Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Nickey opd. :)
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 22:19

Hej ænder ;)


Dette indlæg er ikke for at få kommentarer, kun for at komme ud med min glæde

Jeg red bassen idag, da Nina ikke ville kunne nå det - ( bunkelektier )

Så jeg sagde at jeg godt kunne tage ham :)


Det bid han har er et 3-delt og tidligere ejer sagde at han gik bedst med det, men jeg gav så lige et alm. 2-delt en chance - det var så desuden Frejas krydstrense jeg tog det på, da jeg ikke ville gøre det ved Nina's trense :)

Men han var bare fin med det på - der blev dog tygget noget på bidet i starten ;)


Men vi gik igang med at skridte varm og jeg arbejdede med ham, rigtig meget . ( nej! ikke ryk frem og tilbage i munden ... ) schenkler, leg ....

Men ja, jeg havde ikke så stramme tøjler, da det jo er lang tid siden han har haft et 2-delt på og jeg ikke ville rive, når han jo ikke var vandt til det, men jeg havde kontakt.

Men han begyndte så at søge ned, og jeg red lang og dyb på ham :)

Han var rigtig dygtig.

Jeg lavede halve parader, parader, en massemasse volter, slangegange, buer, skråt igennem - han var rigtig dygtig ..

I starten da vi travede var han dog noget urolig og irriterende at have med at gøre, men jeg arbejdede så rigtig godt ( letridning ) med at bruge schenkler og leg(altså legmuskel - staves? )

Han var faktisk rigtig sød og han søgte selv ned og ind imod holdningen, selvom jeg havde løse tøjler - så jeg tvang ham ikke ind eller noget :)

Så vi travede rundt i en virkelig god og rolig, let og overskuende trav, i holdning og det hele ;)

Det var godt nok dejligt at mærke, at han selv søgte ned og havde ørerne fremme og selv gerne ville gøre en indsats - virkelig en dejlig oplevelse!


Nå, ikke så meget snak, men fik lige et par billeder af dyret efter endt træning :)

( Er ikke helt sikker på om hovedtøjet sidder korrekt, så I må meget gerne rette ;) )


- Min fon er dum! Den gider ikke finde billederne :'/ - Men så ligger jeg billederne ind imorgen :)


Godnat ænder - nu vil jeg forberede mig på en prøve imorgen ;) ... <3


Sara

SaraL-Foto
- Springponyen Freja.

R.I.P Min Lille Troldemis ... :'(

Katte efterlader poteaftryk, i Dit hjerte ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 14:48

"og jeg ikke ville rive, når han jo ikke var vandt til det"


Kan du selv se hvad der er galt med den sætning..?!



Mvh. Rikke med Den lille Grå

Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 14:53

rikke, skulle lige til selv at skrive noget lignende



... Sofie Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX

Nu også med den fantastiske F.A. Estipona OX

0
0
Svar på denne tråd
 
 rtrteterter
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 14:55

Vil altså også lige sige lige som de andre, men du har sikkert ment det på en anden måde. For jeg ved da at det ikke er noget du har lært af din ridelærer... ;)



Sissel aka Tiss

Med Jackie.
I look like an angel, but i am a devil.
Joy Salina & Toscha, savner jer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergod
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 15:34

okay, jeg mener det ikke på den måde, men på en anden måde ..

Jeg ville ikke have ordenlig 'fat' , hvis I ved hvad jeg mener?

Altså sådan ... okay, svært at forklare ..

( God! Nu gjorde Jhn det igen ... )


Sara

SaraL-Foto
- Springponyen Freja.

R.I.P Min Lille Troldemis ... :'(

Katte efterlader poteaftryk, i Dit hjerte ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 15:40

Sara, hvad gjorde jhn igen?


LINE & LUKAS
You are allways on my mind.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergbud
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 15:58

Line: Ingenting


Sara

SaraL-Foto
- Springponyen Freja.

R.I.P Min Lille Troldemis ... :'(

Katte efterlader poteaftryk, i Dit hjerte ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 16:16

Sara, du skal huske at du på skrift skal udtrykke dig klart, da du, specielt på baggrund af tidligere debatter, hurtigt kan misforståes ;-)


Gider ikke skrive roman om hvorfor man ikke tager fat nu, min samfundsrapport er lidt vigtigere 8-)





Mvh. Rikke med Den lille Grå

Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 Okay ..
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 16:43

Det er ligesom folk er meget hurtige til at finde de mindste fejl i det hun skriver, bare fordi det er Sarah.


Til Sarah: Det må være rigtig dejligt - det er jo også meget mere behagelig at ride når det er afslappet og de selv søger ned - både for hest og rytter. På beskrivelsen lyder det som om at det er blevet bedre siden sidst og det er da rart at høre. Jeg skal jo også snart til at ride lidt bane på min traver - hæhæ det bliver spændende for det er ikke lige det jeg har gjort mest i


Ejer af den skønne hest Face The Feat.

Selv om du er traver med stort T - er du den hest der har lært mig mest.


Practice makes perfect

0
0
Svar på denne tråd
 
 sddssddsd
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 17:15

Anna med Findur: Helt og aldeles enig...



Sara: Tillykke. Glæder mig til at hører mere om...



LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba/Balou.

Gorba, you will always bee in my heart.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 17:21

Anna og Lotte (okay, rimelig tilfældig humor alligevel ;-D ) - Tror ærlig talt også det vil blive kommenteret hvis andre skriver sådan. Jeg vil ihvertfald ikke holde mig tilbage ;-)





Mvh. Rikke med Den lille Grå

Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 sassaassaas
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 17:24

Rikke: Hvad mener du?



LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba/Balou.

Gorba, you will always bee in my heart.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 17:30

Lotte - "Det er ligesom folk er meget hurtige til at finde de mindste fejl i det hun skriver, bare fordi det er Sarah."


Går ud fra at det er det du er enig med Anna om?





Mvh. Rikke med Den lille Grå

Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 asasasaasas
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 17:33

Rikke: Og hvad er der galt i det?



LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba/Balou.

Gorba, you will always bee in my heart.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 17:47

Lotte - Det var bare det jeg gav jer svar på ;-)





Mvh. Rikke med Den lille Grå

Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 asasasasas
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 17:54

Rikke: Jeg kan stadig ikke se hvad der er galt i det!!!.

Kan du ikke uddybe dig lidt mere.



LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba/Balou.

Gorba, you will always bee in my heart.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 18:14

Lotte - Der er ikke noget galt i det! 8-) Men vi kommenterer det jo ikke fordi vi ser indlægget og tænker "YES, Sara skal ned med nakken!". Næh sådan noget vil jeg kommentere uanset hvilken person der skriver det.







Mvh. Rikke med Den lille Grå

Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 sdsdssddsd
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 18:20

Rikke: Okay...



LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba/Balou.

Gorba, you will always bee in my heart.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Anna og Lotte -
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 19:05

muhahaha nå men skal svare seriøst. Jo måske vil det blive kommenteret - men for mig virker det som at folk nogle gange nærmest leder efter fejl hos enten hest og rytter, i det hun har skrevet og bare generelt. Jeg har selv prøvet at komme med konstruktiv til hendes tråd om Nina og Nickey og jeg synes bare generelt alt folk lige skulle tage en dyb indånding inden de fyrer løs på tasterturet. Selvom ridningen ikke er super, gør de det jo ikke for at være ond mod hesten.


Ejer af den skønne hest Face The Feat.

Selv om du er traver med stort T - er du den hest der har lært mig mest.


Practice makes perfect

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 11:44

- haha, Anna & Lotte


Nå, jaja - tak for kommentarerne ;)


Jeg fandt billederne!


^Fra siden ..

^Foran



( Husk ænder: I må altså meget gerne kommentere hvordan den sidder - da jeg ikke har sat den på en 'hest' før - så det er lidt svært ;) )


Sara

SaraL-Foto
- Springponyen Freja.

R.I.P Min Lille Troldemis ... :'(

Katte efterlader poteaftryk, i Dit hjerte ...

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider