Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 har fået ny part [:
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 10:43

Hej.

Fandme længe siden jeg har oprettet et indlæg

Nåmen vil da i hvert fald lige komme med en lille opdatering

Havde jo part på Nynne(Sasha)(herinde fra)s pony. Den var jeg jo rigtig glad for, men var nød til at stoppe med at ride den fordi nynne jo tager den med på efterskole her snart. Ved Nynne glæder sig rigtig meget, og Sasha for det f.ucking godt, så det er jo bare helt perfekt Har faktisk også passet den hele ugen mens Nynne er væk, det har været rigtig fedt (:


Hvis i har glemt os ...



Nåmen jeg anede jo ikke hvad jeg skulle ride på, når jeg var færdig med Sasha. Og jeg overvejede jo også en hel del bare at stoppe helt med ride, fordi jeg ikke gad ride rideskole, men heller ikke orkede at søge part på en privathest ..

Men så var det at beridderen ude på min rideskole, sagde at han havde regnet med at jeg ville ride lidt på hans hest - det ville jeg jo rigtig gerne, så nu har jeg fået part på den super fedt.


Han hedder El Gaño, er lige blevet 8 her i juni, og er en blanding af Fuldblod og Oldenborg. Han er en ret svær hest, og han er også noget af en udfordring for mig at ride, især fordi han er så følsom. Dog er han en værre kylling, han er simpelthen bange for ALT! Så jeg skal lige lære ham lidt at kende, og samle en masseeeeee mod, før jeg tør at tage i skoven på ham, springe og sådan Det var sgu noget af et tilbud at få ligepludselig, og jeg er egentlig glad for at jeg sagde ja til ham, på trods af at jeg flere gange fik at vide at den var sindsyg og sådan.. Men den er altså bare super lækker og rigtig dygtig også


Har ingen billeder af ham, men skal nok få taget nogle snart så i kan se ham Men han er en mørkebrun vallak, sort man og hale, en pæn hvis stjerne i panden + en snip på mulen, rigtig sødt. 4 hvide sokker (den ene kan man næsten ik se fordi den er så lille men jaja ) tror den er omkring 165, men ved det ikke helt præcist, men jeg har i hvert fald ufattelig svært ved at komme op på den


fortsat god ferieee.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jnijniuniu
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 10:51

det lyder superlækkert ! : D


den vil jeg glæde mig til at se B-)


LouIse Frandsen

"Maybe you forgotten, I'm a timecop from the future, should be taken very seriously!"


O d e n s e F a g s k o l e !

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 11:01

Det lyder da bare superduper (: glæder mig til at se billeder.


- min mening


FIONABONA

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 12:04

lyder rigtig dejligt! :) glæder migtil billeder :)



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 543y653
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 13:59

Hey


Fandt da lige de der billeder jeg tog af ganjo i torsdags, så satte dem lige ind. Jeg må sgu lige tage nogle ordenlige billeder en dag haha


Here he comes:


Haha, taget med min @!#$ dårlige mobil

Men jeg tager lige kameraet med ud en dag når du skal ride .. kommer du imorgen?


ι∂α

- the future will be whatever we make it


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalala
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 17:59

Det lyder da skønt :} Han er sød!



Sofie & Cappuccino

- because I love you!


0
0
Svar på denne tråd
 
 brumbrum
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 20:23

GUD HAR DU FÅET HAM ;-D

årh hvor nice! han er virkelig også en skøn hest :-) men jae, tror virkelig du kan lære af den krikke d:


og forresten - hils jenner og sig jeg savner ham (;


Rikke

også kendt som Odin

- uden hest

0
0
Svar på denne tråd
 
 ggggggggggggg
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 18:04

taktak <3


og ja ida, du må lige tage nogle billeder, og ja kommer imorgen <3


RIIKKKKEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!! f.uck det er længe siden man!!

haha yes jeg har fået jenners hest, og ja han er skøn du har os redet ham ik? og tror også jeg lærer noget ja

hvordan går det ellers? det er altalt for længe siden, savner dig man<3


skal nok hilse jenner, tror ik han savner dig..spasser

0
0
Svar på denne tråd
 
 brumbrumbrum
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 21:36

jo, han savner mig, bare spørg ham (;


haha. jae, det er længe siden, alt går godt, og vi skal @!#$ snart ses! hva med dig?


Rikke

også kendt som Odin

- uden hest

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider