Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Sjællandsmesterskab spring 2008 -nr. 2!!
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 15:22

I den forgangne weekend var det tid for Sjællandsmesterskab i spring for seniorer 2008. Hannibal og jeg deltog for første gang i dette mesterskab, så jeg var selvfølgelig spændt på, hvordan det ville gå.


Om lørdagen afvikles første runde i en LA, og om søndagen er det finale, som er 125 cm, hvor man medbringer fejl fra første runde.


Hannibal var flyvende på førstedagen, hvor vi kom banen rundt med 0 fejl, og endda i en hurtig tid, som rakte til en 3. plads. Bort set fra lidt problemer med styretøjet et par steder havde vi ellers en fornuftig tur, og Hannibal sprang generelt fint!

Der er video fra denne runde her:

www.youtube.com/watch?v=6CWcrLd9kd0


Og et enkelt billede fra præmieoverrækkelsen:


Søndag gjaldt det jo så finalen, hvor der var 17 ekvipager til start.

Da Hannibal og jeg red på banen som 3. sidste startende var der blot en enkelt rytter med to fejlfrie runder.

Hannibal var klar på opgaven, og han kan tilskrives en stor del af æren for, at vi kom banen rundt, for jeg red mildest talt ikke godt, og var endda ved at flyve af efter spring nr. 4! Men rundt kom vi da, i en lidt alternativ stil, og vi endte således med samlet 0 fejl!

Sidste rytter var også fejlfri, og dermed skulle der omspringning til for at fordele de tre første placeringer.

Første rytter i omspringningen, Michael Brandt, red i en forholdsvis hurtig tid, men fik på vejen samlet 8 fejl sammen. Min plan var at ride en sikker og fejlfri runde, hvilket også lykkedes. Det var således op til sidste startende, Mia Maj Kruuse Larsen, at afgøre mesterskabet. Hun red fejlfrit i en hurtig tid, og kunne dermed kalde sig Sjællandsmester 2008!


Her er video af vores ridt i finale og omspringning:

www.youtube.com/watch?v=kxfo0d2sPrU


Desværre havde klubben ikke modtaget æresdækkenerne, så dem fik vi ikke med hjem. Til gengæld var der flotte blomster, en staldplakette og to rosetter til alle placerede, sammen med en pæn sjat penge.


Hannibal og jeg får overrakt præmie:


Og blomster fik vi jo også!


Hannibal gad så ikke lige smile til fotografen


Efter æresrunden skulle vinderen selvfølgelig have en ekstra lille belønning, i form af en rulletur på den dejligt mudrede ridebane!



Hannibal fik i hvert fald endnu en gang bevist sine evner som springhest, og der er ingen tvivl om, at han ved hvornår det virkelig gælder! Han er altså bare en fantastisk lille hest


I er som altid velkomne med en kommentar, og konstruktiv kritik modtages selvfølgelig med glæde


Wildly & Hannibal

Besøg os på vores hjemmeside!

medlem af AWR

Candyfloss forever!
~~~~~~~~
Fighting for peace is like fucking for virginity

0
0
Svar på denne tråd
 
 jkdfjdfjdf.
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 15:32

Hvor er det bare super flot klaret!! ;D

Fik helt gåsehud da du kom i mål i omspringningen.



Thea & Usse

- Nomatter what come, i will allways love you .

*Opdateret præsentation og hesteprofil*

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 17:26

Super flot! Tillykke. :D Og virkelig en lækker hest, du har.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 17:42

mange gange tillykke! rigtig flot redet :)



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 selwyn er lækker
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 17:44

ej hvor er han lækker :D

tillykke med de flotte resultater virkelig flot ;)


catrine sørensen & welsh'erne!

der er bidt af en gal welsh...


Hvis din pony kan hop er det uden tvivl en bette welsh cob.


www.Stald-Grove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 is med fløde
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 18:45

Mange gange tilykke ;D



TheÆblemos

Det handler ikke om hvordan verden ser på dig,
Men om hvordan du ser på verden.
....
,,,,
Sponseret af: AT HorseCare
0
0
Svar på denne tråd
 
 tak tak
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 19:50

Tusind tak for jeres pæne kommentarer :-)


Er bare så stolt af min lille babyhest (selv om han ikke er så baby-agtig længere ;-) ). Han gør rytterens arbejde så meget nemmere, fordi han altid kæmper for en


Wildly & Hannibal

Besøg os på vores hjemmeside!

medlem af AWR

Candyfloss forever!
~~~~~~~~
Fighting for peace is like fucking for virginity

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider