Hvor mange herinde har egentlig deres hest i vindinge eller omkring hedeland?
jeg rider 3 stk islændere i vindinge nu, så ku være spændende med nogle at ride med
HVOR STÅR DU, HVOR STÅR DU! Jeg har redet rigtig mange år i Hedeland
Sascha & Natalie ♥
sn-foto.dk - stævnefotografering og efter aftale.
Lewis Saskibard efterlyses
the best things in life are free.
jamen hos en gammel mand i vindinge .. Han har 3 islændere og dem rider jeg nu
ikke flere?
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet