Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvilken farve hår ?
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 21:56

Hej ænder :b

Jeg overvejer at få farvet mit hår.

Det skal enten være meget mørke brunt eller meget lyst (ikk tis gult) :b

Ja det er to meget forskelige farver, men jeg trænger til en forandring.


Her kommer lige et par billeder:




^Håber i kan bedømme udfra det kære ænder ^


Line

Rhapsody my soulmate

0
0
Svar på denne tråd
 
 tryhfghdfhfdgfdf
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 22:03

Hvis jeg var dig ville jeg få en hel masse lysestriber i så det næsten ligner du er lyshåret også når det gror er det en del pænere ;D



Sagde SkiderRikke;

» rikkeevigglad :}

honni & rikke - soulmates!

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890+
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 22:03

tisgult ;D ej, lyst :)


Sassi'

Den halve parade er den alle taler om,

men ingen ved hvad er ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 45rtsfzesd
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 22:12

Helt mørkt, for du kan ikke få det helt lyst på én gang når du har så "mørkt" hår. Men tror også at det helt mørke vil være pænest :)


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 kfdkdfkdf,
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 08:24

Jeg havde nogenlunde samme hårfarve som dig, og jeg valgte så at farve mit mørkebrunt. Og det er jeg bare rigtig glad for! :D



Thea & Usse

- Nomatter what come, i will allways love you .

*Opdateret præsentation og hesteprofil*

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 10:16

En masse lyse striber, og evt. også nogle lidt rødlige tror jeg kunne være rigtig pænt til dig :)


Hilsen
Annecathrine
0
0
Svar på denne tråd
 
 derftgyhuio
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 14:42

nøj, en nice frisure. det klæder dig mega godt.

men helt klart mørkebrunt. synes nu dit hår er pænt naturligt, men skal det være, så mørkebrunt :)

eller evt. striber.

jeg havde en gang både mørke og lyse striber i, det var jeg rigtig glad for.


Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.'
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 21:32

RikkeEvigGlad: JA altså lyse-stribber har jeg afktisk i forvejen, men hende frisøren lavede farvede ikk ret mange stribber i

Men ja det var måske en ide' med de der masse lyse stribber (;


Bowie: Selvfølgelig skal det da være tis gult, eller ikk?


Julie: Ja det er jo rigtig nok med at jeg nok ikk kan få det helt lyst på en gang, og det mørke ville skam også blive pænt tror jeg (:


Thea: Åh' super dejligt at du er glad for det (;



Annecathrine: Noget rødligt vil jeg helt ikk ud i, men tak for svaret.


Cocktail: Åh tak skal du ha', jeg er også sindsyg glad for den!

Mørke brunt tror jeg også er mest naturligt til mig (:



Line

Rhapsody my soulmate

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-08-2008 22:41

hej linøh, jeg synes du skulle få farvet det RIGTIG mørkebrunt så :)

noget ala det her:

..bare ikke så "mat" hvis du forstår hvad jeg mener ;)


- min mening


FIONABONA

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 hdgcnjgfhn
Forfatter: 
Dato:  12-08-2008 14:03

Med helt mørkebrunt tænker jeg på sådan en farve ^^


Farvede selv mit hår fra helt lystt til den farve, og blev SÅ glad for det. Så det synes jeg helt klart at du skal gøre ;)


.. mvh. julie kronborg
KE 07/08 <3
never let the fear of striking out keep you from playing the game
0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-08-2008 14:08

Jeg synes du skal farve det helt mørkebrunt, tror det vil klæde dig bedst




©MARIA & ANTON©

Skyggen og lyset er godt fordelt, men menneskets syn er kort,

vi glemmer at tage lyset med hvor skyggen synes for sort

H. V. Kaalund

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.'
Forfatter: 
Dato:  13-08-2008 21:59

Halløjsovs på dig fionnnah Ja du har nok ret, og ja jeg forstår skam godt hvad du mener (;


Julie: Okay rart at vide at du er meget glad for for det, og at du selv anbefaler det (;

Fik du det farvet hos frisør ?


Maria: Okay tak for svaret (;


Line

Rhapsody my soulmate

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890
Forfatter: 
Dato:  14-08-2008 14:42

wow en fed frisure du har :D

jeg syndes du skal farve det mørkebrunt, men ikke helt, sådan ikke helt "næsten sort", hvis du forstår?

måske lidt chokolade brunt, men for guds skyld, ikke noget med "rødligt" skær, da det virkelig bliver grimt æfter noget tid..


Josefine Søndergaard

- med Dressurponyerne Wild Rose og Chico

nu uden Sukema & Oeps.

www.josefine.net


0
0
Svar på denne tråd
 
 dfsdfsdfsdfdsf
Forfatter: 
Dato:  15-08-2008 13:06

tror begge ting ville klæde dig. men jeg syntes mørkebrunt, ligesom Julie Kronborg siger


Husk at komme med billeder tilsidst.


» pernille liv skipper i: «

TIDLIGERE PERNILLE L

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift.'
Forfatter: 
Dato:  16-08-2008 17:49

Josefine S: Håhåh tak skal du have, jeg er også super glad for den - Jeg vil heller ikk ha' rødeligt hår, puha det er ikk lige mig (:


Pernille Skipper: Tak for dit svar, jeg skal prøve at huske at vise billeder


Line

Rhapsody my soulmate

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider