Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 dressurvideo fra træning (:
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 22:19

Ja, overskiften siger næsten alt ;)


Mixede lige en video sammen af Ollie, fra dressurtræning idag ;)


Hun var lidt modvillig, ukoncentreret og 'mokket', men det er jo heller ikke fair de andre heste kommer på græs, og hun skal arbejde xD


Ved godt jeg sidder uroligt og at jeg bare har sko på gjorde det ikke nemmere, men so what, det gik :b


Jeg kunne godt ønske mig hun fik noget mere bærig og blev samlet noget mere, men vi træner bare (:


www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=80423


- Nyd hende, det gør jeg



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 mickey<33
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 22:27

Supper dejlig pony du har :P


Men det ligner lidt for mig at når du driver på hende, så tager du hælene op og derved kommer til (nogle af gangene :P ) At ryge lidt frem og miste balance ;D Medu ska også generelt lidt længere til bage efter min smag :)


Grunden til jeg siger sådan nogle småfejl, er jeg jeg altid selv laver dem


MilleR!

Som før hed Emilie mickey!

~~~

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 22:30

Miller: Jo tak (: Ja, jeg sidder og læner mig frem og bøjer i ryggen konstant. Træner virkelig på at få skuldrene tilbage, men det skal nok komme



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar..
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 22:36

Er det bare mig, eller er hun urent gående?



- med væmli' hilsen Aja

...ich bin kein Klugsheiβer, ich weiβ es wirklich besser!


www.epona.tv - bare prøv det, okay?

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 22:43

Det er bare dig (:



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar..
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 22:50

Sikker? Min mor har også lige set det, hun syntes det også?

- men okay, vi har også begge to "ben-paranoia"..



- med væmli' hilsen Aja

...ich bin kein Klugsheiβer, ich weiβ es wirklich besser!


www.epona.tv - bare prøv det, okay?

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 22:52

Ja Sikker (:



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 22:52

Hvor er hun fin(:

er desværre lidt enig med aja, sommetider ser hun ikke helt rengående ud..



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 22:55

Tak (:


Nå okay, godt jeg syntes hun er rengående så



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:01

ja det jo godt nok hvis hun er rengående, det ville bare være forfærdelig ærgeligt hvis hun ikke var nu vi er 3 der har kommeteret det..



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:03

ja, men nu kan jeg jo godt selv mærke om ponyen er halt eller ej når jeg sidder på den



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Den halve parade
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:07

Du skriver jo også selv "Hun var lidt modvillig, ukoncentreret og 'mokket'" - hun er jo ikke desideret halt, "bare" momentvis urentgående.



- med væmli' hilsen Aja

...ich bin kein Klugsheiβer, ich weiβ es wirklich besser!


www.epona.tv - bare prøv det, okay?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:08

Ja det kan man sommetider, men nu er hun jo ikke dicideret halt, bare lidt urengående som jeg ser det, og så er det ikke sikkert man selv mærker det.



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:09

jaja, fint i siger det, men gider ikke diskutere det, når jeg ikke selv syntes det er noget om snakken



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:16

nej så skal du da blive fri, synes bare det er lidt ærgeligt at du ikke tager det lidt til dig. nogengange kan andres øjne være ligeså gode som ens egne



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejhej
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:19
Jeg er enig med de andre - den pony er ikke rengående..

Sandra
..med Sneggla vom Störtal

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890+
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:24

syntes også hun momentvis er urentgående.


ellers ser det fint ud. tror måske sissi er blevet redet af min veninde mens den skulle sælges :b


Sassi'

Den halve parade er den alle taler om,

men ingen ved hvad er ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:24

ja, men andres øjne kan jo ikke se hvad equipagen lavede i netop dét moment (: nu stod min mor tilfældigvis om filmede, og andre hestefolk sad og kiggede på jeg red, der intet bemærkede, hvilket jeg er sikker på de ville, hvis der var noget om snakken. På mange tidspunkter i den video, prøver jeg at korte hende ind, for at få mere samling, så er det jo klar(ihvertfald for Ollies tilfælde), at hun brokker sig(det strammer jo), og vil derfor begyndte at gå og skyde bagpart ud/ind, trippe og ja, gå modvilligt. Derfor kan det jo godt udefra set, se ud som om ponyen går uretgående eller lign., men det kan jo bare være selve øvelsen, eller for den sags skyæd noget mærkeligt rytteren har gang i, der får ponyen til at reagere, og gå som den gør


Ollie er en UTROLIG følsom pony, og meget stiv i det. Hun protestere ofte når det strammer, ved at trippe, gå mærkeligt på benene, eller 'bakke af'. dvs. begynde at hoppe lidt.

Ja, det kan sagtens være ponyen har ondt., og jeg er skam heller ikke perfekt til at holde styr på hvordan ponyen burde, og ikke burde reagere. Så derfor, gør jeg det bedste jeg kan



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:26

Bowie: hvem er sissi ? (:



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:31

hun ser sød ud (:

men synes altså heller ikke hun ser rengående ud.



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 Kastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:32

Hvis du kan se dig selv i spejlet med den forklaring, jamen så er det jo godt, så er der jo sikkert slet ikke noget i vejen med den pony.

men kan tilføje at sige at min søster-heste-menneske også lige har set videoen og konstateret at hun synes der er noget..



ja, men andres øjne kan jo ikke se hvad equipagen lavede i netop dét moment (:

Her forstår jeg ikke hvad du mener? det er en video, det er jo ikke som på et billede.. kan godt være vi ikke på videoen kan se hver enkelt detalje men noget opfatter vi dog og det er urenhed..



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:32

Cecilie: Tak (:


Men nu har jeg hørt det én gang, jeg er uenig, så i behøver ikke sige det igen, daaanke.



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890+
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:33

moderen ? :b


Sassi'

Den halve parade er den alle taler om,

men ingen ved hvad er ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:37

fersken: og din bedstefar så den også, og sagde at ponyen var ved at dø? ej sorry, men, jeg har hørt det ikke ;)


Selvom du ser mig på en video, så kan du da ikke se, hvilken øvelse rytteren prøver at lave, det er min mening.


Men lad os nu lukke den, jeg haaaader at diskutere ;)



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:37

Når (:



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:39

nej min bedstefar er død.

det vil jeg nu mene jeg kan men det bliver vi nok enige om..

jeg synes bare det er synd for ponyen.. det er skam ikke for at skabe en diskussion.



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:41

Fedt så ;)



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:41

men det bliver vi nok IKKE enige om, det er så 3. gang jeg er sprogspasser i den tråd her



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:43

jeg er egentlig ragende ligeglad, den eneste jeg synes det er synd for, at du ikke lytter, er din pony.



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:44

fint (:



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890+
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:45

hehe :b


men det er da noget mærkeligt noget at sige at fordi olympia f.eks. går en schenkelvigning, er det helt okay den er urengående. men udfra hvad du bruger som argumentation lyder det da mest som om du vil have os til at tro den er tøjlehalt.


Sassi'

Den halve parade er den alle taler om,

men ingen ved hvad er ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:46

Fedt du synes det er fint, nu håber jeg så bare at du i al hemmelighed går ud og tjekker hende imorgen, selvfølgelig uden vi andre ved noget om det, det ville jo gøre lidt ondt i stoltheden.



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:47

aner ikke hvad tøjlehalt er, og nej, du behøver ikke forklare det(hvis du nu skulle spørge ), men udfra mine øjne er ponyen ikke urengående, halt, eller død, end of story



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:49

Tec-zen: Det er jo ikke for at skade andre siger det til dig. Men ja. Du bestemmer jo selv at du vil lukke af for de dårlige kommentarer og kun tage de gode til dig :)

- Ved godt du ikke gider høre på det, men jeg ville bare lige sige at folk nok ikke skriver det for at skade dig og hesten :)



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:49

fersken: ej så lad dog være. kan godt være du ikke har andet at tage dig til, men du behøver ikke gøre mere her, jeg har hørt dig



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:51

smukkezaco: Jo, men jeg syntes egentlig også jeg svare pænt på i starten, at nej, jeg syntes ikke der er noget galt med min pony. Så syntes jeg da det er træls, 10 andre også skal kommentere det, når de allerede har hørt hvad jeg har at sige ;)



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:53

Tec-zen: Der må da være et eller andet om snakken hvis flere kommenterer det.

- Men din pony, dit valg :)

Held og lykke.



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:53

nej jeg har intet at foretage mig lige nu, så derfor må jeg lige spørge(pænt): du kunne ikke forestille dig hvorfor der er så mange der har sagt det?



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:55

Men, tror i ikke Sine har hørt det nu? :) Som hun siger var der 'hestefolk' der så den 'live' :p Så de ville jo helt sikkert ku se hvis der havde været noget :) Men - hun HAR hørt det, så ingen grund til at sige det 60 gange mere :)



~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:59

Nanna: jo jeg tror hun har hørt det, ville nu bare ønske hun ville lytte, for Olympia's skyld.



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 fersken..
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 00:02

Er sikker på hun lytter :)



~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 *Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 00:03

Ja for det giver hun jo også tegn på..

Men @!#$ det.



- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..



Rest in Peace


0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 00:04

SmukkeZaco: Mit valg er skam altid det jeg tror er det bedste for ponyen, de bliver skam tjekket i hoved og røv hver enkelt dag, mere kan jeg altså ikke tilbyde


ferksen: Jo ? (: Men ved du hvad, vil du ikke godt veeeenligst, droppe det nu, det ville jeg virkelig være glad for ;)







» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890+
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 00:10

jamen så undskyld.


Sassi'

Den halve parade er den alle taler om,

men ingen ved hvad er ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 00:15

joda.

stakkels hest..

hyg dig



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 En ting.,...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 01:01

En ting er, at du ikke er enig. En anden ting er den måde du tager (eller ikke tager) imod de kommentarer folk kommer med.

Omend du så har hørt den samme kommentar 1004989 gange, viser bare DIG endnu mere, at der måske er noget om snakken.

Ellers har din pony (bad luck) bare en utrolig flad, kedelig og halvt uren takt.. Hvis du hellere vil høre det på den måde.


Omend alt det her er sagt, så synes jeg ikke hendes holdning er så slem igen :) - Hvis du får mere skub bagfra op til tøjlen, så hun kan komme mere op ad bakke og danse, vil du måde kurere den urene takt, og få mere stabilitet foran!.

halve parader, ellers ligner det også at hun japper afsted.



...-Æblet-...

Hvis folk synes jeg er for meget,

er det nok fordi de selv er alt for lidt.

Det bedste billede får du,

hvis du fanger billedet med dine øjne..

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 09:16

fersken: stakkels pony? næppe dør den Jeg har skam været ude og tjekkede den idag, og ride & longere den idag, og ingenting var der. Mere kan jeg altså ikke gøre ;)


Æblet: Ja, men jeg kan ikke lade være med at blive irreteret over det, at folk ikke kan tage et nej for et nej, og bliver ved med at skrive, selvom de har hørt mit holdning. Jeg har simpelthen for meget temperament til bare at lege flink og venlig (:


Men tak, for den konstruktive kritik, det var dejligt, jeg vil træne på det ;)

Hun har bare utrolig meget til 'vane' at lægge sig på forparten, og få snotten længere og længere ned i sandet, som tiden går. Prøver rigtig meget på at få hende løftet, og drevet på bagfra, uden hun løber, men ja. Vi prøver.




» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Bla bla blaaa!
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 10:40

Kan ud fra videoen ikke bedømme hvorvidt hun er halt eller ej, og syntes det er utroligt at nogle af jer kan?.


Syntes umiddelbart det ligner du rider på et ujævn underlagn, som kan medfører at det ligner hun ikke takter rent, pga de verse huler og små bakker.


Men syntes derimod det ligner hun ligger sig på tøjlen???

-Syntes du skulle prøve at tage igennem på hende, og derefter give efter i tøjlen. Hvis hun ikke reagere så tag pisk på hende, og dask hende blidt mens du tager igennem. Det kan hjælpe til at hun begynder at bærer sig selv, istedet for at du konstant skal holde hende i munden.


Eller sød pony.




over and out


0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 11:16

fersken, og jer andre: fordi i måske syntes ollie er halt, og går ujævnt, er måske også fordi sine rider på deres mark, som heller ikke er helt jævn som en normal ridebane er, derfor vil jeg sige hun går ujævnt, men halter. Næppe ;)

kender sine hvis hun gjode havde hun lagt mærke til det...



men ollie er djelig som altid, kondyl seje klokker du har fået til hende!



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 12:56

Lady: Jeg rider på en græsmark, med huller og det går op/ned hele tiden, så ja, ujævtunderlag, desværre.


men tak for dine ord, det vil jeg helt sikkert prøve ;)

Hun hænger meget fat i tøjlen, ville utrolig gerne have mere bærig i hende .


Cecilie: tak musen, ja jeg elsker dem :'D



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Ollie..
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 13:05

Heejsa (:


Jeg mener ikke, at hun går "forkert", halter eller noget, på nogen måde !

Hun har bare nogle små hurtige ben, der gør, at det godt kan se sådan ud (:

Og som du selv nævner, er det på en mark, med ujævnt underlag ;)


Jeg synes det ser godt ud, men bagparten kunne godt være mere aktiv ... Det ligner at den bare "hænger på", hvis du forstår :)


men ellers rigtig fin ridning, sød hest ;)



'' Accepter' fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden ! ''


--> Det er bare så fucking svært !

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 14:02

christine: jo tak , forstår udemærket hvad du mener , der arbejdes på det ;)



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 tra-la-laq
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 14:05

Hvis ikke den er halt, så takter den bare helt galt. Kan du virkelig ikke selv se det?


Emilie Watson
mit liv . mine regler . mine konsekvenser .
0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 15:57

emilie: nu fik jeg lige min mor til at se den også, de to steder hvor det er tydeligst hun går 'forkert' er to steder hvor jorden er meget ujævnt...



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 16:12

Nå du tjekkede den altså, det var da altid noget. vil stadig holde på at den er urengående, og jeg kan se at der er mange der er enige, men at du ikke vil lytte (eller lidt har du jo lyttet, nu du har tjekket hende, bare ærgeligt hvis der så er noget og du så evt. ikke har kunnet se det samme som nogen af os andre kan) kan vi jo desværre ikke gøre så meget ved..


og nu virker jeg helt sikkert som en der bare skal finde noget at kritisere, men ville egentlig ha afsluttet den her hvis det ikke var fordi det der sprang mig lige i øjnene:

Jeg rider på en græsmark, med huller

gør du??



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 16:16

nanna: hvorfor er det du bare skal blive ved med at kommentere det? hun har sgat hun har været ude at tjekke men der var ikke noget, hvad i al verden er problemet så?



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 17:41

Cecilie c: at man da ikke skal ride på en græsmark med huller, så det gør at hesten ikke ser rengående ud, det er da helt forkert?



Cecilie & Thor


- til døden os skiller (L)






0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle & chloé <3
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 20:31

cecilie: så længe det ikke er dybe huller som hesten kan falde ned , sker der vidst ikke så meget ved det ;)



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle & chloé <3
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 20:31

falde ned I*



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 21:00

nanna: jeg har selvfølgelig tjekket hende, for at være på den sikre side, og intet var der. Jeg red hende idag, og min rideveninde, der har stor forstand red hende idag, hvor jeg sprugte hende hvad hun syntes, og hun kunne ikke mærke eller se noget, hverken før eller efter jeg sprugte hende. Ponyen er fit for fight Ja det gør jeg, jeg rider på en græsmark, hvor hestene også står på fold, og det er ujævt, men ikke 'falde,snuble,brække ben' ujævt, men ujænvt der gør, at hesten visse steder går op/ned at bakker. Og nej, hestene tager INGEN skade af det. De har gået på den mark i 1½ år nu, aldrig har de været halt(eller, ollie havd en hovbyld 1 måned efter jeg fik hende, men det har jo ikke noget med det at gøre), eller haft andre former for skader. Jeg har ingen andre muligheder, for ridebane, så thats life. selvom det kunne være skønt (:


Cecilie: men når hesten ér rengående, så er det intet problem (:



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 21:01

så er alt godt jo. super



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bubbibjørnen Björk
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 21:53

Teczen. Hvorfor skal du altid være så sk*de påståelig på en ufatteligt provokerende måde?



Amanda&Björk

Team Korshøje


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 21:55

Amanda; godt spørgsmål

upsi, der blandede jeg mig igen.



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 22:07

Amanda: Det er vel bare sådan jeg er? (:



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Nu er jeg jo egentlig
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 01:40

ikke junior og derfor kommenterede jeg direkte ved videoen, men det slettede du jo så

men jeg synes altså også den ser temmeligt uren ud eller også fejltakter den voldsomt.. og nej en hest bør ikke gå urent konstant fordi man rider på en lidt ujævn mark..

Synes det er utroligt du ikke selv kan se det


Hilsen Signe :-)


Spændende hestebog for hesteinteressedere i alle aldre

www.saxo.com/dk/item/signe-larsen- hannah-og-magic-1-paperback.aspx


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bubbibjørnen Björk
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 10:38

Så synes jeg måske du skulle tage at lære at tage ved lære, når folk på en pæn måde kommentere at der er noget galt. De siger det for at hjælpe dig, ikke for at punke dig. Det er rimelig uhøfligt at opføre sig på den måde og det forstår jeg ikke hvorfor er nødvendigt?



Amanda&Björk

Team Korshøje


0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 11:15

Amanda: Jeg syntes også, at folk er utrolig provokerende ved at blive ved med at skrive dét, og derfor gider jeg heller ikke bare sidde og nikke med hovedet


Signe: Jeg kan ikke se noget som helst, andet end jeg kan se, hvor jeg laver øvelser hvor jeg kan se og ved, at hun går og fejltakter og går modvilligt. Og der er intet galt med hesten, så ja, om det er utroligt eller ej, så er det altså sådan det er.



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Så bude du
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 11:40

Seriøst overveje om der er noget galt med din ridning... en pony skal ikke fejltakte grelt fordi man rider en øvelse.. heller ikke selv om den har en dårlig dag..

Og jeg vill overveje om der var noget galt hvis min var så modvillig som du får det til at lyde som om..


Hilsen Signe :-)


Spændende hestebog for hesteinteressedere i alle aldre

www.saxo.com/dk/item/signe-larsen- hannah-og-magic-1-paperback.aspx


0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 11:46

Signe: Det er sikkert rigtig meget galt med min ridning, men jeg kan jo ikke gøre det bedre end det jeg kan. Jeg lærer hele tiden, og gør mit bedste (: Ollie er en strid pony, hun kan ikke klare at blive presset, så begynder hun gå imod og hoppe rundt. Hun har en meget speciel personlighed, og er en meget følsom pony. Ja, det kan godt være hun har ondt. Men jeg gider altså ikke diskutere mere om det, syntes bare vi skal lukke den her



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm.. Jeg hæfter..
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 12:49

mig ved disse sætninger:


Hun var lidt modvillig, ukoncentreret og 'mokket', men det er jo heller ikke fair de andre heste kommer på græs, og hun skal arbejde


Hun brokker sig(det strammer jo), og vil derfor begyndte at gå og skyde bagpart ud/ind, trippe og ja, gå modvilligt.


Ollie er en UTROLIG følsom pony, og meget stiv i det. Hun protestere ofte når det strammer, ved at trippe, gå mærkeligt på benene, eller 'bakke af'. dvs. begynde at hoppe lidt.

Ja, det kan sagtens være ponyen har ondt., og jeg er skam heller ikke perfekt til at holde styr på hvordan ponyen burde, og ikke burde reagere. Så derfor, gør jeg det bedste jeg kan


Alle meget dårlige og slet ikke normale tegn på en hest, der i den grad er urent gående..






Krone og Bølge - En selvfølge


R.I.P Luna - Sov godt smukke hest.!




0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 12:59

Ollie er også en meget unormal pony ;)

Sig hvad du vil, ponyen er i tip top.



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 selwyn? hot hot
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 13:53

enig med fersken.



catrine sørensen & welsh'erne!

der er bidt af en gal welsh...


Hvis din pony kan hop er det uden tvivl en bette welsh cob.


www.Stald-Grove.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 1234567890+
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 21:53

enig med annemette


Sassi'

Den halve parade er den alle taler om,

men ingen ved hvad er ..

0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  10-08-2008 21:59

sorry , men en video viser jo ikke alt , når der har stået nogle der sagtens kan se o en hest takter urent og kigget på hende, så er der nok ikke noget.


men jo , kloge jhn kan jo åbenbart se alt det andre ikke kan,,




Mie
&& Cavasjo

together forever

you're simply the best.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider