|
|
| Hva sker der for ugennemtænkte reklamer? |
|
|
Ihh, ja hvad er det lige der var galt med dejlige reklamer, som knoppers, hvor der var en sød lille sang, som alle kunne synge med på ? Hvorfor har de istedet erstattet disse herlige reklamer med "jeg en is is pengui, jeg er en is is pengui" bvadrrr Specielt fordi, har i lagt mærke til hvad der ligger i køleskabet ved siden af penguierne ? - Broccoli. WTF ? Hvornår har i sidst set Broccoli vokse der hvor pingviner bor ? Er satme dårligt gennemtænkt. (men vi ved jo alle at kinder pengui, de vokser direkte op ad isen i pingvin-land !) Kom, lad os alle sammen gå til kamp mod dårlige reklamer og synge vores kampsang i kor: Stop en gang og se på klokken så' det tid for hele flokken glemme alt om konkurrence finder roligt sin balance - knoppers, når det formiddag klokken ti i Danmark. Kom så alle sammen - syng med ! (jep, jeg er tosset ! Men kom, smid kontrollen væk og vær tosset med mig join an be happy, uh uhh uhh be happy !)
Don't imitate, innovate ! " "Venner er som stille engle, der løfter os op, når vores vinger har problemer med at flyve" " ت
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svaret: |
| Forfatter:  |
Nunnih ♥Moi♥ |
| Dato:  |
20-08-2008 13:19 |
|
Jeg synes de gamle Leysi (Staves?) reklamer var bedre end de nuværende xD.. "Folk siger et billede siger mere end 1000 ord, det har vi sat på en prøve.. *Stildhed*.." Osv. xD.. Den vaar OK go' 
Nunni'h Skrev ^^, Ej gjorde hun? Vær mod andre som de skal være mod dig. Intet andet x']
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar svar |
|
|
ja de gamle leasy-reklamer med det der "et billede siger mere tusind ord" var geniale de var seje !
Don't imitate, innovate ! "Venner er som stille engle, der løfter os op, når vores vinger har problemer med at flyve"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg bliver verdens berømt :D |
|
|
Elsker Harry xD Ham kan jeg ikke få nok af ! Canal digital damen, driver mig tilgengæld til vanvid ! 
~ Emmelie ~ Venner kommmer i overgange Ikke alle er der vil være der for altid Men det er den tid, de er der, som er vigtig Forsvinder de, ofte uden du har gjordt noget galt Deres opgave er at gøre dig glad
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghcvmncjmvnvc |
RikkeEvigGlad |
20-08-2008 14:02 |
|
Biva reklamen stikker alle!  :'Vi ses i Biva på søndag'
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Holtze ♥Kaja og Mathias♥ |
20-08-2008 14:15 |
|
Jeg har lagt mærke til en ting til i den der dårlige pingvinreklame.
Det er KUN hende pigen der danser for drengen skal hugge de der is pinguins (Som smager adr i øvrigt).
Men da "faderen" så kommer hjem siger "moderen" : "Nu skal I også vise dansen til far".
Wtf?! Det er jo ikke I det er jo DU når det kun var hende pigen der dansede.
Sådan noget kan jeg blive godt sur over når det ikke er gennemført. 
Eller er det mig der har misforstået noget? Så sig til.
Med Venlig Hilsen
Kaja
- Mathias Bastholm Dahl my one and only <3 Jeg savner at ride 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar svar |
|
|
holze: ja, det har jeg også lagt mærke til ! Det er komplet latterligt grr Kom nu - syng !
Don't imitate, innovate ! "Venner er som stille engle, der løfter os op, når vores vinger har problemer med at flyve"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdsdsdsd |
Lotte ♥Monique♥ |
20-08-2008 14:25 |
|
Kaja: Jeg tror at det var for at de måtte få en is... 
LOTTEPOTTE -Nu med fantastiske Monique. -Og ridning på en dejlig Gorba/Balou. ♥Gorba, you will always bee in my heart.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
20-08-2008 14:28 |
|
Lotte:
Jamen hun danser jo, så han kan tage de der kinder dimser uden moren ser det. Og da faren så kommer ind siger hun at nu skal de begge vise den fine dans for faren. Men det var jo kun pigen der vidste moren hendes nye dans 
Med Venlig Hilsen
Kaja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fsdssdsdsd |
Lotte ♥Monique♥ |
20-08-2008 14:30 |
|
LOTTEPOTTE -Nu med fantastiske Monique. -Og ridning på en dejlig Gorba/Balou. ♥Gorba, you will always bee in my heart.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgtjfgcjhfgjfghfds |
RikkeEvigGlad |
20-08-2008 14:54 |
|
Det er jo fordi moderen fandt ud af at de snød hende 
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
20-08-2008 14:58 |
|
Rikke: Det ved jeg godt. Men det ved de jo ikke. Og det var jo stadig kun hende der dansede hehe. Jeg synes bare det er mærkeligt hehe
Med Venlig Hilsen
Kaja
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Intelligent svar.. |
CacaoTraum |
20-08-2008 15:35 |
|
Må man kun have ting som gror i nærheden af en selv i sit køleskab?
- med væmli' hilsen Aja Lad vær' med at ride der og pive, tænk på mig - jeg skal glo på det! "Det forkerte Knæk i Halsen, undgår aldrig den virkelige Rytters Øje og synes ham hæsligt." - Major Museler
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar svar |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Intelligent svar.. |
CacaoTraum |
20-08-2008 15:49 |
|
Så vil jeg straks gå ind og rydde mit køleskab.
- med væmli' hilsen Aja Lad vær' med at ride der og pive, tænk på mig - jeg skal glo på det! "Det forkerte Knæk i Halsen, undgår aldrig den virkelige Rytters Øje og synes ham hæsligt." - Major Museler
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar svar |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Broccolien var nok impoteret 
Kh. Patricia Jørgensen You may say I'm a dreamer but I'm not the only one. I hope someday you'll join us and the world will love as one
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| patricia |
|
|
patricia: med hvad, sæl-expressen ? haha
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Lige præcis  Ej, jeg hader generelt de der reklamer med.. hvad fanden hedder det... det der vaskepulver... bang halløjsa? "og snavset er væk" yeah right. også de der hvor der sidder en "tandlæge" og siger: "jeg anbefaler denne tandpasta" yeeeah right, som om du er tandlæge. du er en eller anden dum statist som bliver betalt for at tage en hvid kittel på.
Kh. Patricia Jørgensen You may say I'm a dreamer but I'm not the only one. I hope someday you'll join us and the world will love as one
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| patricia |
|
|
patricia: åh ja vaskepulver suk. bang og snavset er væk... tys tys, hvad nu hvis jeg bedst kan lide at klare mit vasketøj uden eksplosioner ? helt lydløst ? men nej nej, det er klart de SKAL absolut bryde stilheden og sørge for at det er et eksplosions-vaskepulver suk... tidens danmark, når det er værst ... suk haha 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hahahahah, genialt indlæg xD Men det jeg altid flækker af grin over er BILKA'S! - læg mærke til at de har fødselsdag mindst 20 gange om året 
Fjordglimt Mr. Gipson - bedækker også!! Kjærsfeldt Stutteri og dressage center www.kjaersfeldt.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar svar |
|
|
camilla - gipson: jep, bilka har altid fødselsdag, men der er jo også menge medarbejdere tilknyttet virksomheden haha  Det er det samme med Jysk Sengetøjslager 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svaret: |
Nunnih ♥Moi♥ |
20-08-2008 17:08 |
|
Og Sonofon hvor ham den gamle mand sang!.. Man jeg fik spat xD.. Og Viasat, underholdnig på dine vilkår.. Har set den så mange gange O.O
Nunni'h Skrev ^^, Ej gjorde hun? Vær mod andre som de skal være mod dig. Intet andet x']
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brobis |
|
|
Dem for brobis (hvordan staves det entlig lidt blondi er man vel ) er altså også geniale. Hvor tror du måske de kommer fra ??? Og så sangen fordi vi elsker knoppers  Stop en gang og se på klokken så' det tid for hele flokken glemme alt om konkurrence finder roligt sin balance - knoppers, når det formiddag klokken ti i Danmark.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar svar |
|
|
tiana: åhh endelig en der gjorde det jeg bad jer om, nemlig at synge med mig tak tak tak  men må give dig ret, sanne fra brobizz er genial ! en dynamisk diode-accelerator !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lohyrfed |
|
|
jeg er genneralt ikke så glad for reklamer MEN jeg elsker knoppers og pingui ! 
LouIse Frandsen "Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!" O d e n s e F a g s k o l e !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg skal følge en neger til svømning.. |
|
|
intet, og jeg mener intet slår CBB reklamer! Men er enig, dårlige reklamer er bare ikke sjovt.
Derimod er bonanza reklamer ogs' herlige. "hvem kommer først når tørsten er størst? BONAAAANZAAAAAAAAAA!"
JEGMIG'HEDVIGLAERKE bombing for peace is like f*cking for virginity
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
20-08-2008 18:32 |
|
årh i har SÅ meget ret! Brobizz, og sonofonen. årrrh den er så god (; jeg skråler aaaaltid med! og MERCIsangene. de er gooode d: dem kan jeg også (;
meen som hedviglærke, CBB! de er så fede! d:
ej den for elgiganten der passer billederne heller ikke til det de vil sælge. det er ringe. og heller ikke til sangen. - som i øvrigt er herre god d:
LINE & LUKAS You are allways on my mind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åhrha .. |
|
|
Nu skal der tages en slapper xD Jeg kan da nemlig komme på nogle rimelig nice reklamer xD .. eksempelvis; Den der Carlsberg Sport reklame - radioversionen med de små egern er klart bedst xD Danfoss Universe xD - All hail the crazy professor xD og den klare favorit; KLASSELOTTERIET! .. jeg er en LEGENDE med en saks .. .. du' en klump garn uden fingre? oo"
a picture is a fragment of reality stolen from the eternal glide of time and then there's the horses who just makes you happy<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Intelligent svar.. |
CacaoTraum |
20-08-2008 18:56 |
|
Årh ja, Klasselotteriet er sejt. "Jeg vil ikke ha' din krop - bare 18 kroner og dine fingre til at trykke rundt på klasselotteriet.dk!" Den der Budweisser Donkey reklame er også herrenice!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfkdkfdk. |
|
|
Der er faktisk også mælk i køleskabet! Hvor kommer det fra?? 
Thea & Usse - Nomatter what come, i will allways love you . *Opdateret præsentation og hesteprofil*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Hvis der er nogen reklamer, der er dårlige, er det altså de tyske børnereklamer!!! Ikke en gang en Knoppers-reklame kan de lave ordentligt  Til ære for den gode gamle Knoppers-reklame: Stop en gang og se på klokken så' det tid for hele flokken glemme alt om konkurrence finder roligt sin balance - knoppers, når det formiddag klokken ti i Danmark Er der nogen, der kan finde den rigtige reklame på nettet? Jeg kan kun finde den her: www.youtube.com/watch?v=fizY8-Lx_PE
"If you can dream it, you can do it!" - Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Intelligent svar.. |
CacaoTraum |
20-08-2008 19:21 |
|
Thea: Det er pingvin-mælk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar svar |
|
|
hedviglærke: åhh, ja bonanza  Hvem kommer først når tørsten er størst BONANZA I sol og blæst i det vildeste vest smager bonanza bedst tag en kop hæld den op nok til alle mand Hvem kommer først når tørsten er størst BONANZA Aja: Haha, ja for helvede det er pingvinmælk haha, dagens bedste bud  Helena: Helena min mus, alt tysk tv er dårligt De synkronoserer jo ALT, er værre end werthers reklamerne herhjemme fra hvilket er slemt. "lad mig få en werthers echte" mens munden lystigt kører videre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ej jeg elsker den der: Ma-na-ma-nam mangler du penge? Ma-na-ma-nam så kom til os, Ma-na-ma-nam.... og du kan låne Ma-na-ma-nam, flere hundrede K, osv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Årh, ja! Nedern reklamer er såsåsåså irriterende. Jeg elskede, den der Coca Cola havde lavet med det der "cola-univers". Den var seeej 8D
Sofie & Cappuccino - you'll never walk alone!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar svar |
|
|
patricia: åhh ja og fra samme firma: "kortet i sig selv åbner tivolis dør, og gir rabat på hvad der deril hør' popcorn candyfloss forlystelser der kør'... osv" 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Viola<3 |
|
|
haha. Ugennemførede reklamer er bare klamme  REKLAMER<333
_ Line . || Evt. Med Viola & Dixi. «3 Vinder af HN's Rodeo'tyrs Konkurrence til Hest&Rytter 2007.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Okay, nu har jeg lige hørt det allerværste!!! Kinder Pingui på TYSK "Eis, Eis Pingui" - det rimer jo ikke en gang tilnærmelsesvist 
"If you can dream it, you can do it!" - Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg kan godt lide den der sang i cybercity reklamerne men hader selve reklamen xD
OG SONOFON ER BEDST AF ALT!
» EMILIE P - What doesn't kill you make your strongere <3 «
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trallaal |
|
|
Den der lactal reklame er godt nok ved at drive mig til vanvid med hendes gode sætning "..og det skyldes ofte ikke svamp.." Det lyder altså bare forkert 
-It's hard to lead a cavalry charge if you think you look funny on a horse. NannaHildgaardLarsen *Team Midgaard*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ettffss |
|
|
Ja, og hvad sker der egentlig for reklamer på HN smækfyldt med stavefejl!? Ret uprofessionelt
Louise og Topper <3 Søges: Springbetonet DV Hoppeføl/plag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Intelligent svar.. |
CacaoTraum |
21-08-2008 23:20 |
|
SIG TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN TIL BILKA! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalalalala. |
|
|
Den gamle XL-byg reklame  Stop en gang og se på klokken så' det tid for hele flokken glemme alt om konkurrence finder roligt sin balance - knoppers, når det formiddag klokken ti i Danmark.
LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (: Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| seks tegn |
|
|
Coca-cola reklamen! for de store, for de små. for de mange og de få. osv osv d:
Mvh.Tine you are, what you wanna be
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| reklamer!!! |
|
|
nej nej nej nej! julie schack den er således: Stop engang og se på klokken så det' tid for hele flokken glemme alt om konkurrence finde roligt sin balance nyd nu ingenting ting at lave og luk op for dagens gave! -knoppers, når det er formiddag klokken ti i Danmark sådan skal den lyde. af hendsyn til reklamer er storck da bare de værste.  den fedeste er da nikes reklame specielt sangen...
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! nu med Sambuca ¤BNSLLS¤
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hva sker der for ugennemtænkte reklamer |
|
|
Haha. I ser en reklame med en civiliseret pingvinfamilie, der lever et almindeligt liv med køleskab, og som desuden kan synge og danse  Og så siger I at det er urealistisk at de har brocoli i køleskabet?
Christina Buhl .. Nu uden Major<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
23-08-2008 19:37 |
|
Haha, Christina. Du siger sgu noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Intelligent svar.. |
CacaoTraum |
23-08-2008 20:17 |
|
En dag overtager pingviner verdensherredømmet 
- med væmli' hilsen Aja Lad vær' med at ride der og pive, tænk på mig - jeg skal glo på det! I'm right, you're wrong - any questions?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjkl |
|
|
Der har jeg to gode eksempler 1) "Er De gangbesværet? - LØB ned på bibloteket og hent en folder. - man kan nok ikke løbe hvis man er gangbesværet :p 2) Har du problemer med hørelsen? - Ring nu og HØR nærmere - Hallo ? Hvad er det du siger ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm,,, |
|
|
den bedste nogensinde er cocacola-sangen!!
"for de store, for de små den som flasken peger på for de mange, for de få for de skæve og de skrå for de tvivlende, de hellige en massevis forskellige som bare godt kan li at synge sammen na na naa"
FREJA. nu med ny hest - casia amina. til døden os skilte. r.i.p 20/11 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
24-08-2008 09:14 |
|
.. En solopgang, havets gang/strand/what? Iiii et kyyyyyys 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
24-08-2008 09:15 |
|
Ej Ih, det skulle ikke være en djævlesmiley, men en kyssesmiley d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdfsdf |
Trøller |
24-08-2008 11:17 |
|
Jeg holder stadig på at den mest kiksede reklame er vanish oxi action, hvor der bliver lagt en plættet hagesmæk med grøn kant ned i et kar, og da den bliver hevet op og er hel ren er der på mystisk vis kommet et lyserød kant på den.. Hmm, ikk så gennemtænkt ?
Born to be wild 
Hellere civil ulydighed Frem for civil ligegyldighed Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
24-08-2008 11:22 |
|
de der vanish er bare yyyynglings (;
ej okay, måske ikke d¨:
jeg er total reklamefreak. det er gået så vidt med alle de reklamer jeg kan udenad, at vores holdleder fra fodbold, tror jeg kun ser reklamer. sådan at jeg skifter til en ny kanal når der kommer et program d:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dums... |
|
|
Jeg sang den altid på staldgangen med en af mine gamle rideveninder 
For de store for de små, Dem som flasker peger på, For de mange, for de få For de skæve og de skrå for de tvivlende og de hellige en masse vidt forskellige som bare godt kan lide at synge sammen wauw wauw wauw for bølgegang i Dannebrog og lykken i en hestesko for dig og mig og vi to blinket i øjet en solopgang havets brus i et kyyyys ... for os alle sammen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
24-08-2008 11:35 |
|
tak sascha, det var lige det vi manglede : D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
Anne |
24-08-2008 15:22 |
|
Line Henriksen: Årh yeah, den er nice! d: nu har jeg altså bestemt mig for at jeg vil lære den! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
24-08-2008 15:24 |
|
også miiiiig d: jeg siger det hele tiden 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Intelligent svar.. |
CacaoTraum |
24-08-2008 15:50 |
|
Line Henriksen: Årh, den er r*vnice!
- med væmli' hilsen Aja Lad vær' med at ride der og pive, tænk på mig - jeg skal glo på det! I'm right, you're wrong - any questions?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Line Henriksen |
24-08-2008 15:54 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Jeg har hørt på "for fir' ni ni får du yeah fri fri" hele vejen til Prag - ARGH!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Emmabemma xD |
30-08-2008 11:42 |
|
jeg elsker sonofons nye & gajols. men den der sonofons gamle, nøøøj den var træls. "så stod jeg der med et nummer der havde fulgt mig ligeså længe som min kone" x( men den nye, "for 499 for du ubegrænset telefoni" ååårh den er dejlig :L
kh emmabemma x tarzan&mirabelle.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Natasja 2 |
30-08-2008 11:59 |
|
Heeh... Ej den der DSB reklame med Harry & Bendtsen(staves?) Hvor de spiller kort med moren og faren er da gineal<3 Ved ikk hvorfor... Der oss den der XL byg reklame hvor ham den "tykke" har fået rådne stolper XD Og hvor han skal "stryge" det på, hvor han så foretrækker en pensel for det ved han hva er...XD Love rekvalmer...
>> N A T A S J A I ♥ Ranka. I will never let you go..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Intelligent svar... |
CacaoTraum |
30-08-2008 12:07 |
|
Sagde manden i Jysk-reklamen lige "...med mini-bordelfjedre"?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cillit bang. |
|
|
nejnejnejnejnej!! Det er Cillit Bang der er dårligst! "Jeg er den nye Jacob Holm"  man kan ikke være en "ny" af en anden og dessuden er reklamen tysk så hans mund bevæger sig mega underligt! "okay! beskidte sokker? Gør du ikke rent?" Det spørger man da ikke fremmede mennesker om!? - det gør jeg da vert fald ikke! Og så de der husmødre som medviker, atså helt ærligt, det er sgu da for plat! "Jeg bruger Cillet Bang!"  De gør det kun for at komme i tv'et! Altså Come on! Men ja det virker også lidt mærkelig med en Brokolli på nordpolen? 
Jeg elsker dig Markus, du er mit stykke af paradis! 25/3 2008 sorgens dag - R.I.P Lucky, du vil altid være i mit hjerte!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nathalie <3 |
|
|
Hvad med den der THansen Hvor det er Sebastian Jessen der sidder bag rattet og så siger ham ved siden af "Speeder, bremse, er der mere dengse?" og så kører han og lige der til sidst hvor han skal "parkere" i en vending, kan man se tusindvis af hjulspor der går i den cirkel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|