|
|
| Vi har killinger! 6 xD <3 |
|
|
Hej ænder  Jeps .. Vi har 3 killinger på 2 uger og 3 på 5 uger .. De er bare nuser og jeg tror faktisk at vi skal beholde de tre største, de er også bare så dejlige, og jeg har givet navn til to af dem ..  Men here it goes: Desuden modtages navneforslag til de mindste med kyshånd! xD  ^Det er Zitta Hunmis ...  Jackie, hunmis xD <3  Jackie igen   ^Zitta igen ... Hun er ' mors kæledække ' xD ..  ^Zitta igen   Missen, som krydser ben er Zimba   Zimba   ^Igen Zimba <3  Zitta igen mors xD  Striber .. xD .. Ikke mor til dem, men de andre   Vuffien xD <3  Hun gør det alle steder  KILLING 1:   KILLING 2:   KILLING 3:  Ja, de to af dem har helt blå øjne, og den ene har lyseblå øjne .. Hæng mig ikke op for hvis de to med mørkeblå er blandet sammen, haha xD <3.. Synes I ænder ? 
Sara R.I.P Min Lille Troldemis ... :'( Katte efterlader poteaftryk, i Dit hjerte ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| huuulk d: |
|
|
Neeeej hvor er de bare nuser! Ville ønske jeg kunne tåle katte 
© .. skrev Sille - min Sylle © > Tro kan flytte bjerge, men almindelig fornuft, får folk til at gå uden om.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dssdsdsd |
| Forfatter:  |
Lotte ♥Monique♥ |
| Dato:  |
13-08-2008 20:15 |
|
Nurhh.. Hvor er de dog søde... Zitta ligner min kat. Clara eller Petra. Ville være gode navne. Nemt at kalde på. (Mine hedder det). Findus er også et godt navn. Og Bjørn...
LOTTEPOTTE -Nu med fantastiske Monique. -Og ridning på en dejlig Gorba/Balou. ♥Gorba, you will always bee in my heart.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalle & chloé <3 |
| Forfatter:  |
cecilie c »lalle og chloé« |
| Dato:  |
13-08-2008 20:16 |
|
hvor er de kære ! elsker bare små killinger <3
»Cecilie C « Lalle og Chloé ღ i love you ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Små kattekillinger :D |
|
|
Nøøøøj hvor er de bare søøde  Vores elskede kat er løbet væk, og hvis han ikke kommer tilbage inden 2 uger, skal vi have 2 små killinger <3 Men håber selvfølgelig at han kommer hjem ... <3
'' Accepter' fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden ! '' --> Det er bare så fucking svært !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Natasja 2 |
| Dato:  |
13-08-2008 20:24 |
|
Nååårrh... Vi har oss tre stk. de er bare så nuser i den alder der... Kan da lige skrive navne ned på alle de kattenavne Jeg kan... Stribe Gandor ( Hedder min mis ) Sokke ( Hvis der er nogen af dem der har "sokker") Basse Tiger ( Hedder min fasters nye kat) Kejser Augustus ( hed min fasters gamle kat) Snif Snus Tam ( Hed min storebrors kat, fordi den var så tam) Pjuske Skipper Så kan jeg vidst ikk flere... heh det var bare forslag...
Ranka my little pony... I will never let you go... I LOVE you...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegerggud |
|
|
Tak for de søde kommentarer ..  Har fundet to navne, som måske passer til dem, men kigger lige imorgen .. Sokke & Skipper ...
Sara R.I.P Min Lille Troldemis ... :'( Katte efterlader poteaftryk, i Dit hjerte ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Natasja 2 |
| Dato:  |
13-08-2008 20:32 |
|
Heeh...  Elsker oss de navne
Ranka my little pony... I will never let you go... I LOVE you...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ettffss |
|
|
Hvor er de søde! Vores killinger er knap 14 uger, og der er kun en tilbage, hun heddeer nu Lille My. MEn alle killinger har blå øjne når de fødes, de skifter til mørke/brune omkring 8/9 ugers alderen.
Louise og Topper <3 Søges: Springbetonet DV Hoppeføl/plag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sofus ... |
|
|
Vores bortløbende kat hedder Sofus (: Elsker det navn^^ 
'' Accepter' fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden ! '' --> Det er bare så fucking svært !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| zzzzzzzzzzzz |
| Forfatter:  |
Jennifer Nielsen |
| Dato:  |
13-08-2008 21:25 |
|
Tillykke med dem. Vi har to staldkatte. Der er: Tulle, som er vores hunkat, og Junior der er hendes killing.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oæyfvgkut |
| Forfatter:  |
Smukke Casanova Skath ♥dejlige |
| Dato:  |
13-08-2008 21:31 |
|
synes at de skal hedde: Poul Torben Alfred ved det var hun misser:D bare for sjov, en fra min klasse har lige fået en misser, den er rød og hedder Alfred, mener det måske er en hun mis:D
#Østerlunds Casanova# Spring er for ryttere som IKKE er kvalificerede til dressur! # sagde en stor springrytter #
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
| Forfatter:  |
Foxie ♥Mulle♥ |
| Dato:  |
13-08-2008 21:34 |
|
Ihh vores små mislinger.. Zitta er min mis. Så cute.. Mums de er såå dejlig bløde.. Striber og Tøffe i er de bedste mødre misser der findes.! Heh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgdgffgdfg |
| Forfatter:  |
Pernille Skipper |
| Dato:  |
13-08-2008 21:37 |
|
haha skipper :L mit alt for seje efternavn, not  men rigtig søde killinger<3 havde selv sådan nogle da jeg var lille.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
14-08-2008 23:08 |
|
nuuurh hvor er de søde 
- min mening FIONABONA - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| WEEEEE ! |
| Forfatter:  |
Matildetoesen »Michi« |
| Dato:  |
16-08-2008 00:15 |
|
NÅRH !!! Hvor er de søde ! Hvilke køn er de tre uden navn ? ^___^
Og det skrev jeg, Michi-Tidligere Matildetoesen, så... Noah's ark sank, og derfor var det kun ænderne der kunne svømme, der reddede sig selv...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
17-08-2008 23:35 |
|
Nej hvor er de søde 
Så er det måske derfor du ikke har svaret mig på, om du ville have en af vores?
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| katte. |
|
|
ej den ene skal da hedde Hannibal. ligesom min mis.
Malene-Banditten- Caprioana er rejst tilbage. Sunrise er rejst. Savner mine ponyer. Men savner mest Sunrise.<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Hvor er de bare kære (: Sidst vi havde killinger hed de Frants Lille Hjemløs Birk Cocio og så en mere som jeg simpelthen ikke kan huske hvad hed xD
Og så fra første kuld Petra Picasso Komma .. og så mangler der så to xD Vores egne hedder Mischa Chilli Cocio (ham fra det ene kuld) og min mor og jeg er blevet enige om at hvis vi skal have flere nogensinde, så skal den hedde Garlic  Og så er der selvfølgelig vores staldmis, DJ John og vi havde en mere som er forsvundet nu, han hed Preben 
... Sofie Støjko - med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX Nu også med den fantastiske F.A. Estipona OX
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|