Men bekymringen - hvad hest livet er værd, og om man har penge, tid og krafter til den rette behandling??
Det tager hårdt på ens dag,! Hver gang telefonen ringer er man mange for der er noget galt, bekymringen over hvad man skal gøre - eller om man gør tingene godt nok!!
Tanken hvor man må ligge sit ejet hjerte til side, og tænke på en anden måde, tanken om at hesten skal forlade denne jord, selvom det på overfladen ser fint ud?!