Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvad giver man en fyr i 18 års gave?
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 12:12

Ja som overskriften, er det en ven der fejrer fødselsdag og har ingen ide om gaven? Hjælp ;)


Gæt mit navn, to dyr og ender på fie?

Ann-Sofie (And - So - Fie)

0
0
Svar på denne tråd
 
 18-årsgave
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 13:50

du giver ham en bil...


eller en tur i biffen hvor du betaler det hele, han skal bare vælge filmen.


mvh. ida

Rosenborg dressage

vi gir' den gas!


nu med Sambuca

¤BNSLLS¤




0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 19:01

Sådan en plastik s*xdukke. Kan selvfølgelig ikke huske hvad sådan en hedder lige nu



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 lakrids?
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 20:03

en dildo? XD


sagde Lul (;

- sæt lidt kulør på hverdagen.

Rid Dansk Pinto 8D

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 20:09

Det kommer an på hvor tætte venner i er. Hvis det er en mega tæt ven, plejer vi at købe en deo eller noget tøj eller sådan...


Emilie Watson
mit liv . mine regler . mine konsekvenser .
0
0
Svar på denne tråd
 
 tjaeh..
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 20:10

Hvad skal en dreng bruge en dildo til - det gave tvivler jeg på han ville kunne se det sjove i.


Jeg ville gå sammen med nogle piger, og arrangere en drengeaften med poker, øl og en stripper.



Rhea & Don Alfredo

- Tidligere med Amiro



0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 22:28

Jeg tænkte mest på noget stand-up. Evt. billet til "Anden vender tilbage" (herre grinern show ) eller også bare noget stand-up på DVD :)


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-08-2008 22:29

Umedbart, jeg går ud fra han er en god ven, ville jeg give noget fedt tøj, hvis han kan lide film så en biograf billet, en tur i tivoli eller noget som minder ham om noget I har lavet sammen (kort sagt noget internt)..


Held og lykke med det



Med venlig hilsen

evA med sine skimler Aslan og Onegin

jo flere skimler jo bedre!

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider