|
|
| Argh - hvor er jeg bare SUR! |
|
|
Ja for 2 uger siden da jeg var i Italien ledte jeg efter et par sko hos Gucci som jeg længe havde kigget på - desværre var de udsolgt, så samme aften kiggede jeg på nettet. Og sørme om jeg ikke fandt en side med mine elskede sko  - jeg var SÅ glad og vi købte dem med det samme. I de sidste par uger har jeg gået og sukket efter de sko. Pengene blev trukket i sidste uge og nu finder vi ud af at det er et fup-firma. Jeg står nu 3.000 kr. fattigere og jeg får aldrig de sko at se !! NØØJ hvor er jeg dog SUR!  Andre der har prøvet noget lignende?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emmabemma xD |
| Dato:  |
11-08-2008 19:40 |
|
ej, kan godt nok godt forstå du er sur!  - har heldigvis ikke prøvet noget lign :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz bzz |
|
|
Ej hvor trælst! Men du kunne vel bare bestille dem over deres egen hjemmeside, så ville du vel få dem, når de kom igen? Med mindre de er udgået  Men hvor er det godt nok nogle trælse penge, der lige er røget ud af vinduet  Hvad er det for et firma, du har "købt" dem igennem?
Mvh. Mia-musen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| glemmer dig aldrig Trille<3 |
| Forfatter:  |
Nana *Fainal* |
| Dato:  |
11-08-2008 19:44 |
|
@!#$ hvor træls Kan dælme godt forstå du er sur, det ville jeg også være  Har ikke prøvet det selv, men det har min veninde. Hun var sjovt nok også blevet forelsket i et par Gucci sko, men de kom aldrig. Puhha hun var også gal, bare man kom til at nævne skoene, var hun ved at rive hovdet af sig selv og dem der tilfældigvis var i nærheden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjk |
|
|
Mia-musen: Jeg kan bare ikke finde noget sted på Gucci's hjemmeside hvor man kan online-shoppe :S Siden hed "BAG BAG". Nana*Fainal* og Emmabemma: Ja det er virkelig træls, og ville bare SÅ gerne have haft de sko inden gymnasie start(onsdag) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
|
|
Damn, hvor nedern Jeg ville godt nok også blive herregal! & det er jo også noget andet når det er 3000, end hvis det nu var 300.
Sofie & Cappuccino - because I love you!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Du skal bare gå ind på www.gucci.com -> Shop accessorices -> women's shoes -> så klikker du på den ønskede varer -> trykker ad to shopping bag -> Det kommer derefter frem oppe i højre hjørne, hvor der står "(1)shopping bag", der trykker du så -> så trykker du på "purchase item" -> og så trykker du dine personlige informationer ind 
Mvh. Mia-musen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| khnkjhnjihnjik |
|
|
nej hvor ville jeg bare være gal i låget :Q kan i anmelde det ? men held og lykke med det !
LouIse Frandsen "Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!" O d e n s e F a g s k o l e !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjk |
|
|
Mia-musen: mange tak for hjælpen. oo2-pirat: Jeg ved det faktisk ikke, men vi prøver at få banken til at annullere overføringen og prøve på at få vores penge tilbage.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det gør mig bare så sur! |
|
|
Eeej hvor neder :s Forstår godt nok godt du er sur! Det er da bare folk, der virkelig ikke har andet at lave eller andre måder at tjene penge på, der gør sådan noget! Arj, jeg bliver sur bare af at høre det -.-'!!! Har ikke rigtig prøvet noget lignende, bortset fra, at telefonen her til aften ringede, jeg tog den og sådan en autobesked kom: ''Congratulations, you won a trip to Caribien''... Mine forældre sagde jeg bare skulle lægge på, det er nogle fakere, der beder om ens kontonummer og så bare hæver alle ens penge! :s
© .. skrev Sille - min Sylle © > Tro kan flytte bjerge, men almindelig fornuft, får folk til at gå uden om.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjkl |
|
|
Cecillie: Ja virkelig. Har også prøvet den der med "du har vundet en rejse" på telefonen :p
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgfgdfgdfgdgdfg |
| Forfatter:  |
Pernille Skipper |
| Dato:  |
11-08-2008 22:08 |
|
damn nedern ;o jeg ville sku også blive godt gal!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
11-08-2008 22:29 |
|
fåååårk hvor nedturs-agtigt jeg ville godt nok også ærge mig.
- min mening FIONABONA - med part på Frk. Olsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm..... |
| Forfatter:  |
Zig-Zag |
| Dato:  |
11-08-2008 22:32 |
|
neej, hvor surt! Kan i ikke melde firmaet, eller sådan noget? 3000 er mange penge.  men vil du ikke sætte et billede ind af "dine" sko? 
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghj |
|
|
Altså nu starter vi lige med at høre banken om de kan få pengene tilbage. Men ellers melder vi dem jo nok. Og jo her er et billede: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmm..... |
| Forfatter:  |
Zig-Zag |
| Dato:  |
11-08-2008 22:48 |
|
Whatever: de satme også flotte! 
Zig-Zag I love you. I swear that's true.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| wert6y7ui09o |
|
|
nøøj, hvor træls. hvor jeg glad for at jeg altid kigger godt efter, om det er de rigtige hjemmesider jeg bruger. er SÅ nervøs for sådan noget lignende der vil ske!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tsfzdefff |
|
|
Ej, GUD hvor var jeg blevet gal! :Q Håber godt nok at i får pengene tilbage og får knaldet det firma :s De er bare SÅ flotte de der sko, stod selv og savlede over dem i Livingo da jeg var på ferie. 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjkl |
|
|
Julie: Ja håber også at vi får pengene tilbage :p Og ja de er super lækre, glæder mig til jeg får købt dem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rgfawsdcdd |
|
|
Det kan jeg godt forstå  Men hvis ikke i gør det, køber du dem så alligevel? 
.. mvh. julie kronborg KE 07/08 <3 never let the fear of striking out keep you from playing the game
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhfsrhgkjafhkjgd |
|
|
Dvs. hvis du får pengene tilbage, så melder du dem ikke??  Så kan andre mennesker få lov at gå i fælden?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fghjefgsdhdfghfdsghdf |
| Forfatter:  |
RikkeEvigGlad |
| Dato:  |
12-08-2008 15:30 |
|
Jeg var godt nok også kaglet fuldstændig ud og meldt dem til Amnesty International og alt muligt.  BTW. hvor melder man skurkene henne er det ved policen eller hvad?
Sagde SkiderRikke; » rikkeevigglad :} honni & rikke - soulmates!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| asdfghjk |
|
|
Julie: Jo jeg skal have de sko No matter what :p Numsefisken: Jo selvfølgelig gør vi det! Rikke: Hehe ja godt nok irriterende. Ja jeg tror det er hos politiet men tvivler på de gider bruge ret meget tid på det. Sashca: Dejligt så ved jeg da at de er der 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|