Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 OL - lige nu.
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 00:29

Hellow ænder


Hvem af jer skal se OL? Det er jo nu det foregår..



- med væmli' hilsen Aja

...ich bin kein Klugsheiβer, ich weiβ es wirklich besser!


www.epona.tv - bare prøv det, okay?

0
0
Svar på denne tråd
 
 OL military.
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 00:33

Jeg gør - men smutter i seng om lidt, er helt smadret. :)



Ditte

- nu med May Ray

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 00:33


Jeg ser det? ;D



»Natazzcha

'stolt stifter af fremtidsklubben.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 01:05

Jeg ser det ;D

Hvad synes i om equipagerne indtil vidre ?

0
0
Svar på denne tråd
 
 8976589064589
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 01:11

Self ser jeg det da også



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 01:25

jeg kan ikke se det, har ikke dr2



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 01:34

ser det også her :)


Umberto

I sidder fast i mit hjerte, mailey & Bento.

# jeg kan bare ikke glemme jer (L)

http://www.trendgirl.dk/?r=50876

0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar..
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 01:38

Cecilie: Du kan se det online på tvkilde.com



- med væmli' hilsen Aja

...ich bin kein Klugsheiβer, ich weiβ es wirklich besser!


www.epona.tv - bare prøv det, okay?

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 01:42

Ja jeg ser det :) Eller ser og ser. Det kører i baggrunden :P



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
  Jeg er kun Chelle <3
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 01:50


.. Jeg har lige tændt,
og det allerførste der sprang mig i hovedet -
var et FORTØJ på en dressurhest? ..
Må man gerne starte op med det?

»Jeg er kun Chelle«

¬ Nu med Pøjka !

^Tidligere med Vestergaards In-zeit

Linka R.I.P

Tobias - Cathrine - Nathalie & Daniel

^I betyder alt !


Jeg rider ikke ned og frem,

men jeg rider som jeg mener er bedst

- Hvorfor skal det være forkert?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den halve parade
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 02:26

Chelle: Det her er hvad der står i reglementet:


VI OPSADLING OG OPTØMNING

334. Under opvarmning

Må anvendes alle typer sadler og alle typer trenser/hovedtøj.

Ringmartingal, bidskiver, gamacher, bandager, ørehætte med fluenet, næseovertræk og sædeovertræk er tilladt. Det medfører diskvalifikation at anvende; andre typer martingal, alle andre typer hjælpetøjler og alle typer blinkers. Det er tilladt at longere med indspændingstøjler.


335. Under dressurprøven

Skal anvendes: Sadel af engelsk model. Fortøj og sadelunderlag er tilladt. Trense og næsebånd, se også almindelige bestemmelser bilag 1.8, skal være af læder. Ved anvendelse af krydsnæsebånd er en lille skive lammeskind tilladt hvor remmene krydser.



- med væmli' hilsen Aja

...ich bin kein Klugsheiβer, ich weiβ es wirklich besser!


www.epona.tv - bare prøv det, okay?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 02:52

CacaoTraum: tak, det vil jeg da så lige prøve (:



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 02:56

jeg kan ikke finde ud af det



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider