Hej ænder 
Dette indlæg er ikke for at få kommentarer, kun for at komme ud med min glæde 
Jeg red bassen idag, da Nina ikke ville kunne nå det - ( bunkelektier )
Så jeg sagde at jeg godt kunne tage ham 
Det bid han har er et 3-delt og tidligere ejer sagde at han gik bedst med det, men jeg gav så lige et alm. 2-delt en chance - det var så desuden Frejas krydstrense jeg tog det på, da jeg ikke ville gøre det ved Nina's trense 
Men han var bare fin med det på - der blev dog tygget noget på bidet i starten 
Men vi gik igang med at skridte varm og jeg arbejdede med ham, rigtig meget . ( nej! ikke ryk frem og tilbage i munden ... ) schenkler, leg ....
Men ja, jeg havde ikke så stramme tøjler, da det jo er lang tid siden han har haft et 2-delt på og jeg ikke ville rive, når han jo ikke var vandt til det, men jeg havde kontakt.
Men han begyndte så at søge ned, og jeg red lang og dyb på ham 
Han var rigtig dygtig.
Jeg lavede halve parader, parader, en massemasse volter, slangegange, buer, skråt igennem - han var rigtig dygtig ..
I starten da vi travede var han dog noget urolig og irriterende at have med at gøre, men jeg arbejdede så rigtig godt ( letridning ) med at bruge schenkler og leg(altså legmuskel - staves? )
Han var faktisk rigtig sød og han søgte selv ned og ind imod holdningen, selvom jeg havde løse tøjler - så jeg tvang ham ikke ind eller noget 
Så vi travede rundt i en virkelig god og rolig, let og overskuende trav, i holdning og det hele 
Det var godt nok dejligt at mærke, at han selv søgte ned og havde ørerne fremme og selv gerne ville gøre en indsats - virkelig en dejlig oplevelse!
Nå, ikke så meget snak, men fik lige et par billeder af dyret efter endt træning 
( Er ikke helt sikker på om hovedtøjet sidder korrekt, så I må meget gerne rette
)
- Min fon er dum! Den gider ikke finde billederne :'/ - Men så ligger jeg billederne ind imorgen 
Godnat ænder - nu vil jeg forberede mig på en prøve imorgen
... <3