hejsa 
i weekendten var jeg til d-stævne i tobøl('hjemmeklubben'), og det gik ganske fint 
lørdag startede jeg LC3 og LB2 på Silver, kun vores 2. LB klasse i dressur. han gik supersuper fint, kunne godt have samlet sig lidt mere, og slappet lidt mere af, men tilfredsstillinde. I LC3 red vi til 75% og vandt, og i LB2 red vi 71%
Dommeren syntes han var super lækker, og kom ud og spurgte ind til hvad han var for én.
Så var det Ollie, hun gik sit 2. springstævne, og denne gang var hun fejlfri i begge klasser, lige uden for placering. Vi startede Mini-LD og LD, og jeg var utrolig stolt, da hun plejer at stå på 2 ben hele banen rundt 
Sidst på dagen var det Vick, en 1'er pony jeg havde sprunget på én gang før, det gik super. Vi fik én bom i LC, og to bomme i LB. Så efter omstændighederne, var jeg meget tilfreds.
Søndag startede jeg bare en Derbyklasse på Silver, hvor vi fik en super 3. plads 
Det eneste jeg har er video fra LC3, da LB2'en er for lang :/
www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=78977
Og så en video af 'for sjov' springtræning i ferien 
www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=76987
Kommenter hvis i vil, der kommer snart et stort indlæg, da mig og ponyerne krydser nogle datoer der skal fejres 