jo også på hende.Glæder mig til at se billeder når hun er kommet i form


Hilsen
Annecathrine


Mangler du en speaker til dit næste stævne ?




0
0
Svar på denne tråd
 
 Læser...
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 14:44

Hmm, jeg kan kun læse at der står 'Rambo' og ikke dyr eller lign. nogen steder.


Any way, spændende for dig. Er driftleder så din uddannelse eller?


Knus fra Vinnie_M, stadig farmakonom stud.
.
Billedsmuk og ukompliceret fem års hoppe sælges
Lækker 16,5' Kentaur Athen sælges (monteret)
.
* Hp opdateret med tekst den 4. september 2008 *
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider