Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

GLÆDE :D opdatering
Forfatter: 
Dato:  16-08-2008 23:19

Kender i det når det føles som om alting føles.. rigtigt?

Jeg startede som nogle af jer måske ved i 1w på Frederiksborg Gymnasium i onsdags. Jeg er kommet i en fantastisk klasse og har allerede fået mange rigtig gode venner, og vi er bved at bygge et fint fællesskab op i klassen - SKØNT.

Og så har jeg jo min fantastiske kæreste som jeg har været sammen med i 1½ måneds tid. Så jeg render rundt og er vanvittigt forelsket (og det bliver kun værre ) samtidig med at jeg har været så heldig at komme i så god en klasse. Det er bare lykke

Nå, ved ikke hvor jeg ville hen med det her? Men jeg er bare glad, og det havde brug for at komme ud Andre i lignende situationer? :b

... Sofie Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX

Nu også med den fantastiske F.A. Estipona OX

0
0
Svar på denne tråd

lllllllll
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 08:33

lyder rigtig dejligt

Mvh. Katrine ;D

0
0
Svar på denne tråd

GLÆDE :D opdatering
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 08:36

Hvor lyder det bare dejligt :)

Jeg havde det på præcis samme måde da jeg for to år siden startede i 1.g, det var en god klasse, og jeg havde en kæreste som jeg var meget forelsket i ;)

Kæresten har jeg endnu, og nu er det 3.g, så nu er jeg snart ved at være færdig.

Men det er da super dejligt, at du er kommet i en god klasse - I skal jo være sammen de næste tre år!

Christina Buhl
.. Nu uden Major<3
0
0
Svar på denne tråd

asdfghjk
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 11:11

Ej hvor dejligt.

Jeg startede også selv i gymnasiet i onsdags.

- Jeg er glad for det, og går i klasse med en masse søde mennesker men jeg føler mig stadig lidt skidt tilpas må jeg indrømme.

Jeg er meget dårlig til nye mennesker fordi jeg er MEGET genert. Men det vil selvfølgelig blive bedre med tiden :)

&& Whatever &&
¤ www.bricksite.com/ITD-foto ¤
0
0
Svar på denne tråd

lokijuhygtf
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 11:40

kender det godt ;D

LouIse Frandsen

"Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!"

O d e n s e F a g s k o l e !

0
0
Svar på denne tråd

maestro
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 13:31
ja, jeg har det også ganske fantastisk :D

har nogle dejlige venner og veninder, er startet i en super klasse på HHX, maestro er blevet raskmeldt og er nu startet i genoptræning, og kæresten er bare fantastisk - så for mig går alt super, og jeg har det fantastisk for tiden :D

det er bare skønt når man har det sådan!

» Bianca Hvolbøll (;

_______________________ - Med dressurponyen Maestro

______________:::: ..

___________fando :'/

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 18:29

Det er nemlig bare skønt!

whatever: tjah, den første dag og anden morgen hos os var sådan lidt underlig, men derfra har det bare været skønt nu ved jeg jo ikke lige hvor meget dit gymnasium har gjort ud af at lave sktiviteter for at i skulle lære hinanden at kende og komme forbi den der generthed? for der har FG været fantastisk! men jeg er sikker på at det nok skal komme. vi har også et par stille piger i klassen, som ikke selv melder sig så meget på banen, men dem skal vi nu nok sørge for at få med ind i fællesskabet også.

... Sofie Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX

Nu også med den fantastiske F.A. Estipona OX

0
0
Svar på denne tråd

vndsfhvfjhgjshdjgl
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 23:10

Nej, hvor fedt :)

Det er da godt at høre.

Kan du ikke finde en fyr til mig? ;D

NUMSEFISKEN
Med Equito's Litote
Roots reggae, come smoke your herbs
www.123hjemmeside.dk/equitoslitote
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider