Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Det gyldne kompas?
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 22:48

Nu har jeg købt det gyldne kompas.

Er der andre herinde som har problemer? For det ser ud til jeg kan få lov til at installere det møgspil igen og igen!

Der står man skal genstarte, det gør jeg. Så er det gjort, og så kan jeg installere igen!

Gik ind og søgte på computeren efter spillet, og fandt det. Kom helt ind i spillet, til introduktionen. Og så lukker spillet ned?

Har andre det problem?


Vh

Regitze R. Pedersen


Goldoni Dimitri

Den røde skønhed


Kennel Klintskov

- avl af Jack Russel og Labrador

www.123hjemmeside.dk/ kennelklintskov

Unghund søger nyt hjem!


0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar..
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 22:49

Nope, jeg nøjes bare med bøgerne.



- med væmli' hilsen Aja

...ich bin kein Klugsheiβer, ich weiβ es wirklich besser!


www.epona.tv - bare prøv det, okay?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider