Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Min yndige hest ..
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 22:08


.. er vist blevet lettere homo ;D


- Ja, sådan så min lille hest så ud idag til undervisning (som forøvrigt gik fint). Det var sgu et yndigt syn! Bandagerne er med glimmer og underlaget er meeeeeeeget fint lyserødt, jaja, det er herligt.


Nåeh, kommenter hvis det lyster ..

nu vil jeg i seng B-)



Kalløøh

- med skønne Jaargt



0
0
Svar på denne tråd
 
 blalblaaa
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 22:11

Han er så søøøød B-)



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar..
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 22:13

Han er øøøøøøndig



- med væmli' hilsen Aja

Vor herre til hest....nej for satan, få ham ned derfra! - han hiver jo staklen i munden.


0
0
Svar på denne tråd
 
 svar svar
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 23:52

haha, det er sådan en ægte vallak bør se ud :D i hvert fald ifl. en dreng jeg en gang datede. Han mente at når en hest var en vallak og havde fået "cuttet juvelerne" (som han så fint udtrykte det), så måtte den vel også have fået fjernet al mandom og blive bøsse ;D haha, behøver jeg at sige at jeg var flad af grin og at alle på hele restauranten gloede :P HAHA, flot Julie :D


Men må indrømme at han er lidt yndig ;)




Don't imitate, innovate !
"Venner er som stille engle, der løfter os op,
når vores vinger har problemer med at flyve"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 14:23

Hvor er han bare sød. Undskyld jeg først svarer i dag, men jeg faldt i søvn, efter du havde skrevet i går.


One world - One dream

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 16:00

gay-jagt slår til igen :D

jeg var også lyserød med alex (en vallak fra rideskolen) på ridelejren :b med lyserødt underlag, grime, træktorv, pisk, ridestrømper og bluse, det var herre nizzzle


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 iuhnjujuh
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 18:32

din smukke Gaypooowniii er håååårt ;D


LouIse Frandsen

"Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!"


O d e n s e F a g s k o l e !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svaaaaaaaar
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 21:43

Tak allesusammen, jeg finder det også øøøndigt : D


Julie Schack:
Hahahah, 'armen jeg er såsåså enig med ham! Han var sgu en klog dreng, haha - min hest er dømt til at være homo. Og tak :D


Emma Thomson:

Hhhhhmm .. ej det går nok :b


Fionabona:
Hahahahahahah, fårk jeg grinede over den sætning; "gay-jagt slår til igen" Omg, det er genialt! ;D Lyserødt er og bliver gudefarve til vallaker!




Kalløøh

- med skønne Jaargt



0
0
Svar på denne tråd
 
 lkjehfgkjdhkghfklghdfkjghf
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 08:45

Haha hvor er han sej! Homo-jagt (:



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

donni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej søde
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 14:08

nej nej nej nej nej nej neeeeeeeeeeeeeej!



Nanna Hyllested



Stald Kiels Krønike

Liva Halsnæs

0
0
Svar på denne tråd
 
 Homo Jagt xD
Forfatter: 
Dato:  31-08-2008 22:09

Min hest er ved at blive kendt som Homo-Jagt ;D


Jo Nannaaaaaa, det er flot : DD.



Kalløøh

- med skønne Jaargt



0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider