RikkeEvigGlad: JA altså lyse-stribber har jeg afktisk i forvejen, men hende frisøren lavede farvede ikk ret mange stribber i 
Men ja det var måske en ide' med de der masse lyse stribber (;
Bowie: Selvfølgelig skal det da være tis gult, eller ikk? 
Julie: Ja det er jo rigtig nok med at jeg nok ikk kan få det helt lyst på en gang, og det mørke ville skam også blive pænt tror jeg (:
Thea: Åh' super dejligt at du er glad for det (;
Annecathrine: Noget rødligt vil jeg helt ikk ud i, men tak for svaret.
Cocktail: Åh tak skal du ha', jeg er også sindsyg glad for den!
Mørke brunt tror jeg også er mest naturligt til mig (: