Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Ride tur i genoptræning?
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:16

Heej ænder :)

Nu er det jo Jackie og jeg er begyndt på genoptræning, og skal jo kun skridte og skridte her til at starte med. Det kan jo godt blive lidt kedeligt at skridte rundt i en halv time på bane. Så jeg tænkte på om jeg godt kunne ride ud i terrænet. Eller er det for risikabelt for hendes ben?

Vi har nemlig en bestemt rute vi kan ride, som ca. tar 30 minutter i skridt. Der skal man skridte af lidt vej, grusvej og græssti.


Vil lige høre hvad i mener :)?



Sissel aka Tiss

Med Jackie.
I look like an angel, but i am a devil.
Joy Salina & Toscha, savner jer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar..
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:18

Det kan man sagtens.



- med væmli' hilsen Aja

Lad vær' med at ride der og pive, tænk på mig - jeg skal glo på det!


I'm right, you're wrong - any questions?


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:25

Jeg var selskab for min ridelærer da hendes gaffelbåndsskadede hest skulle trænes op igen. Det blev til en masse ture i skoven. :)
Så det kan du sagtens.


mvh Anna
og Topas

Stævnefotografering tilbydes i Nordsjælland
og Kbh/omegn - Skriv en PB.
0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:27

Det kan du sagtens :)


Det gør Freja og jeg også, ;)




Sara

SaraL-Foto
- Springponyen Freja.

R.I.P Min Lille Troldemis ... :'(

Katte efterlader poteaftryk, i Dit hjerte ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:28

Det skulle også være sundere for hestens ben i genoptræningen at gå på fast underlag, end på ridebanebund. :) Det styrker sener og led.


mvh Anna
og Topas

Stævnefotografering tilbydes i Nordsjælland
og Kbh/omegn - Skriv en PB.
0
0
Svar på denne tråd
 
 ftgyrtyrtyrty
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:38

Fedt, tak for hjælpen :)

Annae: Ej hvor fedt, hvis det styrker senerne, dem har jeg haft rigtig meget bøvl med på Jackie! Så nu vil jeg rigtig ud og ride ture :)



Sissel aka Tiss

Med Jackie.
I look like an angel, but i am a devil.
Joy Salina & Toscha, savner jer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 20:54

Det kan du sagtens. Ja, det styrker senerne. Så det er kun godt. :)


One world - One dream

0
0
Svar på denne tråd
 
 Fakisk...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 22:30

Faktisk hedder det sig jo at genoptræning ska være på hård bund, alså ikke ridebane/ridehus, så ture er vel egentlig klart bedre.. At mange (incl mig selv) så alligevel rider på bane/i ridehus, er så den anden side af sagen, for mit vedkommende var det i vinter månederne min blev genoptrænet, man kan jo også have en hest du ikke kan ride alene på tur med eller lign, igen kan hesten være blevet frisk af at stå stille. Men reelt hedder det sig at genoptræning er på hård bund, og på lige spor, alså ikke volter mm.


www.bf-foto.dk


Tidligere kendt som Belinda&Tango!Savner Tessa =o,


Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB)

© Se min elskede hest Tango i min præ. ©

© Savner Tessa. :{( Elskede hende SÅ højt. ©

0
0
Svar på denne tråd
 
 wraaaaaaaaaaaaah
Forfatter: 
Dato:  25-08-2008 22:32

Bane bliver jo kedeligt både for dig og hesten.

ture i skoven kan gøre underværker, og sætter ofte også flere muskler da terrænet skifter mere end på banen ;D


Lost and found.
-
You are flying high now,
but i'll se u on your way down.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider