Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 ridebilleder herfra..
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 15:42

godhej ænder(:


Så er der sørme nye ridebilleder, tror kun det er 2. gang i min historie herinde at i får sådan nogen

Kender godt mine fejl, men tager gerne imod konstruktiv kritik. Bare hold det i en pæn tone..


enjoy(; - hun er forresten til salg.


letridning, lige i slutningen af opvarmningen


Trav, nedsidning


ind på volte..


Trav, desværre under lod


Galopøgning, lidt irriterende moment


Galop, har desværre lidt rigeligt fat i hende


og til sidst:


som sagt, konstruktiv kritik modtages gerne

Go' regnvejrsdag (;




Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 dssdsdsdsdds
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 15:44

Jeg synes det ser pænt ud.



LOTTEPOTTE

-Nu med fantastiske Monique.

-Og ridning på en dejlig Gorba/Balou.

Gorba, you will always bee in my heart.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar..
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 15:59

Stræk armene frem - så du kan få en lige linje fra albue til bid og så hesten kan komme ud i eller foran lod - og vend hænderne på højkant (driv evt. også lidt ekstra så den træder lidt mere igennem)..ellers ser det altialt rimelig fint ud. Pæn pony.



Med væmli' hilsen Aja..

Ich bin kein Klugsheiβer, ich weiβ es wirklich besser!


www.epona.tv - bare prøv det, okay?

0
0
Svar på denne tråd
 
 hehhee
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 16:31

Fin hisk :-) Som Cacaotraumet siger - vend hænderne op på højkant! Dejligt at se, hvor højt du sidder med hænderne, og at dine tøjler ikke er superstramme







Z L N D I E

En hver afslutning er en ny begyndelse



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 17:35

det ser fint ud :) hvorfor er hun til salg hvis man må spørge? :)



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 Intelligent svar..
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 17:40

cecilie c: Fordi fersken er for lille og Nanna ikke har tid til 2 heste.



Med væmli' hilsen Aja..

Ich bin kein Klugsheiβer, ich weiβ es wirklich besser!


www.epona.tv - bare prøv det, okay?

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 19:00

aja: okay ;)



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 19:38

Lotte: Mange tak


Aja: Kan godt se hvad du mener ja, det vil jeg prøve på(: tak for det


Zandie: Ja, blev faktisk selv lidt overrasket over hvor slemme klaverhænder jeg har(; jotak


Cecilie: Tak(: Aja har svaret, ville nu beholde hende hvis det ikke var fordi jeg var for stor men det kan jeg jo desværre ikke lave om på.. så er der en ny pige eller dreng der kan få ligeså meget glæde af hende som jeg selv har haft.






Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 20:16

hvad i al verden skal du så hedde nu hvor du sælger fersken? :Q



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dapoll OX
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 20:18

Er hun blevet het rask i benet igen ? det er godt nok længe siden vi har skrevet sammen (: Og nej du må IKKE sælge hende :(


Men hun er bare super super sød , og det ser meget fint ud syntes jeg



Catrine Jensen


Med den kommende dressur hest CA. Dapoll OX

& nu uden Zasha OX

Tidligere Zalle

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 20:37

Cecilie: Tror bare jeg fortsætter, ville selv blive helt rundforvirret hvis jeg skulle hedde noget andet(; har altid heddet noget med fersken jo..


Catrine: Ja det er sgu længe siden.. Ja hun er 110 % rask, dyrlægen har sagt at chancen for hun skulle blive skadet er lige så stor eller lille om man vil, som at naboen skulle blive det, så det er jo perfekt.

jeg ville godt nok også helst være fri, puha hvor er det hårdt!

Tak for det



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Dapoll OX
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 20:52

Ej det er da meget fedt

Bare lidt meget trist hun skal sælges :'(


Catrine Jensen


Med den kommende dressur hest CA. Dapoll OX

& nu uden Zasha OX

Tidligere Zalle

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 22:32

Det ser da rigtig godt ud :) Hun er en køn pony.

Det var da trist at hun skal sælges, det havde jeg slet ikke opfattet. Men du har stadig ham der Garcon ikke?


- min mening


FIONABONA

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaastanjegårdens Fersken
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 22:57

Catrine: Ja det er super fedt, en kæmpe lettelse. Ja, det er det!


Fiona: Tusind tak. Ja det er utrolig trist.. jo jeg skal fortsat ride på Garcon(:



Nanna & Fersken

& lånehesten Garcon(:

Man spiser ikke ferskener

-man rider på dem


Fantastisk 2'er sælges

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/201499/1/

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider