godhej ænder(:
Så er der sørme nye ridebilleder, tror kun det er 2. gang i min historie herinde at i får sådan nogen 
Kender godt mine fejl, men tager gerne imod konstruktiv kritik. Bare hold det i en pæn tone..
enjoy(; - hun er forresten til salg.

letridning, lige i slutningen af opvarmningen

Trav, nedsidning

ind på volte..

Trav, desværre under lod

Galopøgning, lidt irriterende moment

Galop, har desværre lidt rigeligt fat i hende
og til sidst:

som sagt, konstruktiv kritik modtages gerne 
Go' regnvejrsdag (;