Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Facebook. - igen :)
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:29

Hey ænder.


Skulle vi ikke lige tage et facebook-indlæg en gang til? Så vi lige kan blive opdateret med hvem der har facebook. ;D


Så ænder, skriv hvad i hedder på facebook, så vi kan tilføje hinanden. ;)


Jeg starter. Sjov nok Julie Kronborg.


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:30

Sofie Støjko Larsen



... Sofie Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX

Nu også med den fantastiske F.A. Estipona OX

0
0
Svar på denne tråd
 
 gfdgdfgd
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:37

Trine Krogh Andersen


TRI NE

**~**~**~**~**~**~**~**~**~**

med kæmpedyret Sonny <33

0
0
Svar på denne tråd
 
 blalbla
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:37

Camilla Douglas, og jeg er den første når man søger på mit navn xD



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:37

jannie bak



0
0
Svar på denne tråd
 
 chokoladekage .. muums ..
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:38

Anne Kyhl



(:




¤ Anne Kyhl ¤
<3
* Skyttegårdens Theodor *
jhn's championatliste!

Nye læderridestøvler sælges!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mit navn....
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:39

Carina Jessen


Mvh. Carina






0
0
Svar på denne tråd
 
 fgdgdfgdfg
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:39

Pernille Skipper :b


Pernille skipper » what doesent kill you makes you stronger i;

0
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:40

Tja.. Jeg har ikke helt styr på det, der inde på Facebook, men kan kan ikke oprette en gruppe med JHN?


FRIGG+PAN

0
0
Svar på denne tråd
 
 rtgasezdfg
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:41

Camilla (fenja): På min kommer der altså 4 camilla'er op før dig ;D


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 thilde
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:42

Aelle :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 rthseg
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:43

Kan godt prøve at oprette sådan en gruppe med jhn :D


Der er sygt mange der hedder pernille skipper d:


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 facebook
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:45

Jeg hedder Emilie Sigvardt.

I ansøger bare :) - hele bundet ;)


Emilie


Rider Aldrig uden Boney-M <3




0
0
Svar på denne tråd
 
 dtrgfgsefg
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:51

Jeg har lavet en JHN-gruppe. Bare søg på jhn tror jeg nok :D




.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 54635365
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:52

Ida Skytt er den eneste der hedder det .


ι∂α
» the future will be whatever we make it
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg hedder....
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:53

Jette Nielsen..



Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,

men alle gør deres bedste.


0
0
Svar på denne tråd
 
 fgghghfhghfghfh
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:54

nej @!#$ et billed jeg har derinde, det lidt tid siden jeg har været der 8D men jeg tror jeg er nr 1 derinde, med sådan et sort&hvid billed ;D


Pernille skipper » what doesent kill you makes you stronger i;

0
0
Svar på denne tråd
 
 Heeej...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 22:02

I kan tilføje mig via mail (: ellers er jeg umulig at finde..

der er sku for mange, som hedder Mia Nielsen


minie31@ibc.dk



' P O N Y H E S T E N C A S S I D Y '


- Foldbumserne Zitta og Mathilde (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 ******
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 22:06

I ansøger bare ænder : Ann Haaning Poulsen !


Så kan i osse endelig få set hvem jeg er , tror ikke jeg har fået vist et billede herinde endnu




Det er forvirringerne og tragedierne her I livet der minder os om ,

at der er noget bedre et sted derude .

Noget der er værd at kæmpe for !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hehe..
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 22:20

Nanna Josephine Grovn - i Ansøger bare



~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 hihihihi
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 22:42

sussparre@hotmail.com - bare søg på den, det er fedest



...-Æblet-...

Hvis folk synes jeg er for meget,

er det nok fordi de selv er alt for lidt.


Rapkæftede anderøv!

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjk
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 22:57

Isabella Dyrstad


&& Whatever &&
¤ www.bricksite.com/ITD-foto ¤
0
0
Svar på denne tråd
 
 hedder...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 23:36

Hedder Belinda Frandsen derinde...


www.bf-foto.dk


Tidligere kendt som Belinda&Tango!Savner Tessa =o,


Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB)

© Se min elskede hest Tango i min præ. ©

© Savner Tessa. :{( Elskede hende SÅ højt. ©

0
0
Svar på denne tråd
 
 bllalala
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 00:46

Argh, jamen så søg på camilla-douglas@hotmail.com ;D



Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 bummelum
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 01:08

Kristina Outzen :)



KRISTINA OUTZEN ..

Med hendes lille stykke himmel;

©©LINSE AUNSBJERG©©


Demokrati, er 3 ulve og 1 får, der stemmer om hvad de skal have til frokost...




0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 06:48

Patricia Jørgensen


surprise surprise


Patricia Jørgensen

Div. rideudstyr sælges - Div. hestebøger sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 07:08

Sofie Mie Schouborg Hardis.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 fddfdhfgg
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 07:34

Kristina Fastrup Rasmussen




°..Skrev Frk. Krid..°


©©hende med Sera, nu uden Tessa©©


Før: TessaSera


JHN's rekordliste:
Højeste spring kat 3,
Mindste rytter :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook. - igen :)
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 07:58

Christina Buhl :)


Jeg melder mig lige ind i den JHN-gruppe der :)


Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd
 
 cdsafassf
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 08:23

Safia Masood (:


SAFIA MASOOD
&

ARMANI JEANS<33



Domen, du er elsket<3

Sheila, Elsker dig :I

0
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook. - igen :)
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 08:41

Josefine Søndergaard


Josefine Søndergaard

med Dressurponyerne Wild Rose og Chico

nu uden Sukema & Oeps.

www.JosefineS.org


0
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 09:19

Catja Havgaard Jessen



Catja Jessen

www.cogcjessen.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook....
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 09:37

Juliette de Richelieu


Mvh. Juliette


Avlshingsten Shaklan Ibn Saskatoon sælges Se_her

Heste og ponyer til salg i alle prisklasser - se min præsentation


Bedækning ved

Perseus , Shulay Gold fever og Shaklan Ibn Saskatoon

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegersåsej
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 10:50

'Sofie Isaksen
- Med Perle, Prins Abdullah & Stormy Ice Cream (:<3
HG - Arto - HP
SUPER SPRING-/JAGT-/MILITARY-/ALLROUND PONY SÆLGES!(Egely'S Prins Abdullah)
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 11:46

Jeg har aldrig helt fattet idéen med det der facebook?

Hvad er det?


- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Facebook...
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 14:10

Marie Andersen :)


Mvh Marie
Nogle gange finder man først ud af, hvad man har,
når man har mistet det.
www.sportspony.dk
- Rid sportspony, så er der sport i din pony 8D -
0
0
Svar på denne tråd
 
 tamtam
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 14:45

Lone Hellerøe Myrtue - the one and only, with my name xD


kh. lone

m/ Camilla og pt. Jackpot..


stævnerytter distrikt 11/13


0
0
Svar på denne tråd
 
 jdgnjdgjerg
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 14:51

Julie Madsen - mc421@hotmail.com :)



/Vildrose

nu uden Rain.

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 15:08

Maria Jensen - I finder mig aldrig med det navn ;D

Men har billede på. På billedet er der blå baggrund og jeg har sort t-shirt




- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 15:33

Bare ansøg ;D :


Mia Sørensen / miasoerensen90@hotmail.com


Mvh.

Mia-musen
;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 facebook
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 15:53

Marlene T Jensen tror jeg nok.

ellers søg på mtjeensen@hotmail.com


Marlene Jensen
8.F
0
0
Svar på denne tråd
 
 bzz bzz
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 15:59

Når jeg søger på jhn, så kommer der altså ikke nogen gruppe frem, som passer dertil :P


Mvh.

Mia-musen
;D

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 16:15

så fandt jeg lige ud af at jeg rent faktis havde facebook.


Fiona Bauder


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 facebook
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 16:33

Jeg fik det enedelig til at virke,men jeg tror fatisk at jeg har haft en profil i et par uger uden at vide det?

Haha typisk mig.



Nå men jeg hedder line sangill .



Jeg elsker dig Markus,

du er mit stykke af paradis!


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 16:54

Lotte Jespersen



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejhej .
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 16:55
søg på: Hedvig Lærke Berg Rasmussen

JEGMIG'HEDVIGLAERKE

bombing for peace is like f*cking for virginity
0
0
Svar på denne tråd
 
 kjnkjnnknm
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 18:27

Louise Frandsen

frandsen_4@hotmail.com


LouIse Frandsen

"Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!"


O d e n s e F a g s k o l e !

0
0
Svar på denne tråd
 
 blabla
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 18:44

Hey,


Jeg hedder Katharina Oddny von Rauschenberger der inde (:

I ansøger bare, hvis I vil (:


Skrev Katharina Oddny von Rauschenberger!


Hassan- glemmer dig aldrig.

R.I.P 29-11-06


"jeg burde gå hen foran din boks hver eneste morgen, og bukke og sige tak!!"


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 20:10

Jeg hedder Helene Jo



Hilsen Helene


- Som er afhænig af Heste-Nettet!


R.I.P.

DV-Hesten Lotte!

10. april 1993

+14. August 2008+

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hahaha..
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 20:42

fuuuck en masse nye ansigsbog's venner man lige får sig der ;D. super hygge da:)



...-Æblet-...

Hvis folk synes jeg er for meget,

er det nok fordi de selv er alt for lidt.


Rapkæftede anderøv!

0
0
Svar på denne tråd
 
 miaav.
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 18:29

Camilla Jaller :)




Camilla Jaller
- Nu med Winzerkind :)
"Livet er fedt, men vi lever for lidt"


0
0
Svar på denne tråd
 
 Fjæsbogen ;P
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 19:38

Nicole Hansen!

Hvilket i helt sikkert ikke havde gættet ud fra min signatur..


// NICOLE HANSEN :)
Måske snart med halvparten Anton? <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 kjbhvgseg
Forfatter: 
Dato:  17-09-2008 20:58

Julie Lendal. (;


Julie.

0
0
Svar på denne tråd
 
 facebook gruppen?
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 09:58

Var der ikke nogen, som havde oprettet en gruppe derinde - eller har jeg misforstået et eller andet? :D


Mette Schønning (:


"Jeg tror, at det rigtigste er, at stille sig frem og sige: Her er jeg. Tag mig, som jeg er. Eller lad være."

- Jesper Skibby.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kajbjerggårds blues
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 11:04

Malene Bauenhøj Jensen


Ejer og rytter af

Philias &

Kajbjerggårds Blues

dressur rytter

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegersej
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 15:14

LINE KRUSE (:



Line Kruse aka die schlaue Affe.
When you're as great as I am, it's hard to be humble.

Stor 1'er til salg. Se præs (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-09-2008 16:08

fik facebook igår, så vil være dejligt med flere venner


Louise Askly



mvh Louise



I nutid, datid, Troian vi er sammen for altid!

Det bedst at ride PINTO hest ! :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 bla, bla, bla <3
Forfatter: 
Dato:  19-09-2008 18:13

Emma Lyng <3


Emma:b

R.I.P Stjernen

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-09-2008 22:00

Gitte Rahmberg


{Gudde'licious}

Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.

0
0
Svar på denne tråd
 
 santoa
Forfatter: 
Dato:  20-09-2008 09:36

Frederikke Sadolin. ansøg bare :)


» Mvh. Frederikke & Santos. (L)

- et team der kan og vil!

(se vores hjemmeside & HG)

0
0
Svar på denne tråd
 
  Jeg er kun Chelle
Forfatter: 
Dato:  20-09-2008 10:42

.. Michelle Linette Nielsen


»Jeg er kun Chelle«

¬ Nu uden Pøjka !

^Tidligere med Vestergaards In-zeit

Linka R.I.P

Tobias - Cathrine - Nathalie - Sabrina

^I betyder alt !


Jakob Buhl Kloster

Du er drømmen jeg drømte om

^^ du er livet !

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider