Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hedeland - nogle omkring vindinge?
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 08:42

Hvor mange herinde har egentlig deres hest i vindinge eller omkring hedeland? :P

jeg rider 3 stk islændere i vindinge nu, så ku være spændende med nogle at ride med :)



Malleplaceret
- I'll give it all I got, that is my plan

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 09:31

HVOR STÅR DU, HVOR STÅR DU! :D Jeg har redet rigtig mange år i Hedeland :)


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering og efter aftale.

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free.

0
0
Svar på denne tråd
 
 HEDELAAAND!
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 10:06

jamen hos en gammel mand i vindinge :P ..
Han har 3 islændere og dem rider jeg nu ;D



Malleplaceret
- I'll give it all I got, that is my plan

0
0
Svar på denne tråd
 
 darlabis.
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 20:23

ikke flere? :P



Malleplaceret
- I'll give it all I got, that is my plan

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider