Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Criss Angel Er da lidt for sej...
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 15:54

Heeej Ænder.... ':b


Jeg er begynd og se Criss Angel som F*CK, det han laver er jo vildt...


Og elsker bare og se det...


Og så ville jeg lige lægge lidt her ind ':b


www.youtube.com/watch?v=_A7jDDDyw0I


Syntes at det er en af de beste..


www.youtube.com/watch?v=f0keGHHtum8


også den her.---


BooR er best for rytter og hest:)



0
0
Svar på denne tråd
 
 hej hej (:
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 16:48

Har også set noget af det han laver , og jooh han er rimelig sej!


- Sagde

- Nanna -

Med plet hesten Calico<3

- Verdens mester i at gøre sig beskidt ;b


Rid bedst, rid Dressur hest =D

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 17:17

omg. han er jo syg i potten hvordan fu'ck gør han det der????


- min mening


FIONABONA

- med part på Frk. Olsen

0
0
Svar på denne tråd
 
 fdgdfgdfgdfggf
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 17:28

det er ikke ægte alt sammen . den hvor hna tager en mønt ud af armen, passer ihvertfald ikke helt, det er noget hud han har taget på. Men jo han er herre syg <3


Kærlighilsen pernille (L)

tidligere kendt som pernille l:b

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 17:33

Alt sammen er falsk, han er tryllekunstner. Men det gør ham jo ikke mindre af den grund.


Synes også han er ret sej (;


Skrev hun

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 18:26

hæhæ (; tror han har taget en plasticarm på der hvor han for mønten ud af armen.

men ja han er sej! utroligt at han kan de tryllekunster. men der er dog én ting jeg ikke fatter kan være en tryllekunst. den hvor han går på vandet, hvis i har set den :o det er lidt for sygt. så er der også en hvor han ligger på glasskår og bliver kørt over af en traktor, av for satan d: der er også en hvor han hiver et menneste over (fake, men altså) - han er seeeej <3


emmabemma

- & mirabelle .

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfkkdfkdfkf.
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 18:58

Hmm, har godt set nogle af hans videoer og jeg er ikke helt overbevist. ;) - men uanset set hvad ser det jo pokkers ægte ud. Som fx. den hvor han skærer sig selv over, og går igennem et vindue.



Thea & Usse

- Nomatter what come, i will allways love you .

*Opdateret præsentation og hesteprofil*

0
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 19:01

Synes virkelig han er nederen.

Ja undskyld jeg kommer og er røv pesimistisk, men altså xD


Louise

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider