Hej.
Fandme længe siden jeg har oprettet et indlæg 
Nåmen vil da i hvert fald lige komme med en lille opdatering 
Havde jo part på Nynne(Sasha)(herinde fra)s pony. Den var jeg jo rigtig glad for, men var nød til at stoppe med at ride den fordi nynne jo tager den med på efterskole her snart. Ved Nynne glæder sig rigtig meget, og Sasha for det f.ucking godt, så det er jo bare helt perfekt
Har faktisk også passet den hele ugen mens Nynne er væk, det har været rigtig fedt (:
Hvis i har glemt os ...

Nåmen jeg anede jo ikke hvad jeg skulle ride på, når jeg var færdig med Sasha. Og jeg overvejede jo også en hel del bare at stoppe helt med ride, fordi jeg ikke gad ride rideskole, men heller ikke orkede at søge part på en privathest ..
Men så var det at beridderen ude på min rideskole, sagde at han havde regnet med at jeg ville ride lidt på hans hest - det ville jeg jo rigtig gerne, så nu har jeg fået part på den
super fedt.
Han hedder El Gaño, er lige blevet 8 her i juni, og er en blanding af Fuldblod og Oldenborg. Han er en ret svær hest, og han er også noget af en udfordring for mig at ride, især fordi han er så følsom. Dog er han en værre kylling, han er simpelthen bange for ALT!
Så jeg skal lige lære ham lidt at kende, og samle en masseeeeee mod, før jeg tør at tage i skoven på ham, springe og sådan
Det var sgu noget af et tilbud at få ligepludselig, og jeg er egentlig glad for at jeg sagde ja til ham, på trods af at jeg flere gange fik at vide at den var sindsyg og sådan.. Men den er altså bare super lækker og rigtig dygtig også 
Har ingen billeder af ham, men skal nok få taget nogle snart så i kan se ham
Men han er en mørkebrun vallak, sort man og hale, en pæn hvis stjerne i panden + en snip på mulen, rigtig sødt. 4 hvide sokker (den ene kan man næsten ik se fordi den er så lille men jaja
) tror den er omkring 165, men ved det ikke helt præcist, men jeg har i hvert fald ufattelig svært ved at komme op på den 
fortsat god ferieee.