Halløj venner! 
Så gider jeg ikke den kærlighed mere! Den har da ikke andet end volt besvær i heeele sommerferien, og nu. Når men I kan søge på mit navn, og så få nogen af de indlæg med mig og kærligheden, Hvis I har tid selvfølgelig! 
Kan se at det sidste jeg skrev om, var en fyr jeg sådan liiige mødte til en fest og holdte lidt i hånd og sådan. Jeg skrev i det indlæg at jeg ikke ville have noget med min eks, men jeg var på det tidspunkt klar til at gå igennem ild og vand for min eks, fordi jeg stadig elskede ham. Jeg gav ham rigtig mange chancer, men han tog ikke imod dem, og så droppede jeg ham totalt. Den dag jeg sagde til mig selv "NU er det nok! Jeg skal videre!!" Der skulle jeg så på Bakken med min familie. Tænkte at det var en perfekt måde at få tankerne væk fra det hele på. Derind i bilen sad jeg og tænkte lidt, og sagde højt og tydeligt til min mor, min storebror, min mormor og morfar, at jeg IKKE skulle score nogen drenge derinde, og de skulle IKKE score mig!! Jeg har været SÅ tiltrækkende i sommerferien.
Når men min kusine og jeg hyggede os gevaldigt derinde. Da vi så havde spist besluttede vi os få at gå ned i den der vand-ting med bakker og det. Og der stod så kun fyre i den forlystelse. Skimtede ikke fyrerne et bilk, selvom de kiggede på mig, men jeg spillede "ikke interesseret" rollen. Da vi så havde prøvet den der første gang, var jeg blevet temmlig våd, og min macara var løbet. Gik så ud af "båden" og sagde til min kusine "Ej min macara er løbet", så står en af de der fyre som skal tørre båden med den der skraber, kigger på mig og siger "Nårh, løber din macara? Jeg syntes du er ligeså smuk som før." Og så smeltede mit hjerte endnu engang.
Mig og min kusine prøvede den self. MANGE gange bagefter for at jeg kunne kigge på ham, og han kunne kigge på mig. Og det udviklede at vi byttede nummer.
Hov, hvor blev den rolle af "Jeg-er-ikke-interesseret"? Når men ham her var noget helt særligt kunne jeg mærke.
Vi skrev MEGET sammen, og aftalte at jeg skulle komme ind til ham en torsdag. Det gjorde jeg, og vi havde det bare SÅ hyggeligt! Han havde på forhånd skrevet til mig, at han var/er igang med at starte sit eget firma (han er altså "kun" 21 år), og at det gjorde ham em smule stresset og sådan nogen ting. Vi kom ikke sammen, netop pga. hans firma, og han skulle lige se om det hele kunne flaske sig.
Vi skrev endnu mere sammen, og vi aftalte endnu engang at jeg skulle komme ind til ham. Endnu en utrolig hyggelig aften og nat i selskab med en fyr, der slog benene væk under mig. Han sang desuden for mig

Da jeg så skulle hjem fra ham, fortalte han at han ikke havde flere penge på sin mobil lige pt. Jeg ringede så til ham 3 gange i løbet af 3 dage, og den sidste gang jeg snakkede med ham lød han underlig.
Torsdag aften i sidste uge, skrev han at han ville ringe til mig på et tidspunkt, fordi han ville fortælle mig noget. Jeg var nys. og fik ham til at skrive hvad det var. Han skrev så at han ikke kunne bruge sin tid på mig lige nu pga. hans firma. Og ALT muligt andet. Og der gik mit hjerte i endnu 1000 små stykker, og jeg blev SÅ ked. Vi kom ikke sammen, men følte bare han var den rette for mig.
Jeg er SÅ forelsket i den dreng, og jeg ved at han også var/er i mig, men han er utrolig ambitiøs, og kan ikke holde ud hvis noget ikke hænger 100% sammen. Nu vil han ringe til mig her snart og fortælle hvordan det hænger sammen det hele. For en besked kan NEMT misforståes!
Det er en hurtig forklaring med meget FÅ detaljer.
Men er der andre der har besluttet at skrotte kærligheden fra nu af? Også selvom du egentlig kunne få ret meget?!