Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Vi har killinger! 6 xD <3
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 20:11

Hej ænder ;)


Jeps ..

Vi har 3 killinger på 2 uger og 3 på 5 uger ;) ..

De er bare nuser og jeg tror faktisk at vi skal beholde de tre største, de er også bare så dejlige, og jeg har givet navn til to af dem .. :)


Men here it goes:


Desuden modtages navneforslag til de mindste med kyshånd! xD


^Det er Zitta :) Hunmis ...

Jackie, hunmis xD <3

Jackie igen :)

^Zitta igen ... Hun er ' mors kæledække ' xD ..

^Zitta igen ;)

Missen, som krydser ben er Zimba :)

Zimba :)

^Igen Zimba :) <3

Zitta igen mors xD

Striber .. xD .. Ikke mor til dem, men de andre :)

Vuffien xD <3

Hun gør det alle steder ;)


KILLING 1:



KILLING 2:


KILLING 3:


Ja, de to af dem har helt blå øjne, og den ene har lyseblå øjne ..

Hæng mig ikke op for hvis de to med mørkeblå er blandet sammen, haha xD <3..


Synes I ænder ? :)


Sara

SaraL-Foto
- Springponyen Freja.

R.I.P Min Lille Troldemis ... :'(

Katte efterlader poteaftryk, i Dit hjerte ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 huuulk d:
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 20:15

Neeeej hvor er de bare nuser!

Ville ønske jeg kunne tåle katte


© .. skrev Sille - min Sylle ©

> Tro kan flytte bjerge,

men almindelig fornuft,

får folk til at gå uden om.


0
0
Svar på denne tråd
 
 dssdsdsd
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 20:15

Nurhh.. Hvor er de dog søde... Zitta ligner min kat.


Clara eller Petra. Ville være gode navne. Nemt at kalde på. (Mine hedder det).


Findus er også et godt navn.


Og Bjørn...



LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba/Balou.

Gorba, you will always bee in my heart.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle & chloé <3
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 20:16

hvor er de kære ! elsker bare små killinger <3



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 Små kattekillinger :D
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 20:20

Nøøøøj hvor er de bare søøde


Vores elskede kat er løbet væk, og hvis han ikke kommer tilbage inden 2 uger, skal vi have 2 små killinger :D <3


Men håber selvfølgelig at han kommer hjem ... <3



'' Accepter' fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden ! ''


--> Det er bare så fucking svært !

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 20:24

Nååårrh... Vi har oss tre stk. de er bare så nuser i den alder der...

Kan da lige skrive navne ned på alle de kattenavne Jeg kan...


Stribe

Gandor ( Hedder min mis )

Sokke ( Hvis der er nogen af dem der har "sokker")

Basse

Tiger ( Hedder min fasters nye kat)

Kejser Augustus ( hed min fasters gamle kat)

Snif

Snus

Tam ( Hed min storebrors kat, fordi den var så tam)

Pjuske

Skipper


Så kan jeg vidst ikk flere... heh det var bare forslag...


Ranka my little pony...

I will never let you go...


I LOVE you...

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegerggud
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 20:26

Tak for de søde kommentarer .. :)


Har fundet to navne, som måske passer til dem, men kigger lige imorgen ..


Sokke & Skipper :) ...


Sara

SaraL-Foto
- Springponyen Freja.

R.I.P Min Lille Troldemis ... :'(

Katte efterlader poteaftryk, i Dit hjerte ...

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 20:32

Heeh...

Elsker oss de navne


Ranka my little pony...

I will never let you go...


I LOVE you...

0
0
Svar på denne tråd
 
 ettffss
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 20:36

Hvor er de søde!


Vores killinger er knap 14 uger, og der er kun en tilbage, hun heddeer nu Lille My.


MEn alle killinger har blå øjne når de fødes, de skifter til mørke/brune omkring 8/9 ugers alderen.



Louise og Topper <3


Søges:

Springbetonet DV Hoppeføl/plag

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sofus ...
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 21:03

Vores bortløbende kat hedder Sofus (:

Elsker det navn^^ :D



'' Accepter' fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden ! ''


--> Det er bare så fucking svært !

0
0
Svar på denne tråd
 
 zzzzzzzzzzzz
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 21:25

Tillykke med dem. Vi har to staldkatte. Der er: Tulle, som er vores hunkat, og Junior der er hendes killing.

0
0
Svar på denne tråd
 
 oæyfvgkut
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 21:31

synes at de skal hedde:


Poul

Torben

Alfred


ved det var hun misser:D bare for sjov, en fra min klasse har lige fået en misser, den er rød og hedder Alfred, mener det måske er en hun mis:D



#Østerlunds Casanova#

Spring er for ryttere som IKKE er kvalificerede til dressur!

# sagde en stor springrytter #

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 21:34

Ihh vores små mislinger..

Zitta er min mis. Så cute.. Mums de er såå dejlig bløde.. Striber og Tøffe i er de bedste mødre misser der findes.!

Heh


Nina Larsen

Du er okay - Jeg er okay.

Alle er ikke ens men vi kan da lære af vores fejl


http://www.pre-horse.dk/

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfgdgffgdfg
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 21:37

haha skipper :L mit alt for seje efternavn, not

men rigtig søde killinger<3 havde selv sådan nogle da jeg var lille.


PERNILLE SKIPPER

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 23:08

nuuurh hvor er de søde :D


- min mening


FIONABONA


- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 WEEEEE !
Forfatter: 
Dato:  16-08-2008 00:15

NÅRH !!! Hvor er de søde !
Hvilke køn er de tre uden navn ? ^___^





Og det skrev jeg, Michi-Tidligere Matildetoesen, så...
Noah's ark sank, og derfor var det kun ænderne der kunne svømme, der reddede sig selv...

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-08-2008 23:35

Nej hvor er de søde :)

Så er det måske derfor du ikke har svaret mig på, om du ville have en af vores?



- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 katte.
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 21:13

ej den ene skal da hedde Hannibal. ligesom min mis.


Malene-Banditten-

Caprioana er rejst tilbage.

Sunrise er rejst.

Savner mine ponyer.


Men savner mest Sunrise.<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Epirus
Forfatter: 
Dato:  19-08-2008 21:57

Hvor er de bare kære (:


Sidst vi havde killinger hed de
Frants
Lille Hjemløs
Birk
Cocio


og så en mere som jeg simpelthen ikke kan huske hvad hed xD

Og så fra første kuld
Petra
Picasso
Komma

.. og så mangler der så to xD


Vores egne hedder
Mischa
Chilli
Cocio (ham fra det ene kuld)
og min mor og jeg er blevet enige om at hvis vi skal have flere nogensinde, så skal den hedde Garlic


Og så er der selvfølgelig vores staldmis, DJ John og vi havde en mere som er forsvundet nu, han hed Preben



... Sofie Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX

Nu også med den fantastiske F.A. Estipona OX

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider