|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
totredjedele af feltet skal fyldes med bolde, og man må ikke ramme de små, så punkterer bolden.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xD xD xD |
|
|
kom til 13 
» Janni « - nu uden den bedste a de bedste ponyer SPEEDY THE SPEEDFIGHTER <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgkfgkgf. |
|
|
Jeg kom kun til 6 
Thea & Usse - Nomatter what come, i will allways love you .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
04-08-2008 16:12 |
|
LINE & LUKAS .. I'll never let you go (L'
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cacao & Traum |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
04-08-2008 16:30 |
|
Jeg fatter ikke hvordan man gør? 
Med væmli' hilsen Aja! ..irriterende flabet, på den rødhårede måde (;
epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hiiiihihi |
| Forfatter:  |
Miiig |
| Dato:  |
04-08-2008 16:56 |
|
level 3 
Det var mine ord... See Somehow I can't forget you.. After all what we've been through ღ ღ ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cacao & Traum |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
04-08-2008 17:01 |
|
Nu gjorde jeg - nåede til level 10.
Med væmli' hilsen Aja! ..irriterende flabet, på den rødhårede måde (;
epona.tv
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| grx,xb |
|
|
Weee ... jeg kom til bane 25 haha K*ft jeg stener !!! må hellere smutte ned og lukke hesten ind xD
Mathilde Fryba
» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥ They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hiiihihi |
| Forfatter:  |
Miiig |
| Dato:  |
04-08-2008 17:48 |
|
skulle lii prøve igen, nu er jeg ved 28, og må indrømme jeg ikke gider mere nu.. det ret så nedern nu .. hihi kæft jeg må stene alligevel  Spillet er jo egentlig nemt nok bare meget ensformiget..
Det var mine ord... See Somehow I can't forget you.. After all what we've been through ღ ღ ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Åh gud, hvad man dog ikke laver af sørgelige ting når man keder sig, og det regner  - Kom til level 6 
. Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Raija <333 |
| Forfatter:  |
kathrine (kathrineelfort) |
| Dato:  |
04-08-2008 19:58 |
|
kom kun til level 9 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Haha, hvor jeg keder mig. d: Skulle lige prøve igen, og nu er jeg ved bane 29
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Fionabona |
| Dato:  |
04-08-2008 21:24 |
|
jeg bliver ved med at dø???? fatter hat af det spil.
- min mening FIONABONA - med part på Kiara
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjhkjhjhlljl |
|
|
er så dum xD forstår ikk hvordan man kan fylde så meget op med så lidt bolde?
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Frk krid: Jamen boldene kan jo blive kæmpe. d: I den første bane fx. bruger man jo ikke 50 bolde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jjljhljhlgjhjæhæ |
|
|
anna_: hvordan ? & i lvl 1 har man kun 20
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bmhkjhkhjll |
|
|
nu fandt ejg ud af det xD lvl 14 
•°..Skrev Frk. Krid..°•
©©hende med Sera, nu uden Tessa©©
Før: TessaSera
JHN's rekordliste: Højeste spring kat 3, Mindste rytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lkljlkjl |
|
|
Tror jeg stener lidt for meget... Har lige klaret level 35 
TRI NE **~**~**~**~**~**~**~**~**~** med kæmpedyret Sonny <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Intelligent svar.. |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
05-08-2008 21:39 |
|
Så nåede jeg til level 20 - og nu gider jeg ikke mere.
Med væmli' hilsen Aja.. Ich bin kein Klugsheiβer, ich weiβ es wirklich besser! www.epona.tv - bare prøv det, okay?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Maria ♥Anton♥ |
| Dato:  |
07-08-2008 17:48 |
|
kom til level 6 
© Maria og Anton © Skyggen og lyset er godt fordelt, men menneskets syn er kort, vi glemmer at tage lyset med hvor skyggen synes for sort H. V. Kaalund
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|