Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 1 år med Nathi
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 14:08

D. 26. august 2007 - d. 26. august 2008

^Der er virkelig gået et helt år, selvom jeg synes det er svært at tro.

Jeg vil fortælle vores historie igennem billeder ;)


Da jeg så annoncen på Nathi, var min første tanke...

"Mor, jeg gider ikke køre i bil i 1 time for at se på en grim hest jeg ikke vil ha'!"

"Se dens store grimme øre og dens hoved er alt for stort!"

Men d. 25. august 2007 blev jeg forelsket

... i den grimme ælling, der blev til en smuk svane <3

Visse vasse, den var lidt muskelfattig og for meget græsmave og manglede menneskelig kontakt

D. 26. august 2007 <3 Den dag hun kom hjem til mig

Nok ligner det et uskyldigt billed af en hest der er nysgerrig - men lige præcis dén situation der, har kostet mig alt for mange kampe og tårer og forbandelser langt ud i helvede.

De første ridebilleder af hende - vi red så lang og dyb som muligt. ;)

Hun blev desværre halt efter 1 måned - for vild leg på folden ;) da hun endelig var rask efter 2 uger, havde hun problemer med ryggen - den vilde leg havde sikkert fået skubbet til noget i ryggen på hende. Vi fik en virkelig dygtig kiropraktor ud på hende, og vi har ingen problemer med det mere (y) hun var rask efter endnu 2 uger.


Her begynder det så at gå galt. Hun vil ikke ind i stalden uden der er mindst 4 heste derinde, hun vil ikke stå stille overhovedet og tramper mig ned - fuldstændig ligeglad med hvad jeg gør, hvis hun vil den vej hun har sat sig for, så gjorde hun det.

D. 25. oktober 2007. Få dage før de her billeder blev taget, havde jeg grimen inden under hovedtøjet når jeg red, fordi hun løb fra mig, når jeg lagde grimen om halsen på hende. Jeg var altid hunderæd og dødsens angst for at hun skulle løbe ud på den trafikerede vej - en dag var præcis dét mareridt ved at blive til virkelighed! :(

Men ridemæssigt var hun som en engel, ligeså snart jeg sad i sadlen. Selvom hun manglede balancen efter at have stået i lidt over et ½ år, var hun overraskende god - hun havde talent ;)

Selvom samlingen ikke altid var 100% var jeg tilfreds - hun skulle bare lytte til mine schenkler og hjælpere...
... hvilket hun også gjorde til UG (y)

Hun var hele min families charmetrold - på ridebanen og folden, for de måtte ikke se hende på stalden, for så ville min mor forbyde mig at omgå hende = salg :(

D. 20. december 2007. Det her er første gang jeg kunne stå foran hende uden hun skubbede mig væk med mulen - jeg var fuldstændig høj!

Men selvom det gik godt løb hun stadig af med mig. Så vi besluttede os at få en såkaldt hestehvisker ud til hende.

Hun havde stadig travlt med alt muligt andet :(

D. 12. januar 2008. Men ridningen gik bedre og bedre - her ca. 1 meter.

Vi manglede stadig lidt muskler :/

D. 17. februar 2008. Dressur er på sit højeste!

Musklerne kom hurtigere og hurtigere.

D. 6. april 2008. Musklerne var blevet ekstremt lækre - men hun tabte sig hurtigt :(

Men vi var færdige med hestehviskeren! (Y) Vores bånd var blevet så meget bedre! Vi kunne lege fangeleg sammen! Jeg græd af glæde!

Men selvom hun var for tynd var hun stadig fuld af firspring ;)



D. 11. april 2008. Så begyndte endnu en nedtur - dressuren protestede hun i - stadig tynd.

Jeg kæmpede bravt for at hun gik sådan der - afslappet.

D. 31. maj 2008. Så havde vi en optur på 2 uger - så vi startede lige en travklasse, som jeg synes gik så skide godt!

Jeg havde forestillet mig en hest, der hoppede over alt, men den var så perfekt og vidunderlig!

Jeg begyndte at tude da vi var færdige :i

D. 1. juni 2008. Vi tog ud til en 70 cm spring.

Ligeså eksemplarisk som dagen før

Og ovenikøbet kom den gamle ejer forbi og sagde hej - hun har stadig ikke fortrudt salget til os og hun var så glad for at se Nathi igen.

"Må jeg gerne få min roset nu?" ligner Nathi en der spørger :D

Hvem skulle tro, at den her søde rolige krikke 3 måneder for inden havde slæbt mig hængende i tøjler og grime om halsen 200 meter?

D. 10. juni 2008. Vi red lang og dyb (y)

Men hun havde tandspidser - så sådan her så det ud det meste af tiden indtil dyrlægen foreslog tandspidser. Vi troede hun tog @!#$ på mig, for det havde hun gjort før. :(

Men se hvor rolig den så kunne se ud...

... Vi forstod det virkelig ikke. ?:-)

Men jeg elsker hende og det vil jeg altid gøre. Det her billed siger ikke mere end 1000 ord, men det siger en hel del!

D. 21. juni 2008. Vi drog til endnu et springstævne - en LD som jeg var fuldt ud tilfreds med...

... trods tre stop - jeg havde ikke gået bane, fordi hele stævnet var rykket 1 time tilbage. (n)

D. 31. juli 2008. Vi springer stadig - det går bedre og bedre. Se hvor afslappet hun er, i starten spændte hun op, så snart hun så et spring.

Ingen tvivl om at den elsker at springe <3

Stadig masser af ros skal der til - og jeg kan mærke hun nyder at få ros. På den anden side, hvem gør ikke det ;)

Ca. 100 cm

Vores rekord - 130 cm Fnck hvor jeg elsker den hest <3

D. 1. august 2008. Det går bedre og bedre - vi har bare ingen bane at ride på :(

Og vi kan virkelig gode øgninger! (jeg kunne selvfølgelig ikke finde det billed hvor hun svæver - men det ser sygt ud!)

Galoppen er blevet meget mere balanceret.

D. 16. august 2008 - sådan som det ser ud i dag - næsten perfekt! :D

Jeg elsker simpelthen den hest så højt! Vi har lavet alt muligt som alle ville ryste på hovedet af ;) Vi har været på picnic, hvor hun hellere ville have min mad end hendes egen, vi øver regelmæssigt horsemanship, vi går på æblerov sammen og skræmmer gymnasiedrenge fra livet ;D


Hun betyder alt for mig!


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering og efter aftale.

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 14:16

Det er virkelig en så stor forandring. Det helt vildt! Og den dag jeg så hende i virkeligheden. Hun så slet ikke ud som på billederne. Hun var endnu smukkere. I er perfekte sammen skat!


One world - One dream

0
0
Svar på denne tråd
 
 Emma Thomson:
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 14:17

Tak skat :D Du må komme med ud en dag <3


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering og efter aftale.

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 14:24

Det var så lidt skat. Ja, det vil jeg bare <3


One world - One dream

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 14:58

Ingen tvivl om at der er sket en positiv forandring.

Hvad hedder sælger? Hun ligner en jeg går i klasse med.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Chela:
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 17:23

Tjah, jeg kan i hvert fald selv mærke positiv forandring :) Louise.


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering og efter aftale.

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nathalie <3
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 17:45

Ej come on, 57 kigget 5 svaret, hvor 2 af svarene er mine egne :D


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering og efter aftale.

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 18:30

Nu er jeg jo ikke så aktiv herinde mere og har ikke rigtig fulgt med, men det ser da ud til at der er sket en hel masse... Og jeg synes også det er en utrolig smuk hest du har, der er nu stor forskel på de allerførste billeder og så de nyeste. Virkelig køn hest.
Hvor har du hende stående henne?


- Marie
nu uden Zhehena


0
0
Svar på denne tråd
 
 **************
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 18:55

Hvor er der bare sket utrolig meget


Flot arbejde, og tillykke.



- Mvh. Cecilie -

Did anyone say something?

www.ChaosPhoto.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 rødgrød med fløde
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 19:33
Er det også dig der står med hende på de første billeder ?? F or det ligner ikke at det er samme person..


Skrevet af Sofie

Uha, hvorfor kan de dejlige heste dog ikke holde for evigt?

Dejlige drenge - I vil ALTID have en plads i mig <3

Grey's Anatomy, elsker den serie ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 19:59

Ej hvor er det fedt at se på de billeder - sikke en forskel!


Og hvor lyder det sødt med jeres forhold :')


© .. skrev Sille - min Sylle ©

> Tro kan flytte bjerge,

men almindelig fornuft,

får folk til at gå uden om.


0
0
Svar på denne tråd
 
 MarieW:
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 20:01

Det er virkelig fedt at høre, at selvom du ikke har "fulgt med" kan du se forskel ;) Hun står i Værløse.

Chaos: Tusind tusind tak :D

sofie321: Nej, det er den gamle ejer :)


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering og efter aftale.

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free.

0
0
Svar på denne tråd
 
 santos
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 22:33

stor forandring mht. ridningen, det er helt sikkert.

men jeg ysnes også Nathalie er blevet smukkere og smukkere ;) <3


» Mvh. Frederikke & Santos. (L)

(se vores hjemmeside)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar..
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 22:42

Pæn hest - men kan nu bedre lide ridningen på første ridebillede



- med væmli' hilsen Aja

ich bin kein klugscheiβer, ich weiβ es wirklich besser!


gerdheuschmann.de epona.tv blueberryhill.dk cacaotraum.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 21:22

Skidesmuk hest, og MEGET posetiv forandring

- Keep up the good work.. Det ser skide godt ud. Jeg tror i vil kunne nå langt sammen.


- Specielt efter alle de situationer hvor du IKKE gav op (:



CeliaHag&Ganti<33
© KyljaDuErBareLækker ©
-HrinaJegElskerDigForEvigt<33
Stvaespasernee V.I.P !
0
0
Svar på denne tråd
 
 Frederikke og Santos (L):
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 21:22

Tuuuusind tak smukke :D <3

CacaoTraum: Tak :)


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering og efter aftale.

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 22:16

guuud er det allerede et år siden? tiden går stærkt når man har det sjovt :D


Men sikke en flot udvikling! Anede slet ikke at du havde så meget besvær med hende i starten. Super super flot


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 CeliaHag ♥Ganti:
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 22:46

Tusind tak :D Ja, jeg er vist lidt af en fighter ;) Og så er jeg nød til at være en tand mere stædig end hende :D

Fionabona: Ja, sådan havde jeg det også ;D Jeg mener faktisk jeg oprettede et indlæg om det ;)


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering og efter aftale.

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free.

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 23:06

Sascha (Nathalie): Hvorhenne i Værløse?
Har selv redet i Farum og skal muligvis ud at kigge på part i Værløse snart...


- Marie
nu uden Zhehena


0
0
Svar på denne tråd
 
 MarieW:
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 09:32

Søndersøgård på Ballerupvej. 10 min skridt fra BAL og 7 min fra Stald König :) Lige ved Savværket. En hvid gård :P


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering og efter aftale.

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free.

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 14:02

Sascha: jeg har jo ogs' værret bannet og sådan noget, det nok derfor :)


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 14:48

Aja: det hjælper jo ikke noget at ride sådan hvis man bliver ved med det? Jeg bruger det også i min træning, men kun for at gøre ham afslappet og smidig og opbygge muskler - det er jo forarbejde for at hesten skal kunne gå samlet.


Sascha: Fint arbejde du har gjort med hende, stor forandring (:



... Sofie Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX

Nu også med den fantastiske F.A. Estipona OX

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fionabona:
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 20:11

Aaarh okay :D

Støjko: Tusind tak :D


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free

0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar..
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 20:15

Støjko: Ja, men da den stadig er hul foran skulderen, mener jeg ikke at den har nok muskler og derfor skal den rides meget mere frem og ned..



- med væmli' hilsen Aja

ich bin kein klugscheiβer, ich weiβ es wirklich besser!


gerdheuschmann.de epona.tv blueberryhill.dk cacaotraum.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 CacaoTraum:
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 20:18

Og hvor ser du så liiige at den er hul foran?


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free

0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar..
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 20:31

Sascha: Det er vist nemmere at sige hvor den ikke er hul foran.



- med væmli' hilsen Aja

ich bin kein klugscheiβer, ich weiβ es wirklich besser!


gerdheuschmann.de epona.tv blueberryhill.dk cacaotraum.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 CacaoTraum:
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 20:37

Hvilket billeder er den hul foran? :)


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free

0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar..
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 20:52

Bare for at nævne nogen: Det sidste, 3. sidste og 4. sidste?



- med væmli' hilsen Aja

ich bin kein klugscheiβer, ich weiβ es wirklich besser!


gerdheuschmann.de epona.tv blueberryhill.dk cacaotraum.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 CacaoTraum:
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 20:54

Hvordan definerer du "hul i bringen"?


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free

0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar..
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 20:58

Sascha (Nathalie): Nu sagde jeg jo ikke "bringen", men "foran skulderen"



- med væmli' hilsen Aja

ich bin kein klugscheiβer, ich weiβ es wirklich besser!


gerdheuschmann.de epona.tv blueberryhill.dk cacaotraum.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 CacaoTraum:
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 21:22

Definer det du siger :)


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free

0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar..
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 21:24

Sascha: Det kan jeg ikke definere.

Hul foran skulderen betyder hul foran skulderen?



- med væmli' hilsen Aja

ich bin kein klugscheiβer, ich weiβ es wirklich besser!


gerdheuschmann.de epona.tv blueberryhill.dk cacaotraum.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 CacaoTraum:
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 21:29

Jamen hvad mener du med det? Hvor ser du det? Hvad 'mangler' der?


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 21:32

man kan tydeligt se forandring! :)

er det allerede et år siden?


kh emmabemma

0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar..
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 21:36

Sascha: Der mangler "fyld" foran skulderen.

^Kan du ikke se der er et "hul"?



- med væmli' hilsen Aja

ich bin kein klugscheiβer, ich weiβ es wirklich besser!


gerdheuschmann.de epona.tv blueberryhill.dk cacaotraum.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Emmabemma xD:
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 21:43

Tak :D _Ja det er det ;)

CacaoTraum: Nej jeg vil sige at det er skyggerne der gør det ;) Kig på de andre billeder - intet hul.


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free

0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar..
Forfatter: 
Dato:  01-09-2008 21:50

Sascha: Det vil jeg ikke sige - der er "huller" på alle billederne. (Undtagen springbillederne, man kan ikke se pga. vinklen og fortøjet)



- med væmli' hilsen Aja

ich bin kein klugscheiβer, ich weiβ es wirklich besser!


gerdheuschmann.de epona.tv blueberryhill.dk cacaotraum.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dapoll OX
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 11:45

Arg Aja , kan du ikke bare komme med noget ros en gang imellem ? Der er ALTID brok fra dig? Jeg har aldrig læst et svar fra dig uden brok ?



Sascha : Guuud ? ö er det såå lang tid siden allrede?

Men jeg syntes du er sket rigtigt meget. Stor forandring ! Forsæt det gode arbejde !!


Catrine Jensen


Med den kommende dressur hest CA. Dapoll OX

Uden min stjerne hest Zasha :'(

2 super dejlige araber hopper søger part.skriv for info(:

0
0
Svar på denne tråd
 
 CacaoTraum:
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 13:09

Ej det vil jeg sgu ikke rigtig sige ;)


Polle: Tusind tak :D Ja jeg synes også det var som igår :P


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free

0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar.
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 13:31

Sascha: Vil ikke se, kan ikke se. Men okay, det kan jeg godt forstå.



- med væmli' hilsen Aja

ich bin kein klugscheiβer, ich weiβ es wirklich besser!


gerdheuschmann.de epona.tv blueberryhill.dk cacaotraum.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 CacaoTraum:
Forfatter: 
Dato:  02-09-2008 17:05

Nej :) nu har jeg spurgt forskellige personer - alle sammen siger hun ikke har det hul der ;)


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free

0
0
Svar på denne tråd
 
 Torskesmoothie ...
Forfatter: 
Dato:  06-09-2008 16:34

Hurra... Tilykke og fiktiv kage!
Hun er fiiiiiiiin!

(Hun står og tager @!#$ billeder af mig?)


» Camilla Maria Stormont «

How do we change the world?

By making one act of random kindness at the time!
Myspace - Arto - Facebook


- www.stald-stormont.dk -


0
0
Svar på denne tråd
 
 Camilla Stormont:
Forfatter: 
Dato:  06-09-2008 17:56

Hahaha wee tak :D


Husk at den sorte kat hedder Sascha :P


Sascha & Natalie

sn-foto.dk - stævnefotografering

Lewis Saskibard efterlyses

the best things in life are free

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider