|
|
| Hvor er det irriterende! |
|
|
Hej alle sammen  Hvor har jeg savnet at lave indlæg, haha. Når, men .. her på det sidste har jeg haft så ondt i mine knæ. Når jeg har siddet ned (med strakte ben), kan jeg som regel slet ikke gå bagefter. Det er så irriterende. Nogen gange kan jeg også mærke det, hvis jeg bare går. Andre gange begynder det også bare lige pludseligt i knæene. Det er i begge to. I dag er det også længere oppe end knæene, altså lige der over. Det er så irriterende. Hvad kan det være? Jeg ved godt, at jeg skal gå til lægen. Men altså .. andre der har prøvet det eller noget?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
27-08-2008 18:32 |
|
jeg har så knæskade, og det er røvirriterende. Især når man spiller fodbold 4 timer om ugen 
Men jeg synes det kunne lyde til at du har for korte ledbånd. Har du været til læge med det?
noget af det bedste du kan gøre ved dine knæ er at cykle det er SÅ godt. løbe er ikke sååeh godt s;
amen jeg sir dig. Cykling er SÅ godt! min mor er blevet opereret i knæerne utallige gange og det går så godt herefter, fordi hun er begyndt at cykle!
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ffdffhfhfh |
|
|
sådan et mit det ene knæ ogs' men jeg ved desværre godt hvad det er .. mit ledbånd er knækket næsten helt over og er igang med at hele, men sørg for at du bøjer og strækker knæet sådan et par gange og sådan... og ellers bare gå til lægen med det .. det kan være du er ved at få gigt xD
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Line Henriksen: Først .. tusind tak for svarene. Hvad gør man ved for korte ledbånd? Det kunne lyde meget rigtigt, for det er som om, der er noget, der strækker alt for meget, når jeg strækker benene?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Frk Krid: Hov, jeg så ikke lige dit svar før. Hvordan har du smadret dit ledbånd? Ja, det siger min mor også. @!#$ mand. Jeg vil ikke have gigt som 13 årig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
27-08-2008 18:36 |
|
tag til læge og stræk det.
jeg har det evt. også. Jeg sagde så en dag til fodbold og min venindes mor hørte det (massør) og hun sagde at jeg skulle strække det ud så meget jeg kunne d:
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
27-08-2008 18:43 |
|
ja det har jeg d:
æhm, det ved jeg ikke. Jeg må faktisk ikke tage til læge for min mor d: det fordi hun siger det eneste der hjælper er at cykle og træne på balancebræt (og det ved hun noget om!!!), så hun synes ikke man skal tage lægens tid, når man godt selv kender svaret 
du bliver i hvertfald ikke opereret! og hvis den siger du skal, så skal du sige NEJ! gør alt for ikke at skulle opereres, og slet ikke når du kun er 13.
Sidst jeg var til læge skulle han mærke på det (man skal tage bukserne af, hahaha d: ) og så sagde han at jeg skulle træne musklerne omkring knæet ved at cykle.
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
27-08-2008 18:50 |
|
så skal du have meget løse busker på. Og måske droppe prinsesseunderbukserne d: hahaha. jaja. linehenriksen7@hotmail.com
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
27-08-2008 18:58 |
|
haha, ja okay d: jeg havde cowboybukser på og så sagde han bare: smid bukserne. så lagde jeg ellers der i fosterstilling på briksen 
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dffgfdfhhd |
|
|
spillede fodbold, så faldt jeg, vriklede om oppe i knæet så min knæskal blev forskudt, je gbrækkede næstenmit ledbånd og et eller andet halløj med minisken, så jeg har knæ skade, og må KUN lave idrætsgrene hvor jeg ikke kan blvie tacklet og sådan ;Bb
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
27-08-2008 19:04 |
|
jeg skulle jo lægge mig op på briksen, og så kommer man jo næsten automatisk til at sprede benene når han skal røre ved det ene d:
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
27-08-2008 19:09 |
|
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dffhhdhhd |
|
|
jeps, så jeg vil iik råde dig til at spille fodbold hvis du iik kan fidne ud af det xD
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
27-08-2008 19:22 |
|
fodbold er gooooodt 8D
- jeg elsker det så meegt at selvom jeg slider mine knæer, dropper jeg det ikke -.-
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har fået afvide - engang jeg også havde det - at det er noget mange får som ung. Lægerne ved ikke hvorfor, det kommer bare. Rimlig underligt, og ret så irriterende. 
mvh Anna og Topas
Stævnefotografering tilbydes i Nordsjælland og Kbh/omegn - Skriv en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Annae: Tak for svaret. Argh, øv. Ja, det møg irriterende! Hvad gør man ved det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
28-08-2008 20:48 |
|
i rigtig mange tilfælde får man det når man overbelaster. fx ved at spille meget fodbold eller håndbold lige pludselig. Heldigvis vokser mange fra det.
Jeg fik det af flere grunde men vil sige mit var lidt værre end de flestes, det er heldigvis ved at være ovre.
Jeg voksede sindsygt meget lige pludselig og kroppen, muskler og knogler kunne ikke følge med. Dét + for lange ledbånd og knæskade fra 2. klasse.
ellers prøv at skrue lidt ned for dit håndbold, og se om det hjælper. jeg gad aldrig gøre hvad lægerne sagde, men man kan jo godt gøre det i en grad (:
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Natasja 2 |
| Dato:  |
30-08-2008 13:30 |
|
Heh... Jeg tror oss jeg har et eller andet i knæene... Når jeg går op af trapper siger det bare knæk knæk knæk knæk hele vejen op. Og når jeg hopper på trampolin knækker jeg lige pludselig sammen... Og når jeg sidder på en stol og strækker benene føltes det som om mine knæskalder er løse... Det er irriterende...
>> N A T A S J A I ♥ Ranka. I will never let you go..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Natasja: Ja, præcis. Det har jeg også + alt det andet. Det er så ubehageligt. Har du været til lægen?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|