Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Aldrig mere kærste til mig!! :/
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:38

Halløj venner!


Så gider jeg ikke den kærlighed mere! Den har da ikke andet end volt besvær i heeele sommerferien, og nu. Når men I kan søge på mit navn, og så få nogen af de indlæg med mig og kærligheden, Hvis I har tid selvfølgelig!


Kan se at det sidste jeg skrev om, var en fyr jeg sådan liiige mødte til en fest og holdte lidt i hånd og sådan. Jeg skrev i det indlæg at jeg ikke ville have noget med min eks, men jeg var på det tidspunkt klar til at gå igennem ild og vand for min eks, fordi jeg stadig elskede ham. Jeg gav ham rigtig mange chancer, men han tog ikke imod dem, og så droppede jeg ham totalt. Den dag jeg sagde til mig selv "NU er det nok! Jeg skal videre!!" Der skulle jeg så på Bakken med min familie. Tænkte at det var en perfekt måde at få tankerne væk fra det hele på. Derind i bilen sad jeg og tænkte lidt, og sagde højt og tydeligt til min mor, min storebror, min mormor og morfar, at jeg IKKE skulle score nogen drenge derinde, og de skulle IKKE score mig!! Jeg har været SÅ tiltrækkende i sommerferien.


Når men min kusine og jeg hyggede os gevaldigt derinde. Da vi så havde spist besluttede vi os få at gå ned i den der vand-ting med bakker og det. Og der stod så kun fyre i den forlystelse. Skimtede ikke fyrerne et bilk, selvom de kiggede på mig, men jeg spillede "ikke interesseret" rollen. Da vi så havde prøvet den der første gang, var jeg blevet temmlig våd, og min macara var løbet. Gik så ud af "båden" og sagde til min kusine "Ej min macara er løbet", så står en af de der fyre som skal tørre båden med den der skraber, kigger på mig og siger "Nårh, løber din macara? Jeg syntes du er ligeså smuk som før." Og så smeltede mit hjerte endnu engang.

Mig og min kusine prøvede den self. MANGE gange bagefter for at jeg kunne kigge på ham, og han kunne kigge på mig. Og det udviklede at vi byttede nummer.

Hov, hvor blev den rolle af "Jeg-er-ikke-interesseret"? Når men ham her var noget helt særligt kunne jeg mærke.


Vi skrev MEGET sammen, og aftalte at jeg skulle komme ind til ham en torsdag. Det gjorde jeg, og vi havde det bare SÅ hyggeligt! Han havde på forhånd skrevet til mig, at han var/er igang med at starte sit eget firma (han er altså "kun" 21 år), og at det gjorde ham em smule stresset og sådan nogen ting. Vi kom ikke sammen, netop pga. hans firma, og han skulle lige se om det hele kunne flaske sig.

Vi skrev endnu mere sammen, og vi aftalte endnu engang at jeg skulle komme ind til ham. Endnu en utrolig hyggelig aften og nat i selskab med en fyr, der slog benene væk under mig. Han sang desuden for mig


Da jeg så skulle hjem fra ham, fortalte han at han ikke havde flere penge på sin mobil lige pt. Jeg ringede så til ham 3 gange i løbet af 3 dage, og den sidste gang jeg snakkede med ham lød han underlig.

Torsdag aften i sidste uge, skrev han at han ville ringe til mig på et tidspunkt, fordi han ville fortælle mig noget. Jeg var nys. og fik ham til at skrive hvad det var. Han skrev så at han ikke kunne bruge sin tid på mig lige nu pga. hans firma. Og ALT muligt andet. Og der gik mit hjerte i endnu 1000 små stykker, og jeg blev SÅ ked. Vi kom ikke sammen, men følte bare han var den rette for mig.

Jeg er SÅ forelsket i den dreng, og jeg ved at han også var/er i mig, men han er utrolig ambitiøs, og kan ikke holde ud hvis noget ikke hænger 100% sammen. Nu vil han ringe til mig her snart og fortælle hvordan det hænger sammen det hele. For en besked kan NEMT misforståes!


Det er en hurtig forklaring med meget FÅ detaljer.


Men er der andre der har besluttet at skrotte kærligheden fra nu af? Også selvom du egentlig kunne få ret meget?!



SOFIE DYBERG

Med Zobell og Lisa.

Der findes INGEN som jer.

True love without a end. <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 LAlalala
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:39

DAM, kan ikke engang stave til KÆRESTE mere! Ups!


SOFIE DYBERG

Med Zobell og Lisa.

Der findes INGEN som jer.

True love without a end. <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:42

Det lyder da suuper trist /:


Men skrotte kærligheden? Neej, den vogn tror jeg vist ikke lige jeg kan hoppe med på <3



... Sofie Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX

Nu også med den fantastiske F.A. Estipona OX

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:46

Ja, jeg kender jo hele historien skat. Det har været en ret besværlig sommer, hva'? Lige nu gider jeg heller ikke noget kærlighed. Det går alligevel bare galt, men det ved du min.



One world - One dream

0
0
Svar på denne tråd
 
 loijyhtrfedw
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:48

jeg har ondt af dig =( det er trist sådan noget.


jeg er heldigvis ikke så let at slå ud.. svært at forklare hvad jeg tænker, men kærestesorger eller lign. lider jeg ikke af : )

gider bl.a. ikke spilde min tid på det :P


men op på hesten igen og tænk positive tanker :D



LouIse Frandsen

"Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!"


O d e n s e F a g s k o l e !

0
0
Svar på denne tråd
 
 LAlaalla
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:52

Støjko: Nej okay. Ved heller ikke hvor lang tid den holder! Men altså. Ja!


Emma: Tror faktisk ikke du har hørt denne historie. Den er nemlig helt ny elskede!<3 :/


SOFIE DYBERG

Med Zobell og Lisa.

Der findes INGEN som jer.

True love without a end. <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:53

Når, okay min. Men der det ikke ham, du var hjemme hos.. Der hvor du ventede på, at han kom og hentede dig på stationen skat?


One world - One dream

0
0
Svar på denne tråd
 
 LALALLAA
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:54

oo2-Pirat: Plejer engetlig også at være OK til det med kærestesorger, men ham her Jonas fyren, han var sku noget særligt! Virkelig! Han vil IKKE forsvinde fra mit hovedlige pt.! Men der er så mange fyre på gymnasiet som jeg kan hoppe på, men jeg savner bare Jonas! Øv!


SOFIE DYBERG

Med Zobell og Lisa.

Der findes INGEN som jer.

True love without a end. <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lalalalal.
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:55

Nederen


21 ?! holy @!#$ xD


LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (:

Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Llalaalal
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:57

Emma: Jo, det var det min pige. Der hvor jeg var ved at DØ!! @!#$ hvor var jeg skide nervøs mand!! Haha min!<3


SOFIE DYBERG

Med Zobell og Lisa.

Der findes INGEN som jer.

True love without a end. <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 æolyhtrfe
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:57

kender det godt ! håber du snart hører positivt fra ham : D


LouIse Frandsen

"Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!"


O d e n s e F a g s k o l e !

0
0
Svar på denne tråd
 
 lALALALA
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:58

Laura: Kan ikke se problemet i hans alder*?!


SOFIE DYBERG

Med Zobell og Lisa.

Der findes INGEN som jer.

True love without a end. <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:58

Præcis min skat. Haha, det kan jeg godt huske. :D


One world - One dream

0
0
Svar på denne tråd
 
 okay...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:58

Fru.lækker ;)



...-Æblet-...

Hvis folk synes jeg er for meget,

er det nok fordi de selv er alt for lidt.


Rapkæftede anderøv!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lallalaa
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 21:03

Emma: Haha dam, hvor jeg bare fortrød da jeg sad på stationen at jeg skulle være sammen med ham min skat. Det var altså pinligt!


oo2-Pirat: Han skriver lige nu. Og han er bare så fantastisk. Når men, jeg må jo bare videre.


SOFIE DYBERG

Med Zobell og Lisa.

Der findes INGEN som jer.

True love without a end. <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 LAlala
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 21:05

Æblet: Og det er jeg så ikke! Fyrerne syntes bare at jeg har et glimt i øjet. Og gør altså intet for at få kæreste på.


SOFIE DYBERG

Med Zobell og Lisa.

Der findes INGEN som jer.

True love without a end. <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 6666666
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 21:06

Nejnej ;)



...-Æblet-...

Hvis folk synes jeg er for meget,

er det nok fordi de selv er alt for lidt.


Rapkæftede anderøv!

0
0
Svar på denne tråd
 
 sasasa
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 21:07

Ej, hvor surt :(

Men der skal nok komme en ny (:

Men det er svært og komme videre :S ved jeg...


SAFIA MASOOD
&

ARMANI JEANS<33



Domen, du er elsket<3

Sheila, Elsker dig :I

0
0
Svar på denne tråd
 
 kender det:)
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 21:09

Desværre alt for godt.. Jeg oplevede det samme sidste sommer.. Han gik bare tilbage til sin eks, som han så også lige i mellemtiden havde gjort gravid..



Jette Nielsen

- Ingen er perfekte,

men alle gør deres bedste.


0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 12:26

Må nok sige at jeg ikke hopper med på vognen, har den sødeste kæreste lige nu.


Men virkelig irreterende når kærligheden f*cker totalt op, kender det selv Var også lige ved at sige "KÆRLIGHEDSFRI ZONE" men så fandt jeg så min kæreste, eller havde kendt ham længe, men føleslerne kom frem for os begge af :p



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 Må vidst osse.
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 12:45

Lyder ikke særlig rart.


Men at hoppe fra kæresterne, har jeg været med på. Men nu er jeg ved at hoppe på den igen. (: Nemlig eks kæresten og jeg, er vidst blevet rimelig gode venner igen. Uhh, det er bare lækkert.


Men tro mig, du får dig en kæreste igen, før eller siden.



With the Tophorse Doline Ox.

Also with CaDo´s Dakoda Ox.

And now without F.A Risti Ox.


Lækker Gangmaskine tilsalg efter Doline & Perm.

www.hestegalleri.dk/html/ mar_vis.asp?MarID=157870


0
0
Svar på denne tråd
 
 LouiseA
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 17:47

Jeg er ikke med på den med at droppe kærligheden,

da jeg for tiden er smaskforelsket.. i min x.

Det lyder rigtig træls for dig, men tror og håber

du snart får gang i noge kæresteri igen *Englesmiley*



Louise Andreasson

-Vox & Veneration

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tralalala
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 18:23

det er ikke nemt at være så lækker at fyrene bare løber efter en hva? Kender det godt :(



Cikorie

- It's a simple fact,

that you can't seem to handle me...



Pony sælges, se præs.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålålå
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 19:50

Du må aldrig droppe kærligheden. Kærligheden er skabt for at gøre dig stærkere. Den styrker dig gennem hele livet, hvert forhold du kommer igennem gør dig stærkere. Hver gang du kommer ud på den anden side er du det stærkere. En dag står du over for fyren der gør dig så stærk, og du gør ham så stærk, at I bliver sammen.


Men tid har alle brug for, og det lyder da som om du har været uheldig. Men har du snakket med ham face-to-face? Det er altid der en Big-Talk skal ske, sms'en fungerer bedre for Small-Talk'en.


Og hvis jeg må være nysgerrig, hvor gammel er du så?

(Så bare lige der var en der kommenterede hans alder )



Determination to achieve, give you the ability to do it

0
0
Svar på denne tråd
 
 LAlllalala
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 20:24

Har da heller ikke tænkt mig at skrotte kærligheden for altid, det kan jeg jo ikke Men som det er lige i dag, så skal jeg ikke have nogen ny fyr nu her.


Find-Nemon: Nej, vi har ikke snakket face-to-face om dette "problem." Han ringede i går aftes. Og der sagde han det som det var, at han ikke kunne bruge sin tid på mig nu pga. firmaet. Han ville ikke kunne holde ud, at skulle tænke på alt for mange ting ad gangen, og han ville ikke sårer mig og gøre mig ked ved, at han pludselig ikke svarede mig når jeg skrev, eller hvis han lige pludselig var sur over ingenting. Men så snakkede vi om 110000 andre ting, som det var da vi var sammen. Hygge snakkede, og grinte af ingenting. Virklig fantastisk! Vi snakkede så også to timer

Et eller andet sted, føler jeg mig ikke droppet. Det har han også selv sagt han ikke har. Jeg føler bare at jeg skal holde lidt afstand og se hvad tiden bringer.

Jeg er 16 år. Så self. er der 5 år imellem os, men ser ingen hindring i det. Jeg virker, som han selv sagde til mig, ældre end en 16-årig. Self kan jeg virkelig gå i barndom sommetider, (ligesom ham) men vi begge syntes det var okay med alderen.


SOFIE DYBERG

Med Zobell og Lisa.

Der findes INGEN som jer.

True love without a end. <3


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider