Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Stævneresulater ;) 'video'
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 21:44

hejsa


i weekendten var jeg til d-stævne i tobøl('hjemmeklubben'), og det gik ganske fint


lørdag startede jeg LC3 og LB2 på Silver, kun vores 2. LB klasse i dressur. han gik supersuper fint, kunne godt have samlet sig lidt mere, og slappet lidt mere af, men tilfredsstillinde. I LC3 red vi til 75% og vandt, og i LB2 red vi 71% Dommeren syntes han var super lækker, og kom ud og spurgte ind til hvad han var for én.


Så var det Ollie, hun gik sit 2. springstævne, og denne gang var hun fejlfri i begge klasser, lige uden for placering. Vi startede Mini-LD og LD, og jeg var utrolig stolt, da hun plejer at stå på 2 ben hele banen rundt


Sidst på dagen var det Vick, en 1'er pony jeg havde sprunget på én gang før, det gik super. Vi fik én bom i LC, og to bomme i LB. Så efter omstændighederne, var jeg meget tilfreds.


Søndag startede jeg bare en Derbyklasse på Silver, hvor vi fik en super 3. plads


Det eneste jeg har er video fra LC3, da LB2'en er for lang :/

www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=78977


Og så en video af 'for sjov' springtræning i ferien ;)

www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=76987


Kommenter hvis i vil, der kommer snart et stort indlæg, da mig og ponyerne krydser nogle datoer der skal fejres ;)




» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 98764579687
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 23:07

Tillykke :D


Lyder da som en god weekend. Vandt i også lb2'en ?



± Amalie Nørregaard.
- hende med den lækre pony, Fylla.


Vinder af JHN's Dressurchampionat 07 for kat. 2

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hehe..
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 23:16

Tillykke igen :D I er jo bare seje. Dig og dine ponyer :D


~ Odbjergs Isabell

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 23:17

Tillykke! ;D



Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 23:20

amalie: jo tak (: Nej, der fik vi ikke placering.


nanna: taaak & i lige måde Ö


mia: tak :b





» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 23:34

Fine resultater tillykke..:D


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle & chloé <3
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 11:18

tillykke musen :)



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 11:24

det lyder som en good weekend (;

damn det er da nogle høje procenter. red i virkelig SÅ godt, eller dømte dommeren højt, eller? (;


LINE & LUKAS
You are allways on my mind.

0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 12:08

haha jeg glemmer bare slet ikke din kommentar "jeg fik fandme 9! Jeg syntes bare det gik mega dårligt" haha ;D jeg tror altså silver og ollie snart bytter plads ;D



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 13:26

Eline: jo tak (:


Line: takk ;) tja, blanding tror jeg. men dommeren dømte rigtig højt!


Cecilie: haha tak søde :b det var sgu da også overvældende for mig mayn xD jeg tror også de bytter plads, men vores dressurdistriksstævne er aflyst, fuckerrøv :/



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 lalle og chloé <3
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 17:37

hvornår skulle der komme et dressurdistriksstævne i tobøl? xD ej øv altså, de kan de sgu ikke være bekendte /:

jeg tror fakitsk at jeg vil sige jeg håber de bytter plads, så du kan beholde ollie <3 syntes silver er begyndt at gå rigtig godt i dressuren forresten :)



»Cecilie C «

Lalle og Chloé

i love you

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 17:41

nej der skulle ikke være i tobøl xD skulle have været til ansager ;) næste år, kommer der dressur+springdistriksstævne for pony i tobøl, for første gang





» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 hej............
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 20:40

Dommeren dømte sindsygt højt. Det var helt til grin at hun gav 10 for noget der ikk var perfekt.Flere der red ved hende grinte af det og sagde at sådan en kritik kunne de ikk bruge til noget


Fint program Sine.


Det er endnu ikk fastlagt hvor distriktstævner + klubstævner blir henne. Klubberne skal først ansøge om det men det er ikk altid man får det.

Det er sværere at få et distriktstævne end en klubstævner


Er distriktstævnet i Ansager blevet aflyst?


Hilsen Betina og de NU 5

dejlige ponzer

Snerle - Sizze - Siska - Filur- Kika.

"Sov sødt lille Pinocchio:'( savner diig"

At ride DSP fra Stutteri Bredager er Super godt.

tjek www.123hjemmeside.dk/staldhyldtoft

0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  06-08-2008 20:54

Betina: Tja, det er vel som man mener det. Jeg syntes skam også det var for meget , at give 10, men dommeren er også ny i faget, så man skal jo lige komme ind i det ;)


Ja det i ansager er aflyst, desværre, jeg skulle ellers have været afsted, for første gang.

Jeg ved da godt, at det ikke er fastlagt, hvor hvad bliver henne, det er jo klart når det først er i efteråret der skal indsendes ansøgelser fra klubberne



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 16:33

Tillykke



© Maria og Anton ©


Skyggen og lyset er godt fordelt,
men menneskets syn er kort,

vi glemmer at tage lyset med

hvor skyggen synes for sort

H. V. Kaalund


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider