Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 [Cirkeline & Ingolf]
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 11:05



Det hedder vores to nye kattekillinger


Fik endelig mine forældre overtalt til at tage to killinger med hjem oppe fra ridecenteret, og de er nok dem der er gået hen og er blevet mest glade for dem


Her får I nogle billeder:


Cirkeline



Ingolf



















Slåskamp









Her kan man også lige se hvordan de har hærget

mit lagen



Lige pt.sidder Cirkeline på min skulder som selskabspapegøje og Ingolf ser tv






NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 11:17

Nuuurh, hvor er de søde


Geniale navne



"If you can dream it, you can do it!"

Walt Disney


Hestepasser søges til dressurstald i Luxembourg

- skriv for mere info!

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfsdfsdf
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 11:49

Nøøøj, hvor er de nuttede ;D

Killinger er bare noget af det kæreste! Især når der er flere af dem og de leger :D


Forsøger også tit at fortælle min kat at den skal blive et par år yngre, men den lytter vist ikke rigtig...


TRI NE

**~**~**~**~**~**~**~**~**~**

med kæmpedyret Sonny <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 19:09

HVor er de søde !! .Hehe, vores katte hedder ogs¨Cirkeline og Ingolf :)


Rest In Peace Darwin!


Sadel Sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dumme dig!
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 20:41

Iiiih, og mig som går og sukker helt vildt over at få kat og så kommer du med to mega nuttede killinger lige op i hovedet på mig ;-D


Hvor er de bare kære, og geniale navne!


Nu har jeg endnu mere lyst til at få en kat, såååk :-P




Mvh. Julie Rollo


SÆLGES
Sadler, grimer og andet hestegrej

Marsvin, foder og bure

Se min præsentation!


| Krogens.com - Opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

0
0
Svar på denne tråd
 
 hjhgvkjdchfvjkfh
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 20:54



Drini:

Jeg prøvede egentlig kun at overtale mine forældre til at få én, men eftersom vi har hund og kat i forvejen, ville det være bedst hvis det var to der kom sammen og så endda fra samme kuld. Vi tænkte det var bedre i forhold til det at skulle komme som baby ind i en familie med dyr i forvejen :)


Rollo:

Vi har 4 nu




NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 21:08

nååååårh hvor er de søde :D

minder mig om mine katte da de var små :b


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fire??
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 09:00

Så kan du godt give de to overnuttede killinger til miiiiig




Mvh. Julie Rollo


SÆLGES
Sadler, grimer og andet hestegrej

- Køb mere end 3 ting og få 25% rabat!


| Marsvineopdræt - Mange avlsdyr og ting sælges pga. ophør |

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider