Hej hej
Så er mig Og Isa hjemvendt fra SJM indv. og og og der skete det uforudsigelige at jeg røg af! Hah. Dét er bare nedern kan jeg godt sige jer, også lige til sydjysk :/ Men ku mærke det allerede på opvarmningen, hun var lidt 'flad' sååh. Det er der ikk noget at gøre ved (; Vi havde bare en dårlig dag. Også var det godt nok en svær bane :S Har aldrig redet så svær en MB bane :/ Nå, skidt skidt, i får videoen en anden dag. Hah, det ser sjovt ud!
Nat Ænder