|
|
| Stigeremme ovenpå eller inden under?? |
|
|
Kære HN! I må hjælpe mig med et spørgsmål: Hvor har I jeres stigeremme på jeres (dressur)sadel? Ovenpå sadelklappen eller nedenunder sadelklappen? - Og hvorfor?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ovenpå. Man kan da ikke have dem under sadelklappen, kan man? 
mvh Anna og Topas
Stævnefotografering tilbydes i Nordsjælland og Kbh/omegn - Skriv en PB.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stigeremme ovenpå eller inden under?? |
| Forfatter:  |
Josefine S |
| Dato:  |
25-08-2008 20:30 |
|
På Chico's sadel har jeg dem ovenpå, det tror jeg kun man kan? Og på Wild Rose's sadel har jeg dem også ovenpå, men der kan man godt putte dem indenunder, jeg er bare vandt til at have dem udenpå, så det gør jeg altid nu :b
Josefine Søndergaard med Dressurponyerne Wild Rose og Chico nu uden Sukema & Oeps. www.JosefineS.org
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Intelligent svar.. |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
25-08-2008 20:30 |
|
Jeg har dem under sadelklappen - fordi jeg syntes det er rarest, de skaver ikke og man kan ride i andet end ridebukser, shorts feks.
- med væmli' hilsen Aja Lad vær' med at ride der og pive, tænk på mig - jeg skal glo på det! I'm right, you're wrong - any questions?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Maria ♥Anton♥ |
| Dato:  |
25-08-2008 20:31 |
|
ovenpå sadelklappen. Kan ikke rigtig se hvordan man kan have dem under 
©MARIA & ANTON© Skyggen og lyset er godt fordelt, men menneskets syn er kort, vi glemmer at tage lyset med, hvor skyggen synes for sort H. V. Kaalund
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg havde dem ovenover, men har set mange, der har dem nedenunder. Det ser bare ret mærkeligt ud. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhgfvdtgtrg |
|
|
ovenpå. føler man sidder fast hvis de er nedenunder 
LouIse Frandsen "Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!" O d e n s e F a g s k o l e !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdtgdsfgterter |
|
|
Ovenpå. Synes slet ikke det føles sikkert, hvis man har dem indenunder.  også ser det også bare dumt ud at have dem inden under xD
Sissel aka Tiss Med Jackie. I look like an angel, but i am a devil. Joy Salina & Toscha, savner jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stigremme. |
|
|
Ovenpå/Udenpå - sådan har ejeren sat dem, og jeg har hele livet redet med stigremmene der. Har set det andet, men har aldrig selv redet med stigremmene på den måde. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har |
|
|
nemlig fået min sadel hjem, men den gamle ejer plejer at have bøjlerne nedenunder. Men jeg tror nu nok, at jeg vil have dem ovenpå, hvordan pokker bliver man ellers hængende hvis hesten bukker?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Intelligent svar.. |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
25-08-2008 20:53 |
|
Vinnie: Hvorfor skulle man ikke kunne blive hængende?
- med væmli' hilsen Aja Lad vær' med at ride der og pive, tænk på mig - jeg skal glo på det! Don't you wanna know me? Be a friend of mine. I'll share some wisdom with you. - Big City Life.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Julemand |
|
|
Jeg foretrækker under klapppen på dressursadlen for så ligger schenklerne mere stille 
Mvh. Rikke med Den lille Grå Calypso DM og nu også snart Lucky Lurito DM Årets JHN springrytter 07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
25-08-2008 21:41 |
|
Olsens sadel er sådan en med bøjlerne udenpå. Men red idag i en sadel med bøjlerne indenunder sadelklappen, fååååårk den var god den sadel <3
- min mening fionabona - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er kun Chelle <3 |
| Forfatter:  |
LilleChelle |
| Dato:  |
25-08-2008 22:07 |
|
.. jeg rider også med stigbøjlerne indenunder - det er rarest syntes jeg.
»Jeg er kun Chelle« ¬ Nu med Pøjka ! ^Tidligere med Vestergaards In-zeit Linka R.I.P Tobias - Cathrine - Nathalie & Daniel ^I betyder alt ! Jakob Buhl Kloster Du er drømmen jeg drømte om ^^ du er livet !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rthgasezdf |
|
|
Oven på sadelklappen. Får klaus, og føler at jeg hænder fast når de er under  Men kender flere der altid har dem under og er glade for det.
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tutelitu (; |
|
|
Jeg har dem udenpå! jeg syntes at det er mega iriterende at have dem indvendig! 
Jeg elsker dig Markus, du er mit stykke af paradis! 25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jfsdhglsfhgjfshgslj |
|
|
Det ser flottest ud at have dem under. Man får heller ikke de grimme skarve-mærker på sadlen. Og man undgår at benene så nemt ryger enten frem eller tilbage. Men mine egne er udenpå, da sadlen ikke har lås til at spænde fast med inden under.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske skulle |
|
|
jeg spørge hvad sadel I har, jeg har nemlig lige fået en kentaur Athen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Intelligent svar. |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
26-08-2008 12:25 |
|
- med væmli' hilsen Aja Lad vær' med at ride der og pive, tænk på mig - jeg skal glo på det! Don't you wanna know me? Be a friend of mine. I'll share some wisdom with you. - Big City Life.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| inden under |
|
|
jeg vil til hver en tid have dem inden under, det er rarest, pænest og ædelægger ikke sadlen.
Don't imitate, innovate ! "Venner er som stille engle, der løfter os op, når vores vinger har problemer med at flyve"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Under. Det er behageligst, pænest og laver ikke skravemærker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ufuishopfhspio |
|
|
Har dem inde under sadelklapperne (: først og fremmest bliver sadlen ikke nær så slidt, især med nye sadler, da de ikke må gennemfarves på sammen måde som for år tilbage, og derfor hurtigere bliver slidt. kan ikk mærke om jeg har dem indenunder og ovenpå, og fordelen er når man rider i shorts xD hehe, så klart indenunder på de sadler man kan (:
» Janni « - nu uden den bedste a de bedste ponyer SPEEDY THE SPEEDFIGHTER <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har dem også over, klart meget mere begaheligt så man ikke sidder der og bliver gnavet af stigremme.
© .. skrev Sille - min Sylle © > Tro kan flytte bjerge, men almindelig fornuft, får folk til at gå uden om.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| og det er en (; |
|
|
og min er en Bates Isabell werth cair i krympelæde. 
Jeg elsker dig Markus, du er mit stykke af paradis! 25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh... |
|
|
Mine sidder udvendigt. Jeg bryder mig ikke om at have dem indvendigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Glemte at sige .. altså .. det kan godt være, det er "bedst", når de sidder indenover. Men synes så, at sadlen kommer til at se helt forkert ud. Så kan bedst lide udenpå. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bubbibjørnen Björk |
|
|
Aaaaaltid under! Jeg har det med at få nevet mine ben hvis de sidder udenpå + det slider sadlen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Uden på sadelklapperne, har prøvet det andet og følte at jeg var fastspænt + det overhovedet ikke er sikkert, da stigeremmen kan sætte sig fast.
TheÆblemos Det handler ikke om hvordan verden ser på dig, Men om hvordan du ser på verden. .... ,,,, Sponseret af: AT HorseCare
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Intelligent svar.. |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
26-08-2008 21:57 |
|
TheÆblemos: Sætte sig fast i hvad?
- med væmli' hilsen Aja Lad vær' med at ride der og pive, tænk på mig - jeg skal glo på det! Don't you wanna know me? Be a friend of mine. I'll share some wisdom with you. - Big City Life.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| KenTaur.. |
|
|
Krone og Bølge - En selvfølge R.I.P Luna - Sov godt smukke hest.!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mickey<33 |
| Forfatter:  |
Miller »C« |
| Dato:  |
27-08-2008 15:20 |
|
udenpå jeg føler jeg lan bævege mig mere 
MilleR! Som nu rider søde mickey! ~~~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Har mine indenunder. - Jeg syntes det er rart de ikke skaver, og det slider ikke synlige steder på sadlen 
CeliaHag&Ganti<33 © KyljaDuErBareLækker © -HrinaJegElskerDigForEvigt<33 Stvaespasernee V.I.P !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ovrskrift. |
|
|
Ja undskyld mig, det kan godt være at jeg er dum, men hvordan kan man have stigremmene udenpå? Altså hvor sidder de fast? Er der ikke nogle der har et billede?
Patricia Jørgensen Div. rideudstyr sælges - Div. hestebøger sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stigeremme.. |
| Forfatter:  |
Nicole H |
| Dato:  |
28-08-2008 21:59 |
|
Jeg har altid redet med stigeremmene "udenpå" sadlen 
// NICOLE HANSEN  Måske snart med halvparten Anton? <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Patricia |
|
|
De sidder fast samme sted som hvis de sad indenunder. Det er et spørgsmål om stigeremmene er overpå sadelklappen eller under den.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|