|
|
| Jeg skyder min hund hver dag Ö |
|
|
Ja, det er faktisk ikke løgn Ö.. Fik lige fatti til at optage tricks med Elvis idag (min hund), og jeg miksede en video osv. og det blev rigtig godt, men selvfølgelig vil den ikke gemme det, den siger at der er noget i vejen med et eller andet. Så har lige lavet en ny en, hvor yndlingstricket vises, nemlig at jeg skyder ham xD Og synes lige i skal se det  Link: www.hundegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=15269 Og for at jeg ikke skal være den eneste der viser noget frem, så synes jeg da lige i andre ænder skal vise jeres skønne tricks hunde frem, og vise hvad de kan 
Sissel aka Tiss Med Jackie. I look like an angel, but i am a devil. Joy Salina & Toscha, savner jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skyder min hund hver dag Ö |
| Forfatter:  |
Josefine S |
| Dato:  |
14-08-2008 22:16 |
|
Hahaha sejt trick  hvordan har du lært ham det? jeg kan desværre ikke video filme og ligge det på nettet, men min hund kan også en masse tricks, dog ikke "blive skudt." Forresten, fede bukser 
Josefine Søndergaard - med Dressurponyerne Wild Rose og Chico nu uden Sukema & Oeps. www.josefine.net
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Ej, hvor ser det bare nice ud Dejlig hund, ham Elvis  Har desværre ikke nogle billeder eller videoer af min gamle dreng i aktion (tricks billeder)  Men derfor skal folk da ikke snydes for at se ham : 
Mvh. Mia-musen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
14-08-2008 22:20 |
|
hahahha, ej hvor godt lavet 
- min mening FIONABONA - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erwrwerewr |
|
|
Josefine S: Åh det er en lang proces Men først lære de den at dø når den ligger ned, også kan du lære den det fra sit af, også til sidst kan du lære den det jeg kalder "på hale" (altså sådan som han gør på filmen) også dø :p Nå okay, men fedt den kan xD Mia-musen: Hihi tak Åh jeg elsker bare halsbåndet til din skønne hund!  Fiona: Mange tak 
Sissel aka Tiss Med Jackie. I look like an angel, but i am a devil. Joy Salina & Toscha, savner jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjhjgjhgg |
|
|
Sej hund!  Har ingen hund, men har til gengæld en lille Sif...  På et tidpunkt begyndte jeg også at ville lære hende nogle ting, meeeen vi nåede ikke så langt. Det eneste hun kan nu, er at sitte. (som hunde ) Forsøgte også at lære hende nogle andre ting, men det gik vist ikke så godt   Dyyyygtig mis... 
TRI NE **~**~**~**~**~**~**~**~**~** med kæmpedyret Sonny <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Glemte jeg at sige, at min lille vuf bliver 70 år i morgen ? Nå, men det gør han altså  Da jeg var yngre inviterede jeg nogle veninder hjem med deres hunde (Nikis gode venner af hunde) og så fik de ALLE sammen Nikis livret haha! Det var gode gamle tider xD
Mvh. Mia-musen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfggfdfdfg |
| Forfatter:  |
Pernille Skipper |
| Dato:  |
15-08-2008 13:39 |
|
ej hvor sejt lavet!  hvordan har du dog lært den det? har ingen hund selv desværre, så intet at vise fra mig.
» pernille liv skipper i: « TIDLIGERE PERNILLE L
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha.. |
|
|
Haha, hvor er du ond 
Katja med Corvetten. Tidligere med Boy og Nimble Guy <3
Horses are scared of 2 things: - Things that moves
- Things that don't
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhbkjhbo |
| Forfatter:  |
Numsepølse |
| Dato:  |
15-08-2008 15:21 |
|
Søde Ellemand <33
*Mahia aka Maria* -Superponyen Silver Picasso <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wooow ! |
|
|
Hold da op det ser fedt ud man  Hvordan har du lært ham det ?  Det ser over fedt ud !
'' Accepter' fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden ! '' --> Det er bare så fucking svært !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rthgawzfs |
|
|
Haha hvor fedt 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tamtam |
| Forfatter:  |
Lone (CAMILLA) |
| Dato:  |
15-08-2008 20:29 |
|
kh. lone m/ Camilla og pt. Jackpot.. stævnerytter distrikt 11/13
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewrewrwerew |
|
|
Fedt i kan lide det  Det er en lidt lang proces at lære, kommer jo self an på hvor klar hunden er på sådan noget. Men først kan man lære den at dø, fra hvor den ligger helt ned. Også få den til det fra sit, og ja. Altså det er lidt svært, for hunde lærer forskelligt  Super dejlig kat du har Drini Jeg vil sgu aldrig få lært mine katte bare at sitte, hah xD
Sissel aka Tiss Med Jackie. I look like an angel, but i am a devil. Joy Salina & Toscha, savner jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min Hund :D |
| Forfatter:  |
Nunnih ♥Moi♥ |
| Dato:  |
16-08-2008 10:44 |
|
Har en : www.hundegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=12190 Det er min venindes spring og hende mor der filmer, men her ser man min Molly springe x].. Men da hun skulle vise sit "seje" trick fik hun lige lidt overballance.. - Men ingen kom til skade   HAr også et lille billede af hende (hvor hun skal springe igennem min hulahop ring. - Jeg er fotograf, min veninde holder Hula'en xD)
Nunni'h Skrev ^^, Ej gjorde hun? Vær mod andre som de skal være mod dig. Intet andet x']
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegb |
| Forfatter:  |
Emmabemma xD |
| Dato:  |
16-08-2008 10:47 |
|
nåhr hvor er den sød, min (fede) cocker spaniel kan ikke sådan nogle tricks  men den vil jeg da også lige vise, nu hvor der er nogle andre der har gjordt det.   
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|