|
|
| Hvad syntes i ? navneskilt |
|
|
Nu sidder jeg lige og lavet et navneskilt til den Røde, og ville lige høre jeres mening så hvad syntes i? 
Catrine Jensen
Med den kommende dressur hest CA. Dapoll OX Uden min stjerne hest Zasha :'( 2 super dejlige araber hopper søger part.skriv for info(:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvaeeeeh (x |
|
|
Hvad mener du med navneskilt? Til at hænge på boksdøren?
a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dapoll OX |
|
|
Catrine Jensen
Med den kommende dressur hest CA. Dapoll OX Uden min stjerne hest Zasha :'( 2 super dejlige araber hopper søger part.skriv for info(:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heheh nice |
|
|
Okay. Skulle bare være sikker. Heheh [x Jeg synes det er fint, men tror ikke at teksten vil være tydelig nok, når det bliver skrevet ud. Hvis jeg må, vil jeg gerne prøve :3 (skal vi lige lege med øjenbrynene, så de går op og ned og sige, at jeg er lidt af en grafiker xD) Heheh .. men hvis teksten bliver tydeligere, indrammet og sat på en lige linie, tror jeg det ville se bedre ud ^^
a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dapoll OX |
|
|
Jojo selvfølgelig må du det :b
Catrine Jensen
Med den kommende dressur hest CA. Dapoll OX Uden min stjerne hest Zasha :'( 2 super dejlige araber hopper søger part.skriv for info(:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yaaaay [x |
|
|
Så har jeg noget at lave resten af aftenen :3 Hahah [x Jeg vil holde det simpelt (: Og så må vi se, om du kan lide det :3
a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
|
|
Polle er så smuk på det billede...:D Måske er teksen lidt svær at se.. Desværre..:/ Havde engang et godt program til at lave sådan noget i, men ny com og det er væk...:( <3
Eline {LL} »Elmholts Bellis <3«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
30-08-2008 21:25 |
|
synes det ligner sådan en copright, på en eller anden måde. Det kommer jeg bare til at tænke på... :L
» Mvh. Frederikke & Santos. (L) (se vores hjemmeside)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sandhedens time |
|
|
Så må vi se, om du kan lide det. Jeg har kun skrevet navn på, men hvis du kan lide det, skriver jeg gerne information på også (med en mere almen font) LINK
a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dapoll OX |
|
|
Ej hvor er det flot Ville du ikke skrive resten på + også sende det enten over msn elelr mail
Catrine Jensen
Med den kommende dressur hest CA. Dapoll OX Uden min stjerne hest Zasha :'( 2 super dejlige araber hopper søger part.skriv for info(:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jo da, selvf.. |
|
|
Jo da (: Heheh, godt du kan lide det. Heheh .. Plejer ikke at lave noget med heste osv, så prøvede at holde det lidt simpelt. Men skriver du så ikke lige oplysningerne på pm eller her? Kan knap nok se det på billedet ^^
a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| santos |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
31-08-2008 20:56 |
|
marie louise : hvis du keder dig, må du godt lave et af santos en dag ! for det er rigtig flot! 
» Mvh. Frederikke & Santos. (L) (se vores hjemmeside)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg synes dit er noget rodet. Kan bedre lide det andet der er blevet lavet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtjfgjfgjgfvmnf...nhfgjfghfg |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
01-09-2008 12:13 |
|
Jeg syntes også det ser lidt rodet ud. Kunne man ikke lave plads til teksten nedenunder på en "neutral" baggrund?
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} donni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Navneskilt .. |
|
|
Der er blevet lavet lidt om på det navneskilt jeg lagde ud til Polle, og Catrine har fået det. Jeg synes i har fortjent det færdige resultat: http://i34.tinypic.com/au9ttl.png
a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jegersej |
| Forfatter:  |
Line Kruse |
| Dato:  |
01-09-2008 16:29 |
|
Marie Louise: er du gal, det blev pænt man.
Line Kruse aka die schlaue Affe. When you're as great as I am, it's hard to be humble.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mæææh .. |
|
|
Det er jeg da glad for, at du synes. Heheh .. i det mindste kunne Catrine bruge det ^^ Gjorde nu egentlig ikke synderlig meget ud af det d: .. det skulle være simpelt ^^
a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift ... |
|
|
Synes det ser lidt rodet ud .. Billedet er smukt nok, det er mere teksten ! Kæææft hvor er det dog flot, Marie Louise !! Virkelig smukt, hvis du keder dig må du meget gerne lave et med prins også 
kommer til at savne rideskolen :'/ <3 - men det er et skridt videre ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Eiiik!! |
|
|
Er i da gale maaan .. oo" Det er da noget af det mest simple - og anmodninger om navneskilte skal nok nærmere være over pm, da det ellers er SPAM
a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santos |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
02-09-2008 22:20 |
|
marie louise: bare for en orden skyld, så må du godt ha' santos i tankerne hvis du keder dig - altså lave et navneskilt. ved ikke om du så den tidligere besked jeg skrev q: hehe. men det er super super flot!!
» Mvh. Frederikke & Santos. (L) (se vores hjemmeside)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emmabemma xD |
| Dato:  |
04-09-2008 18:45 |
|
det er virkelig et smukt billede af ham! men syntes det ligner copyright rigtigt meget desværre. syntes du skal samle teksten ét sted istedet, og gøre skriften lidt mindre (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|