Nu har jeg købt det gyldne kompas.
Er der andre herinde som har problemer? For det ser ud til jeg kan få lov til at installere det møgspil igen og igen!
Der står man skal genstarte, det gør jeg. Så er det gjort, og så kan jeg installere igen!
Gik ind og søgte på computeren efter spillet, og fandt det. Kom helt ind i spillet, til introduktionen. Og så lukker spillet ned?
Har andre det problem?
Vh
Regitze R. Pedersen
Goldoni Dimitri
Den røde skønhed
Kennel Klintskov
- avl af Jack Russel og Labrador
www.123hjemmeside.dk/ kennelklintskov
Unghund søger nyt hjem!
Nope, jeg nøjes bare med bøgerne.
- med væmli' hilsen Aja
...ich bin kein Klugsheiβer, ich weiβ es wirklich besser!
www.epona.tv - bare prøv det, okay?
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet