Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hjælp til gaveidé xD
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 18:46

Heej ænder ;D


Min veninde har fødselsdag på tirsdag, hun bliver 15 ;)


Men hvad skal jeg dog give hende !?


Hun er EMO (En sort orm, som Sille og jeg kalder hende xD), altså hun har sort hår, kun sort tøj, rød væg o.lign !


Jeg vil IKKE give hende noget, som hun ønsker sig !

Hun ønsker sig KUN tøj fra Punkshop.dk, og badges !


Så please ænder, kom med gode forslag ;)


Prisen skal helst ikke ligge over 100 kr ;)


- På forhånd tak




'' Accepter' fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden ! ''


--> Det er bare så fucking svært !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Makeup fjerner
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 18:53

Fnis, giv hende en gang makeup fjerner ;-D


Tjaeh, måske noget makeup? Må vel være muligt at finde noget sort makeup til under 100kr? :-)


Ellers et gavekort til Matas? Eller nogle badges fra Punkshop eller et eller andet? :-)




Mvh. Julie Rollo


SÆLGES
Sadler, grimer og andet hestegrej

Marsvin, foder og bure

Se min præsentation!


| Krogens.com - Opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

0
0
Svar på denne tråd
 
 Gaveidé xD
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 18:56

Rollo: Hun går ikke med makeup, men haha hvor kunne det være sjovt at købe noget alligevel xD


Det med et gavekort til matas var en god idé :D


Tak :D



'' Accepter' fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden ! ''


--> Det er bare så fucking svært !

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 19:17

Køb hende noget hun ønsker sig. Så er du sikker på at du rammer rigtigt ;) Lav evt. noget personligt ved siden af. Fx en billedramme.



- Sofie.

† Chela †

24/5-95 - 17/10-07

Udstyr sælges

0
0
Svar på denne tråd
 
 Chela:
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 20:45

^^ ja det har du ret i ;)

Jeg finder på noget :P



'' Accepter' fortiden, lev i nutiden og stol på fremtiden ! ''


--> Det er bare så fucking svært !

0
0
Svar på denne tråd
 
 bio billetter
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 22:16

Giv hende en tur i biffen?


Mette Schønning (:


"Jeg tror, at det rigtigste er, at stille sig frem og sige: Her er jeg. Tag mig, som jeg er. Eller lad være."

- Jesper Skibby.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg så en polak spise skumbanan
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 22:58

noget personligt sys jeg (:

det ville selv en emo blive glad for, hæh. ej men kan du ik finde en sort øjenskygge i matas til under 100kr? rimmel er pænt billigt, badges fra punkshop - kiggede engang derinde for sjov, ik fordi jeg er nogen form for emo eller punk d; men de har nogle ret billige farvede extentions, bare sådan nogle små totter hår nærmest. de er faktisk nicelige i;


E M M A B E M M A

what doesent kill you makes you stronger

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider