|
|
| Facebook. - igen :) |
|
|
Hey ænder. Skulle vi ikke lige tage et facebook-indlæg en gang til? Så vi lige kan blive opdateret med hvem der har facebook.  Så ænder, skriv hvad i hedder på facebook, så vi kan tilføje hinanden.  Jeg starter. Sjov nok Julie Kronborg.
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Sofie Støjko Larsen 
... Sofie Støjko - med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX Nu også med den fantastiske F.A. Estipona OX
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfdgdfgd |
|
|
Trine Krogh Andersen 
TRI NE **~**~**~**~**~**~**~**~**~** med kæmpedyret Sonny <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blalbla |
|
|
Camilla Douglas, og jeg er den første når man søger på mit navn xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| chokoladekage .. muums .. |
|
|
¤ Anne Kyhl ¤ <3 * Skyttegårdens Theodor * jhn's championatliste! Nye læderridestøvler sælges!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fgdgdfgdfg |
| Forfatter:  |
Pernille Skipper |
| Dato:  |
26-08-2008 21:39 |
|
Pernille skipper » what doesent kill you makes you stronger i;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Facebook |
| Forfatter:  |
Frigg (Pan) |
| Dato:  |
26-08-2008 21:40 |
|
Tja.. Jeg har ikke helt styr på det, der inde på Facebook, men kan kan ikke oprette en gruppe med JHN? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtgasezdfg |
|
|
Camilla (fenja): På min kommer der altså 4 camilla'er op før dig 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| rthseg |
|
|
Kan godt prøve at oprette sådan en gruppe med jhn  Der er sygt mange der hedder pernille skipper d:
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| facebook |
| Forfatter:  |
Firhøjs Boney-M ♥Emilie♥ |
| Dato:  |
26-08-2008 21:45 |
|
Jeg hedder Emilie Sigvardt. I ansøger bare - hele bundet 
Emilie Rider Aldrig uden Boney-M <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dtrgfgsefg |
|
|
Jeg har lavet en JHN-gruppe. Bare søg på jhn tror jeg nok 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 54635365 |
| Forfatter:  |
Ida (Laron) |
| Dato:  |
26-08-2008 21:52 |
|
Ida Skytt er den eneste der hedder det .
ι∂α
» the future will be whatever we make it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fgghghfhghfghfh |
| Forfatter:  |
Pernille Skipper |
| Dato:  |
26-08-2008 21:54 |
|
nej @!#$ et billed jeg har derinde, det lidt tid siden jeg har været der 8D men jeg tror jeg er nr 1 derinde, med sådan et sort&hvid billed 
Pernille skipper » what doesent kill you makes you stronger i;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeej... |
|
|
I kan tilføje mig via mail (: ellers er jeg umulig at finde.. der er sku for mange, som hedder Mia Nielsen  minie31@ibc.dk
' P O N Y H E S T E N C A S S I D Y ' - Foldbumserne Zitta og Mathilde (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ****** |
|
|
I ansøger bare ænder : Ann Haaning Poulsen ! Så kan i osse endelig få set hvem jeg er , tror ikke jeg har fået vist et billede herinde endnu 
Det er forvirringerne og tragedierne her I livet der minder os om , at der er noget bedre et sted derude . Noget der er værd at kæmpe for !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe.. |
| Forfatter:  |
Nanna (Sina) |
| Dato:  |
26-08-2008 22:20 |
|
Nanna Josephine Grovn - i Ansøger bare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| hedder... |
|
|
Hedder Belinda Frandsen derinde...
www.bf-foto.dk Tidligere kendt som Belinda&Tango!Savner Tessa =o, Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB) © Se min elskede hest Tango i min præ. ©
© Savner Tessa. Elskede hende SÅ højt. ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bummelum |
|
|
Kristina Outzen 
KRISTINA OUTZEN .. Med hendes lille stykke himmel; ©©LINSE AUNSBJERG©© Demokrati, er 3 ulve og 1 får, der stemmer om hvad de skal have til frokost...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| fddfdhfgg |
|
|
Kristina Fastrup Rasmussen
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Facebook. - igen :) |
|
|
Christina Buhl  Jeg melder mig lige ind i den JHN-gruppe der 
Christina Buhl .. Nu uden Major<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cdsafassf |
|
|
SAFIA MASOOD & ARMANI JEANS<33
Domen, du er elsket<3 Sheila, Elsker dig :I
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Facebook. - igen :) |
| Forfatter:  |
Josefine S |
| Dato:  |
27-08-2008 08:41 |
|
Josefine Søndergaard med Dressurponyerne Wild Rose og Chico nu uden Sukema & Oeps. www.JosefineS.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Facebook.... |
|
|
Mvh. Juliette Avlshingsten Shaklan Ibn Saskatoon sælges Se_her Heste og ponyer til salg i alle prisklasser - se min præsentation Bedækning ved Perseus , Shulay Gold fever og Shaklan Ibn Saskatoon
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
27-08-2008 11:46 |
|
Jeg har aldrig helt fattet idéen med det der facebook? Hvad er det? 
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tamtam |
| Forfatter:  |
Lone (CAMILLA) |
| Dato:  |
27-08-2008 14:45 |
|
Lone Hellerøe Myrtue - the one and only, with my name xD
kh. lone m/ Camilla og pt. Jackpot.. stævnerytter distrikt 11/13
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Maria Jensen - I finder mig aldrig med det navn 
Men har billede på. På billedet er der blå baggrund og jeg har sort t-shirt
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
† Rest in Peace †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| bzz bzz |
|
|
Når jeg søger på jhn, så kommer der altså ikke nogen gruppe frem, som passer dertil 
Mvh. Mia-musen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
27-08-2008 16:15 |
|
så fandt jeg lige ud af at jeg rent faktis havde facebook. Fiona Bauder
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| facebook |
|
|
Jeg fik det enedelig til at virke,men jeg tror fatisk at jeg har haft en profil i et par uger uden at vide det?  Haha typisk mig.  Nå men jeg hedder line sangill . 
Jeg elsker dig Markus, du er mit stykke af paradis! 25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej . |
|
|
søg på: Hedvig Lærke Berg Rasmussen
JEGMIG'HEDVIGLAERKE bombing for peace is like f*cking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjnkjnnknm |
|
|
LouIse Frandsen "Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!" O d e n s e F a g s k o l e !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabla |
| Forfatter:  |
Katharina ♥Rauschenberger♥ |
| Dato:  |
27-08-2008 18:44 |
|
Hey, Jeg hedder Katharina Oddny von Rauschenberger der inde (: I ansøger bare, hvis I vil (:
Skrev Katharina Oddny von Rauschenberger! Hassan- glemmer dig aldrig. R.I.P 29-11-06
"jeg burde gå hen foran din boks hver eneste morgen, og bukke og sige tak!!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
| Forfatter:  |
Helene ♥Speedy♥ |
| Dato:  |
27-08-2008 20:10 |
|
Hilsen Helene - Som er afhænig af Heste-Nettet! R.I.P. DV-Hesten Lotte! 10. april 1993 +14. August 2008+
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahaha.. |
|
|
fuuuck en masse nye ansigsbog's venner man lige får sig der . super hygge da:)
...-Æblet-... Hvis folk synes jeg er for meget, er det nok fordi de selv er alt for lidt. Rapkæftede anderøv!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| miaav. |
| Forfatter:  |
Jaller ♣Winzerkind♣ |
| Dato:  |
28-08-2008 18:29 |
|
Camilla Jaller 
Camilla Jaller - Nu med Winzerkind "Livet er fedt, men vi lever for lidt"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fjæsbogen ;P |
| Forfatter:  |
Nicole H |
| Dato:  |
28-08-2008 19:38 |
|
Nicole Hansen! Hvilket i helt sikkert ikke havde gættet ud fra min signatur.. 
// NICOLE HANSEN  Måske snart med halvparten Anton? <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| facebook gruppen? |
|
|
Var der ikke nogen, som havde oprettet en gruppe derinde - eller har jeg misforstået et eller andet? 
Mette Schønning (: "Jeg tror, at det rigtigste er, at stille sig frem og sige: Her er jeg. Tag mig, som jeg er. Eller lad være." - Jesper Skibby.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kajbjerggårds blues |
| Forfatter:  |
M Bauenhøj7 |
| Dato:  |
18-09-2008 11:04 |
|
Ejer og rytter af Philias & Kajbjerggårds Blues dressur rytter
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegersej |
| Forfatter:  |
Line Kruse |
| Dato:  |
18-09-2008 15:14 |
|
Line Kruse aka die schlaue Affe. When you're as great as I am, it's hard to be humble. Stor 1'er til salg. Se præs (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
pretty100 ♥Troian♥ |
| Dato:  |
18-09-2008 16:08 |
|
fik facebook igår, så vil være dejligt med flere venner  Louise Askly mvh Louise
ღ I nutid, datid, Troian vi er sammen for altid! ღ Det bedst at ride PINTO hest ! :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla, bla, bla <3 |
| Forfatter:  |
Emzelemselamseben |
| Dato:  |
19-09-2008 18:13 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
{Gudde'licious} Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| santoa |
| Forfatter:  |
Frederikke og Santos (L) |
| Dato:  |
20-09-2008 09:36 |
|
Frederikke Sadolin. ansøg bare 
» Mvh. Frederikke & Santos. (L) - et team der kan og vil! (se vores hjemmeside & HG)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er kun Chelle |
| Forfatter:  |
LilleChelle |
| Dato:  |
20-09-2008 10:42 |
|
.. Michelle Linette Nielsen
»Jeg er kun Chelle« ¬ Nu uden Pøjka ! ^Tidligere med Vestergaards In-zeit Linka R.I.P Tobias - Cathrine - Nathalie - Sabrina
^I betyder alt ! Jakob Buhl Kloster Du er drømmen jeg drømte om ^^ du er livet !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|