Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvad syntes i ? navneskilt
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 20:52

Nu sidder jeg lige og lavet et navneskilt til den Røde, og ville lige høre jeres mening så hvad syntes i?


Catrine Jensen


Med den kommende dressur hest CA. Dapoll OX

Uden min stjerne hest Zasha :'(

2 super dejlige araber hopper søger part.skriv for info(:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvaeeeeh (x
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 21:01

Hvad mener du med navneskilt? Til at hænge på boksdøren?


a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dapoll OX
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 21:02

Marie Louise: Jepp (:


Catrine Jensen


Med den kommende dressur hest CA. Dapoll OX

Uden min stjerne hest Zasha :'(

2 super dejlige araber hopper søger part.skriv for info(:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heheh nice
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 21:05

Okay. Skulle bare være sikker. Heheh [x

Jeg synes det er fint, men tror ikke at teksten vil være tydelig nok, når det bliver skrevet ud.

Hvis jeg må, vil jeg gerne prøve :3 (skal vi lige lege med øjenbrynene, så de går op og ned og sige, at jeg er lidt af en grafiker xD)

Heheh .. men hvis teksten bliver tydeligere, indrammet og sat på en lige linie, tror jeg det ville se bedre ud ^^


a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dapoll OX
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 21:06

Jojo selvfølgelig må du det :b


Catrine Jensen


Med den kommende dressur hest CA. Dapoll OX

Uden min stjerne hest Zasha :'(

2 super dejlige araber hopper søger part.skriv for info(:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Yaaaay [x
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 21:08

Så har jeg noget at lave resten af aftenen :3 Hahah [x

Jeg vil holde det simpelt (: Og så må vi se, om du kan lide det :3


a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 21:23

Polle er så smuk på det billede...:D
Måske er teksen lidt svær at se.. Desværre..:/
Havde engang et godt program til at lave sådan noget i, men ny com og det er væk...:( <3


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 21:25

synes det ligner sådan en copright, på en eller anden måde. Det kommer jeg bare til at tænke på... :L


» Mvh. Frederikke & Santos. (L)

(se vores hjemmeside)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sandhedens time
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 22:05

Så må vi se, om du kan lide det.

Jeg har kun skrevet navn på, men hvis du kan lide det, skriver jeg gerne information på også (med en mere almen font)


LINK


a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dapoll OX
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 22:27

Ej hvor er det flot :D Ville du ikke skrive resten på + også sende det enten over msn elelr mail



Catrine Jensen


Med den kommende dressur hest CA. Dapoll OX

Uden min stjerne hest Zasha :'(

2 super dejlige araber hopper søger part.skriv for info(:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jo da, selvf..
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 22:33

Jo da (:

Heheh, godt du kan lide det. Heheh .. Plejer ikke at lave noget med heste osv, så prøvede at holde det lidt simpelt.

Men skriver du så ikke lige oplysningerne på pm eller her? Kan knap nok se det på billedet ^^


a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time

0
0
Svar på denne tråd
 
 drftghyj
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 10:02

marie louise: det er sgu godt lavet! :D


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 20:56

marie louise : hvis du keder dig, må du godt lave et af santos en dag ! for det er rigtig flot! :D


» Mvh. Frederikke & Santos. (L)

(se vores hjemmeside)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 07:09

Jeg synes dit er noget rodet.

Kan bedre lide det andet der er blevet lavet.


- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 rtjfgjfgjgfvmnf...nhfgjfghfg
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 12:13

Jeg syntes også det ser lidt rodet ud.

Kunne man ikke lave plads til teksten nedenunder på en "neutral" baggrund?



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Navneskilt ..
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 16:20

Der er blevet lavet lidt om på det navneskilt jeg lagde ud til Polle, og Catrine har fået det.

Jeg synes i har fortjent det færdige resultat:


http://i34.tinypic.com/au9ttl.png


a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jegersej
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 16:29

Marie Louise: er du gal, det blev pænt man.




Line Kruse aka die schlaue Affe.
When you're as great as I am, it's hard to be humble.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mæææh ..
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 16:30

Det er jeg da glad for, at du synes. Heheh .. i det mindste kunne Catrine bruge det ^^

Gjorde nu egentlig ikke synderlig meget ud af det d: .. det skulle være simpelt ^^


a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift ...
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 16:39

Synes det ser lidt rodet ud .. Billedet er smukt nok, det er mere teksten !


Kæææft hvor er det dog flot, Marie Louise !!

Virkelig smukt, hvis du keder dig må du meget gerne lave et med prins også :D


kommer til at savne rideskolen :'/ <3

- men det er et skridt videre ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Eiiik!!
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 16:43

Er i da gale maaan .. oo" Det er da noget af det mest simple - og anmodninger om navneskilte skal nok nærmere være over pm, da det ellers er SPAM


a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time

0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 22:20

marie louise: bare for en orden skyld, så må du godt ha' santos i tankerne hvis du keder dig - altså lave et navneskilt. ved ikke om du så den tidligere besked jeg skrev q: hehe.

men det er super super flot!!


» Mvh. Frederikke & Santos. (L)

(se vores hjemmeside)

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-09-2008 18:45

det er virkelig et smukt billede af ham!

men syntes det ligner copyright rigtigt meget desværre.

syntes du skal samle teksten ét sted istedet, og gøre skriften lidt mindre (;


kh emmabemma

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider