|
|
| Nogen fra Fåborg og omegn ?? |
| Forfatter:  |
Dominic |
| Dato:  |
02-08-2008 13:54 |
|
Hejsa...er der nogen af jer der kommer fra Fåborg eller omegn ? Vi har planer om at flytte fra nordjylland til fyn og så var det jo rart at lære nogle nye venner at kende  Jeg er 12 år og har tinkere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lokujhytgf |
|
|
Jeg bor i Svendborg, det ikke så langt derfra =)
LouIse Frandsen "Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eeeeeeeeeee |
|
|
jeg bor i odense . Men rider engang imellem heste i Allested vejle som ligger mellem odense og fåborg.
Nu uden mijn lille dreng. <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| r6ywr76yju |
| Forfatter:  |
Smukke Casanova Skath ♥dejlige |
| Dato:  |
02-08-2008 19:58 |
|
hej Kira:D jeg bor ca. 10 kilometer fra Fåborg, det er bare en super hyggeligt by:D hvor skal dine heste så stå???? min står et rigtig lækkert privat sted:D som du kan høre mere om hvis du skal finde et sted til din(e) heste(e) knus fra Christin
ღ Østerlunds Casanova! New Foresr, Ponyen For Alle Rigtige Pony Ryttere. ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Opstaldet/: |
| Forfatter:  |
Dominic |
| Dato:  |
03-08-2008 10:24 |
|
Heej Christin... - Det lyder bare super fedt (:, Vi har kigget på et sted hvor der er en masse bokse og sådan noget. Det er faktisk et Hestecenter, hvor der er nogle der har opstaldet sin hest/e ('; - Knuzz Kira
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| khclicjy |
| Forfatter:  |
Smukke Casanova Skath ♥dejlige |
| Dato:  |
03-08-2008 12:43 |
|
hvor ligger stedet?? i Millinge????? det sted hvor min hest står ligger i Millinge, 20 min. skridt fra ridecenter og det er super lækkert masser af græs og fold hele dagen, det er der dog ikke på ridecenteret! kærlige knus christin
ღ Østerlunds Casanova! New Foresr, Ponyen For Alle Rigtige Pony Ryttere. ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej alle sammen |
|
|
Heej(': Jeg skriver lige fra min mor's bruger (: - Meen vi skal måske bo i Fåborg på Ejlersminde Hestecenter, men vi skal da lige have solgt vores egen gård her oppe o Nordjylland først (: Hilsen Kira
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Intelligent svar.. |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
05-08-2008 23:39 |
|
Endelig fik jeg brug for "Odense - Bogense - Middelfart - Assens..."-remsen fra Geografi. Ellers ville jeg jo ikke vide hvor Fåborg er 
Med væmli' hilsen Aja.. Ich bin kein Klugsheiβer, ich weiβ es wirklich besser! www.epona.tv - bare prøv det, okay?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Intelligent svar.. |
| Forfatter:  |
CacaoTraum |
| Dato:  |
06-08-2008 17:38 |
|
Dominic: Jeg mener at vis jeg ikke havde lært den remse om de største byer på Fyn, ville jeg aldrig have vidst hvor Fåborg ligger 
Med væmli' hilsen Aja.. Ich bin kein Klugsheiβer, ich weiβ es wirklich besser! www.epona.tv - bare prøv det, okay?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nåårh !!! |
|
|
Nåårh, på den måde (: Hilsen Kira.. Ps, Skriver fra min mor's bruger (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|