Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Stigeremme ovenpå eller inden under??
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:25

Kære HN!


I må hjælpe mig med et spørgsmål:


Hvor har I jeres stigeremme på jeres (dressur)sadel? Ovenpå sadelklappen eller nedenunder sadelklappen? - Og hvorfor?






Knus fra Vinnie_M, stadig farmakonom stud.
.
Billedsmuk og ukompliceret fem års hoppe sælges
.
* Hp opdateret med billeder den 21. august 2008 *
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:29

Ovenpå. Man kan da ikke have dem under sadelklappen, kan man? :P


mvh Anna
og Topas

Stævnefotografering tilbydes i Nordsjælland
og Kbh/omegn - Skriv en PB.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Stigeremme ovenpå eller inden under??
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:30

På Chico's sadel har jeg dem ovenpå, det tror jeg kun man kan?


Og på Wild Rose's sadel har jeg dem også ovenpå, men der kan man godt putte dem indenunder, jeg er bare vandt til at have dem udenpå, så det gør jeg altid nu :b


Josefine Søndergaard

med Dressurponyerne Wild Rose og Chico

nu uden Sukema & Oeps.

www.JosefineS.org


0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar..
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:30

Jeg har dem under sadelklappen - fordi jeg syntes det er rarest, de skaver ikke og man kan ride i andet end ridebukser, shorts feks.



- med væmli' hilsen Aja

Lad vær' med at ride der og pive, tænk på mig - jeg skal glo på det!


I'm right, you're wrong - any questions?


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:31

ovenpå sadelklappen. Kan ikke rigtig se hvordan man kan have dem under



©MARIA & ANTON©

Skyggen og lyset er godt fordelt, men menneskets syn er kort,

vi glemmer at tage lyset med, hvor skyggen synes for sort

H. V. Kaalund

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:34

Jeg havde dem ovenover, men har set mange, der har dem nedenunder. Det ser bare ret mærkeligt ud. :D


One world - One dream

0
0
Svar på denne tråd
 
 jhgfvdtgtrg
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:38

ovenpå. føler man sidder fast hvis de er nedenunder :P


LouIse Frandsen

"Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!"


O d e n s e F a g s k o l e !

0
0
Svar på denne tråd
 
 sdtgdsfgterter
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:40

Ovenpå. Synes slet ikke det føles sikkert, hvis man har dem indenunder. :)

også ser det også bare dumt ud at have dem inden under xD



Sissel aka Tiss

Med Jackie.
I look like an angel, but i am a devil.
Joy Salina & Toscha, savner jer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Stigremme.
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:44

Ovenpå/Udenpå - sådan har ejeren sat dem, og jeg har hele livet redet med stigremmene der. Har set det andet, men har aldrig selv redet med stigremmene på den måde. :P



Ditte

- nu med May Ray

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:48

nemlig fået min sadel hjem, men den gamle ejer plejer at have bøjlerne nedenunder.

Men jeg tror nu nok, at jeg vil have dem ovenpå, hvordan pokker bliver man ellers hængende hvis hesten bukker?




Knus fra Vinnie_M, stadig farmakonom stud.
.
Billedsmuk og ukompliceret fem års hoppe sælges
.
* Hp opdateret med billeder den 21. august 2008 *
0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar..
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:53

Vinnie: Hvorfor skulle man ikke kunne blive hængende?



- med væmli' hilsen Aja

Lad vær' med at ride der og pive, tænk på mig - jeg skal glo på det!


Don't you wanna know me? Be a friend of mine. I'll share some wisdom with you.

- Big City Life.

0
0
Svar på denne tråd
 
 asdfghjklæ
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:54

Uden på.


Det er irriterende når de er inden under klappen.


&& Whatever &&
¤ www.bricksite.com/ITD-foto ¤
0
0
Svar på denne tråd
 
 Julemand
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 21:00

Jeg foretrækker under klapppen på dressursadlen for så ligger schenklerne mere stille :-)





Mvh. Rikke med Den lille Grå

Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM

Årets JHN springrytter 07


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tror
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 21:01

bare at jeg ville tage bøjlerne...




Knus fra Vinnie_M, stadig farmakonom stud.
.
Billedsmuk og ukompliceret fem års hoppe sælges
.
* Hp opdateret med billeder den 21. august 2008 *
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 21:41

Olsens sadel er sådan en med bøjlerne udenpå. Men red idag i en sadel med bøjlerne indenunder sadelklappen, fååååårk den var god den sadel <3


- min mening



fionabona

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
  Jeg er kun Chelle <3
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 22:07


.. jeg rider også med stigbøjlerne indenunder -
det er rarest syntes jeg.

»Jeg er kun Chelle«

¬ Nu med Pøjka !

^Tidligere med Vestergaards In-zeit

Linka R.I.P

Tobias - Cathrine - Nathalie & Daniel

^I betyder alt !


Jakob Buhl Kloster

Du er drømmen jeg drømte om

^^ du er livet !

0
0
Svar på denne tråd
 
 rthgasezdf
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 22:14

Oven på sadelklappen. Får klaus, og føler at jeg hænder fast når de er under :)


Men kender flere der altid har dem under og er glade for det.


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 tutelitu (;
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 22:46

Jeg har dem udenpå!

jeg syntes at det er mega iriterende at have dem indvendig!


Jeg elsker dig Markus,

du er mit stykke af paradis!


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



0
0
Svar på denne tråd
 
 jfsdhglsfhgjfshgslj
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 23:03



Det ser flottest ud at have dem under. Man får heller ikke de grimme skarve-mærker på sadlen. Og man undgår at benene så nemt ryger enten frem eller tilbage.


Men mine egne er udenpå, da sadlen ikke har lås til at spænde fast med inden under.



NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd
 
 Måske skulle
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 07:32

jeg spørge hvad sadel I har, jeg har nemlig lige fået en kentaur Athen..




Knus fra Vinnie_M, stadig farmakonom stud.
.
Billedsmuk og ukompliceret fem års hoppe sælges
.
* Hp opdateret med billeder den 21. august 2008 *
0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar.
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 12:25

Wintec Pro dressur.



- med væmli' hilsen Aja

Lad vær' med at ride der og pive, tænk på mig - jeg skal glo på det!


Don't you wanna know me? Be a friend of mine. I'll share some wisdom with you.

- Big City Life.


0
0
Svar på denne tråd
 
 inden under
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 12:27

jeg vil til hver en tid have dem inden under, det er rarest, pænest og ædelægger ikke sadlen.




Don't imitate, innovate !
"Venner er som stille engle, der løfter os op,
når vores vinger har problemer med at flyve"
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 13:07

Under. Det er behageligst, pænest og laver ikke skravemærker.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 ufuishopfhspio
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 14:39

Har dem inde under sadelklapperne (: først og fremmest bliver sadlen ikke nær så slidt, især med nye sadler, da de ikke må gennemfarves på sammen måde som for år tilbage, og derfor hurtigere bliver slidt. kan ikk mærke om jeg har dem indenunder og ovenpå, og fordelen er når man rider i shorts xD hehe, så klart indenunder på de sadler man kan (:


» Janni «

- nu uden den bedste a de bedste ponyer

SPEEDY THE SPEEDFIGHTER <3


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 15:53

Jeg har dem også over, klart meget mere begaheligt så man ikke sidder der og bliver gnavet af stigremme.




© .. skrev Sille - min Sylle ©

> Tro kan flytte bjerge,

men almindelig fornuft,

får folk til at gå uden om.


0
0
Svar på denne tråd
 
 og det er en (;
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 16:08

og min er en Bates Isabell werth cair i krympelæde.


Jeg elsker dig Markus,

du er mit stykke af paradis!


25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!



0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 16:30

Mine sidder udvendigt. Jeg bryder mig ikke om at have dem indvendigt.



Mvh. Line - stolt fuldblods rytter!

Fotografering tilbydes:LineFoto.dk
Flere ting købes og sælges - SADEL, BIL OG KAMERA TILBEHØR!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 19:10

Glemte at sige .. altså .. det kan godt være, det er "bedst", når de sidder indenover. Men synes så, at sadlen kommer til at se helt forkert ud. Så kan bedst lide udenpå. :)


One world - One dream

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bubbibjørnen Björk
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 19:51

Aaaaaltid under! Jeg har det med at få nevet mine ben hvis de sidder udenpå + det slider sadlen.



Amanda&Björk

Team Korshøje


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad gør dem
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 20:33

med Kentaur sadler? :-)




Knus fra Vinnie_M, stadig farmakonom stud.
.
Billedsmuk og ukompliceret fem års hoppe sælges
.
* Hp opdateret med billeder den 21. august 2008 *
0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:55

Uden på sadelklapperne, har prøvet det andet og følte at jeg var fastspænt + det overhovedet ikke er sikkert, da stigeremmen kan sætte sig fast.



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar..
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 21:57

TheÆblemos: Sætte sig fast i hvad?



- med væmli' hilsen Aja

Lad vær' med at ride der og pive, tænk på mig - jeg skal glo på det!


Don't you wanna know me? Be a friend of mine. I'll share some wisdom with you.

- Big City Life.


0
0
Svar på denne tråd
 
 KenTaur..
Forfatter: 
Dato:  26-08-2008 22:10

har dem udenover..










Krone og Bølge - En selvfølge


R.I.P Luna - Sov godt smukke hest.!




0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  27-08-2008 15:20

udenpå :) jeg føler jeg lan bævege mig mere :D


MilleR!

Som nu rider søde mickey!

~~~

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 21:49

Har mine indenunder.

- Jeg syntes det er rart de ikke skaver, og det slider ikke synlige steder på sadlen ;-)




CeliaHag&Ganti<33
© KyljaDuErBareLækker ©
-HrinaJegElskerDigForEvigt<33
Stvaespasernee V.I.P !
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ovrskrift.
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 21:55

Ja undskyld mig, det kan godt være at jeg er dum, men hvordan kan man have stigremmene udenpå? Altså hvor sidder de fast? Er der ikke nogle der har et billede?


Patricia Jørgensen

Div. rideudstyr sælges - Div. hestebøger sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Stigeremme..
Forfatter: 
Dato:  28-08-2008 21:59

Jeg har altid redet med stigeremmene "udenpå" sadlen


// NICOLE HANSEN :)
Måske snart med halvparten Anton? <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Patricia
Forfatter: 
Dato:  29-08-2008 19:09

De sidder fast samme sted som hvis de sad indenunder.

Det er et spørgsmål om stigeremmene er overpå sadelklappen eller under den.




Knus fra Vinnie_M, stadig farmakonom stud.
.
Billedsmuk og ukompliceret fem års hoppe sælges
Lækker 16,5' Kentaur Athen sælges (monteret)
.
* Hp opdateret med billeder den 21. august 2008 *
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider