Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Spørgsmål ang. Uddannelse
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 22:01

Sidder og keder mig lidt her til aften, så her er lige et par spørgsmål angående uddannelse, vil gerne have lidt inspiration.

1. Hvilken skole går du på?
  2. Hvad klasse går du i?
  3. Hvis du går i folkeskole, hvad vil du så gerne derefter?
  4. Hvis du går på en ungdomsuddannelse, hvad vil du så gerne derefter?
  5. Betyder det noget for dig, hvad andre mener om den uddannelse du har planer om at tage?
  6. Har dine venners mening haft nogen betydning for den uddannelse vil vælge.
  7. Hvad er din drømme uddannelse?
  8. Er det en opnåelig drøm?
  9. Hvor meget er du villig til at give for at følge din drøm? Både med hensyn til lektier, økonomi og tid?
  10. Fortsat godt aften.. hehe

Håber I vil svare på dem.

Ejer og rytter af

Philias &

Kajbjerggårds Blues

dressur rytter

0
0
Svar på denne tråd

gjgjgjfgj
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 22:05
  1. Hvilken skole går du på? Ingen
  2. Hvad klasse går du i? Ingen
  3. Hvis du går i folkeskole, hvad vil du så gerne derefter? Jeg tog et år til USA og derefter en HHX efter folkeskolen.
  4. Hvis du går på en ungdomsuddannelse, hvad vil du så gerne derefter? Jeg er færdig med min HHX, og vil gerne ind på Arkitektskolen Aarhus.
  5. Betyder det noget for dig, hvad andre mener om den uddannelse du har planer om at tage? Hell no, why should they care? Mit liv, mine beslutninger.
  6. Har dine venners mening haft nogen betydning for den uddannelse vil vælge. Aldrig! Jeg følger mit hjerte og fornuft, ikke andres mening.
  7. Hvad er din drømme uddannelse? Arkitekt forhåbentlig. Det får jeg jo at se.
  8. Er det en opnåelig drøm? Det skulle jeg da nok mene. Ellers kan jeg jo bare samle flasker i Botanisk Have.
  9. Hvor meget er du villig til at give for at følge din drøm? Både med hensyn til lektier, økonomi og tid? En uddannelse er jo frivillig, og når jeg vælger at tage en uddannelse, så tager jeg også det ansvar der følger med. Lektierne skal laves, økonomien skal nok køre, og tiden.. Tjae man har jo et helt liv.

"Jesus is black, Ronald Reagan is the devil and the government is lying about 9/11" - Huey Freeman, The Boondocks

Reggae, Ragga, Rasta

0
0
Svar på denne tråd

skole osv.
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 22:18
  1. Hvilken skole går du på? Køge Handelsskole
  2. Hvad klasse går du i? Skal starte på 3. år om godt en uge
  4. Hvis du går på en ungdomsuddannelse, hvad vil du så gerne derefter? Først et år til udlandet. Derefter læse Erhvervsøkonomi og Erhvervssprog
  5. Betyder det noget for dig, hvad andre mener om den uddannelse du har planer om at tage? Umiddelbart nej, men jeg har intet imod at høre, hvad andre mener. De må hjertens gerne komme med forslag, for jeg synes selv, det er svært at finde rundt i :)
  6. Har dine venners mening haft nogen betydning for den uddannelse vil vælge. Nej
  7. Hvad er din drømme uddannelse? Det ved jeg ikke, en hvor jeg kan lave noget, jeg kan nyde i stedet for at se det som en pligt.
  8. Er det en opnåelig drøm? Jada, hvis ikke det var pt., måtte det jo blive det.
  9. Hvor meget er du villig til at give for at følge din drøm? Både med hensyn til lektier, økonomi og tid? Jeg er indstillet på, at man skal passe lektier (og det gør jeg også gerne) for vil have et godt resultat i sidste ende. Mht. økonomien og tiden kræver jeg, at jeg stadig kan have hest, det VIL jeg. Så jeg sørger for at spare sammen, og så håber jeg, opsparingen kan virke som støtte til en SU, for jeg vil helst ikke have for meget arbejde.
  10. Fortsat godt aften.. hehe Tak og i lige måde :)

skrev
Maria,
som holder af
Cashmir Damgård Pablo Casandra Damgård
0
0
Svar på denne tråd

bzz bzz
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 22:25

1. Hvilken skole går du på? HHX - Århus Købmandsskole
  2. Hvad klasse går du i? 3.C efter ferien
  4. Hvis du går på en ungdomsuddannelse, hvad vil du så gerne derefter? Måske læse videre til finansøkonom (arbejde i bank/ ejendomsmægler ELLER elevplads som indkøber/sælger ELLER cand.jur ;)
  5. Betyder det noget for dig, hvad andre mener om den uddannelse du har planer om at tage? Nej ;)
  6. Har dine venners mening haft nogen betydning for den uddannelse vil vælge. Nej slet ikke. Stort set alle mine venner valgte stx ;)
  7. Hvad er din drømme uddannelse? Dyrlæge eller læge ;) Men biologi, matematik, kemi osv. er ikke fag for mig, desværre. Men ellers Liebhaver mægler ;D
  8. Er det en opnåelig drøm? Måske
  9. Hvor meget er du villig til at give for at følge din drøm? Både med hensyn til lektier, økonomi og tid? Nu skal jeg lige være HELT sikker på, hvad jeg vil ;)
  10. Fortsat godt aften.. hehe I lige måde :D

Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 22:36
  1. Hvilken skole går du på? Jeg går på hhx.
  2. Hvad klasse går du i? Starter i 2.g efter ferien.
  3. Hvis du går i folkeskole, hvad vil du så gerne derefter? -
  4. Hvis du går på en ungdomsuddannelse, hvad vil du så gerne derefter? Være sprogofficer for det danske forsvar og derefter vil jeg gerne være politibetjent. Eller så vil jeg på uni og læse jura.
  5. Betyder det noget for dig, hvad andre mener om den uddannelse du har planer om at tage? Nej, for det er mit liv (:
  6. Har dine venners mening haft nogen betydning for den uddannelse vil vælge. Det ved jeg ikke rigtig.
  7. Hvad er din drømme uddannelse? Politibetjent eller højesteretsdommer.
  8. Er det en opnåelig drøm? Ja, hvis jeg knokler lidt for det (:
  9. Hvor meget er du villig til at give for at følge din drøm? Både med hensyn til lektier, økonomi og tid? Mht. til lektier så er jeg typen der kun laver afleveringer og de allervigtigste lektier (: jeg giver skolen den mest nødvendige tid, men jeg vil også gerne have et liv ved siden af.

{Gudde'licious}

Samvittigheden er det der gør ondt, når resten af kroppen har det godt.

0
0
Svar på denne tråd

hejsa.
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 23:15
  1. Hvilken skole går du på? SOH - Skanderborg/Odder handelsskole.
  2. Hvad klasse går du i? Starter i HH2B efter ferien.
  4. Hvis du går på en ungdomsuddannelse, hvad vil du så gerne derefter? Det ved jeg ikke endnu, men ikke mere skole.
  5. Betyder det noget for dig, hvad andre mener om den uddannelse du har planer om at tage? Nej, kun hvis de da mener det er en forkert uddannelse og ikke passer til hvad jeg vil.
  6. Har dine venners mening haft nogen betydning for den uddannelse vil vælge. Nej.
  7. Hvad er din drømme uddannelse? Aner det ikke.
  8. Er det en opnåelig drøm?
  9. Hvor meget er du villig til at give for at følge din drøm? Både med hensyn til lektier, økonomi og tid?
  10. Fortsat godt aften.. hehe Joh tak, i lige måde.

Casual

~*You can knock me down - But I ain't staying there*~

0
0
Svar på denne tråd

kjhjkbnjkhbkjh
Forfatter: 
Dato:  02-08-2008 00:20
  1. Hvilken skole går du på? Fagskole
  2. Hvad klasse går du i? jeg starter på mandag på animationslinjen.
  4. Hvis du går på en ungdomsuddannelse, hvad vil du så gerne derefter? jeg skal på VUC og derefter til Viborg på animations skole.
  5. Betyder det noget for dig, hvad andre mener om den uddannelse du har planer om at tage? nej, mit liv, mine valg :)
  6. Har dine venners mening haft nogen betydning for den uddannelse vil vælge. nej.
  7. Hvad er din drømme uddannelse? Animator, og hvis det ikke lige bliver det SKAL det være noget der har noget med film at gøre ;)
  8. Er det en opnåelig drøm? det sku' jeg mene
  9. Hvor meget er du villig til at give for at følge din drøm? Både med hensyn til lektier, økonomi og tid? alt. min største drøm vil alligevel kræve at jeg opgiver det jeg har herhjemme, og det er jeg villig til.
  10. Fortsat godt aften.. hehe ilm .

LouIse Frandsen

"Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"

0
0
Svar på denne tråd

Kajbjerggårds blues
Forfatter: 
Dato:  02-08-2008 11:28
  1. Hvilken skole går du på? VUC kolding
  2. Hvad klasse går du i? Efter sommerferien går jeg i HC1Ps og HC1sa.
  4. Hvis du går på en ungdomsuddannelse, hvad vil du så gerne derefter? Vil gerne læse på Århus Uni.
  5. Betyder det noget for dig, hvad andre mener om den uddannelse du har planer om at tage? Egentlig ikke, jeg vil gerne have en lang videregående uddannelse, fordi jeg holder af at gå i skole og så kræver det, det på min drømme uddannelse.
  6. Har dine venners mening haft nogen betydning for den uddannelse vil vælge. Jeg har også prøve at gå på STX en kort periode, og der var det nok fordi de fleste fra min klasse tog den vej. Det var bare ikke lige det jeg ville.
  7. Hvad er din drømme uddannelse? At blive Psykolog
  8. Er det en opnåelig drøm? Ja hvis jeg slider rigtig hårdt i det på HFén så skal det nok gå.
  9. Hvor meget er du villig til at give for at følge din drøm? Både med hensyn til lektier, økonomi og tid? Jeg plejer at være flittig til at læse lektier, så det bliver ikke et problem, selvom der højst sandsynligt bliver meget at læse. Økonomiske bliver det nok dyrt at bo i Århus og så betale for alle de bøger osv. som man skal have, men det må vi tage til den tid.

Ejer og rytter af

Philias &

Kajbjerggårds Blues

dressur rytter

0
0
Svar på denne tråd

*Overskrift*
Forfatter: 
Dato:  02-08-2008 14:41
  1. Hvilken skole går du på? Ingen. Er lige gået ud af niende
  2. Hvad klasse går du i? Ingen
  3. Hvis du går i folkeskole, hvad vil du så gerne derefter? Jeg skal starte på HTX efter sommerferien.
  4. Hvis du går på en ungdomsuddannelse, hvad vil du så gerne derefter? "Ved ikke"
  5. Betyder det noget for dig, hvad andre mener om den uddannelse du har planer om at tage? Nej. Jeg har i forvejen nogle venner med fordomme for htx
  6. Har dine venners mening haft nogen betydning for den uddannelse vil vælge. Nej
  7. Hvad er din drømme uddannelse? Ved jeg ikke endnu. Har ikke rigtig nogle drømme lige nu.
  8. Er det en opnåelig drøm? ..
  9. Hvor meget er du villig til at give for at følge din drøm? Både med hensyn til lektier, økonomi og tid? Ens uddannelse er resten af livet. Så lektier skal der til og tiden bliver der brug for. Økonomi kan jeg ikke svare på da det selvfølgelig er svært hvis det er helt umuligt at skaffe de penge som skal til.

- Med "krikkerne" Zaco&Flicka!

Det er menneskeligt at fejle..

Rest in Peace

0
0
Svar på denne tråd

lalala..
Forfatter: 
Dato:  02-08-2008 15:31
  1. Hvilken skole går du på? Vesthimmerlands Gymnasium og HF i Aars.
  2. Hvad klasse går du i? Snart 3.S på Samfund og Sprog linien.
  3. Hvis du går i folkeskole, hvad vil du så gerne derefter? ..
  4. Hvis du går på en ungdomsuddannelse, hvad vil du så gerne derefter? Enten læse sociologi eller statskundskab på UNI, ellers socialrådgiver - måske få en bachelor i fransk eller engelsk.
  5. Betyder det noget for dig, hvad andre mener om den uddannelse du har planer om at tage? Overhovedet ikke nej.
  6. Har dine venners mening haft nogen betydning for den uddannelse vil vælge. Nej.
  7. Hvad er din drømme uddannelse? ^^
  8. Er det en opnåelig drøm? Selvfølgelig er det dét.
  9. Hvor meget er du villig til at give for at følge din drøm? Både med hensyn til lektier, økonomi og tid? Alt stort set. Min uddannelse er vigtig, med mindre der er nogle familiære problemer.

Astrid & Bakgaardens Frederik

Spritny Armani Jeans jakke sælges, skriv PB for mere info!

0
0
Svar på denne tråd

Hvilken skole går du på?
Forfatter: 
Dato:  02-08-2008 16:45
  1. Hvilken skole går du på? skal til at på Viby gym.
  2. Hvad klasse går du i? 1.z
  3. Hvis du går i folkeskole, hvad vil du så gerne derefter? gym. - og efter gym, vil jeg gerne et år til Paris.
  4. Hvis du går på en ungdomsuddannelse, hvad vil du så gerne derefter? først Paris, derefter ind på Arkitektskolen i århus. hvad linje jer, ved jeg ikke helt.
  5. Betyder det noget for dig, hvad andre mener om den uddannelse du har planer om at tage? - nej, slet ikke. jeg glæder mig for meget.
  6. Har dine venners mening haft nogen betydning for den uddannelse vil vælge. - absolut ikke. der er ingen der har tænk på samme vej som mig.
  7. Hvad er din drømme uddannelse? - arkitektudd.
  8. Er det en opnåelig drøm? - ja, det skulle jeg mene ;)
  9. Hvor meget er du villig til at give for at følge din drøm? Både med hensyn til lektier, økonomi og tid? - hvad det skal være. jeg skal ind på arkitektskolen før eller siden. ellers ved jeg ikke hvad jeg vil.
  10. Fortsat godt aften.. hehe - jo tak :P

Mvh.
Anne Sofie Krøyer
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  02-08-2008 16:48
  1. Hvilken skole går du på? Høng Gymnasium
  2. Hvad klasse går du i? 3.c
  4. Hvis du går på en ungdomsuddannelse, hvad vil du så gerne derefter? Skal ud og rejse.. bl.a. nogle måneder til San Francisco på skole, arbejde noget tid i London og på safari i Afrika.
  5. Betyder det noget for dig, hvad andre mener om den uddannelse du har planer om at tage? Nej, det er min helt egen beslutning.
  7. Hvad er din drømme uddannelse? Vil gerne læse dansk/virksomhedsstudier eller kommunikation.
  8. Er det en opnåelig drøm? Bestemt
  9. Hvor meget er du villig til at give for at følge din drøm? Både med hensyn til lektier, økonomi og tid? Anything
  10. Fortsat godt aften.. hehe Jo tak og ilm

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-08-2008 17:28

Hvilken skole går du på? bls.

Hvad klasse går du i? sjette klasse (:

Hvis du går i folkeskole, hvad vil du så gerne derefter? i niende skal jeg på efterskole og så gymnasiet efter det.

Hvis du går på en ungdomsuddannelse, hvad vil du så gerne derefter? ..

Betyder det noget for dig, hvad andre mener om den uddannelse du har planer om at tage? nej (; det skal jeg vel selv bestemme.

Har dine venners mening haft nogen betydning for den uddannelse vil vælge. altså nu er jeg ikke så langt endnu mht. til uddannelse, såå. men nej ;)

Hvad er din drømme uddannelse? jeg vil gerne være journalist. (:

Er det en opnåelig drøm? ja, for jeg er ikke så god til matematik. altså er okay (; men er klart bedst til dansk, og så syntes jeg det er spændene at komme ud og opleve nogle ting og skrive om og sådan o;

Hvor meget er du villig til at give for at følge din drøm? Både med hensyn til lektier, økonomi og tid? ja x)

Fortsat godt aften.. hehe - tak.

emmabemma xD

tidligere emma-bb

0
0
Svar på denne tråd

Thor'mus
Forfatter: 
Dato:  02-08-2008 22:33
  1. Hvilken skole går du på? Stensvedskole
  2. Hvad klasse går du i? skal op i 8.b
  3. Hvis du går i folkeskole, hvad vil du så gerne derefter? på efterskole i 10. klasse
  4. Hvis du går på en ungdomsuddannelse, hvad vil du så gerne derefter? .
  5. Betyder det noget for dig, hvad andre mener om den uddannelse du har planer om at tage? nej, det er mit valg og så skal folk bare støtte mig idet (:
  6. Har dine venners mening haft nogen betydning for den uddannelse vil vælge. nej
  7. Hvad er din drømme uddannelse? at blive psykolog
  8. Er det en opnåelig drøm? nej, ikke hvis det er noget jeg virkelig gerne vil.
  9. Hvor meget er du villig til at give for at følge din drøm? Både med hensyn til lektier, økonomi og tid? alt hvad der skal til for at blive det.
  10. Fortsat godt aften.. hehe tak og i lige måde (:

Cecilie & Thor

- til døden os skiller (L)

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  02-08-2008 22:57

1. Hvilken skole går du på? pt. er jeg inbetween (; Lige afsluttet folkeskole, skal starte på gym efter ferien
  2. Hvad klasse går du i? skal i 1.w
  3. Hvis du går i folkeskole, hvad vil du så gerne derefter? Ja, det siger jo lidt sig selv - gym
  4. Hvis du går på en ungdomsuddannelse, hvad vil du så gerne derefter? No idea
  5. Betyder det noget for dig, hvad andre mener om den uddannelse du har planer om at tage? Næh?
  7. Hvad er din drømme uddannelse? Dont know - så vidste jeg også hvad jeg skulle efter gym
  8. Er det en opnåelig drøm? nej - når jeg finder ud af det
  9. Hvor meget er du villig til at give for at følge din drøm? Både med hensyn til lektier, økonomi og tid? Tror jeg skal stå i situationen for at tage stilling til det. Men min indstilling er at uddannelsen bare er en periode man skal igennem, og så må man sætte andre ting lidt i baggrunden i den tid (selvom de selvfølgelig ikke skal gemmes helt væk )
  10. Fortsat godt aften.. hehe Jamen same to you da

... Sofie Støjko

- med årets JHN vallak for kat. I 2007 Epirus OX

Nu også med den fantastiske F.A. Estipona OX

The one and only - Arabisk Fuldblod <3

0
0
Svar på denne tråd

ijipæokiåoed
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 22:00
  1. Hvilken skole går du på? Starter på Vestbirk Musik og Idræts Efterskole her snart :)
  2. Hvad klasse går du i? Skal gå i 10. klasse.
  3. Hvis du går i folkeskole, hvad vil du så gerne derefter? Vil gerne på handelsskolen i 2 år, og derefter til USA.
  4. Hvis du går på en ungdomsuddannelse, hvad vil du så gerne derefter? -
  5. Betyder det noget for dig, hvad andre mener om den uddannelse du har planer om at tage? Nææh, det mit liv.
  6. Har dine venners mening haft nogen betydning for den uddannelse vil vælge. Nope.
  7. Hvad er din drømme uddannelse? Den jeg vil tage, so far.
  8. Er det en opnåelig drøm? Meget.
  9. Hvor meget er du villig til at give for at følge din drøm? Både med hensyn til lektier, økonomi og tid? Altså, den "drøm" jeg har nu, skal jeg ikke opgive eller give noget specielt for, har valgt den lette vej, men der er jo heller ingen der siger jeg ikke kan fortsætte efter jeg har været i USA, hvis jeg altså ikke bliver der ;)

Kamilla

hey unloving, i will love you.

0
0
Svar på denne tråd

Cacao & Traum
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 22:04

Langå Skole

1. Hvad klasse går du i?

9.c

1. Hvis du går i folkeskole, hvad vil du så gerne derefter?

Stx.

1. Hvis du går på en ungdomsuddannelse, hvad vil du så gerne derefter?

...

1. Betyder det noget for dig, hvad andre mener om den uddannelse du har planer om at tage?

Nej.

1. Har dine venners mening haft nogen betydning for den uddannelse vil vælge.

Nej.

1. Hvad er din drømme uddannelse?

At blive dyrlæge OG berider (OG beslagsmed)

1. Er det en opnåelig drøm?

I teorien, nej.

1. Hvor meget er du villig til at give for at følge din drøm? Både med hensyn til lektier, økonomi og tid?

Meget.

Med væmli' hilsen Aja!

..irriterende flabet, på den rødhårede måde (;

epona.tv

0
0
Svar på denne tråd

asdfghj
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 00:12
    - Starter på Virum Gymnasium næste onsdag
  2. Hvad klasse går du i?
    - starter i 1.G
    - lige afsluttet Folkeskolen, skal på Gym nu
    - Have et sabbat år :)
  5. Betyder det noget for dig, hvad andre mener om den uddannelse du har planer om at tage?
    - Ja mine forældres mening
  6. Har dine venners mening haft nogen betydning for den uddannelse vil vælge.
    - nej
  7. Hvad er din drømme uddannelse?
  8. - jeg kunne godt tænke mig noget med tøj (textil indkøber etc)
  9. Er det en opnåelig drøm?
    - ja 100%
  10. Hvor meget er du villig til at give for at følge din drøm?
    Både med hensyn til lektier, økonomi og tid?
    - Gøre mit bedste.
  11. Fortsat godt aften.. hehe
    - tak i lige måde ;)

&& Whatever &&
¤ www.bricksite.com/ITD-foto ¤
0
0
Svar på denne tråd

trhehethet
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 09:55
  1. Hvilken skole går du på? Ingen.
  2. Hvad klasse går du i? ingen
  3. Hvis du går i folkeskole, hvad vil du så gerne derefter? Tog 10 'efter folkeskolen'
  5. Betyder det noget for dig, hvad andre mener om den uddannelse du har planer om at tage? Nej
  6. Har dine venners mening haft nogen betydning for den uddannelse vil vælge. nej
  7. Hvad er din drømme uddannelse? Ingen idé
  8. Er det en opnåelig drøm? ja det er det vel?
  9. Hvor meget er du villig til at give for at følge din drøm? Både med hensyn til lektier, økonomi og tid? ..
  10. Fortsat godt aften.. hehe forsat go' morgen q;

» Michella §

* med stjernen Leda ©

Janette, du vil altid være savnet

0
0
Svar på denne tråd

mine svar..
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 14:25
  1. Hvilken skole går du på? Skal starte på Mulernes Legatskole.
  2. Hvad klasse går du i? 1g. Klassen hedder 1u
  4. Hvis du går på en ungdomsuddannelse, hvad vil du så gerne derefter? Have et sabbatår og på universitetet.
  5. Betyder det noget for dig, hvad andre mener om den uddannelse du har planer om at tage? Næh ikke umildbart.
  6. Har dine venners mening haft nogen betydning for den uddannelse du vil vælge. Nej.. Det er nok lidt deres skyld, at jeg vælger den skole, fordi det er der de alle er, men ellers ikke.
  7. Hvad er din drømme uddannelse? Dyrlæge, sygeplejerske eller andet lign.
  8. Er det en opnåelig drøm? Ja, hvis man har viljen.
  9. Hvor meget er du villig til at give for at følge din drøm? Både med hensyn til lektier, økonomi og tid? Jeg har jo selv valgt min vej, så er også villig til at give alt det, der skal til.. Ellers må det være en forkert beslutning.
  10. Fortsat godt aften.. hehe Tak og i lige måde da.

Stine Kjær

&

Mack Aunsbjerg

0
0
Svar på denne tråd

*en overskrift*
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 14:37
  1. Hvilken skole går du på? Frederikshavn gymnasium
  2. Hvad klasse går du i? 2.g nu ;b
  4. Hvis du går på en ungdomsuddannelse, hvad vil du så gerne derefter? Jeg ved ikke hvad jeg vil læse videre med - desværre. Men jeg skal KLART ud og rejse efter gym!
  5. Betyder det noget for dig, hvad andre mener om den uddannelse du har planer om at tage? Ved det ikke selv, såå :b
  7. Hvad er din drømme uddannelse? Altså.. Jeg aner det ikke - men har sådan en tåbelig pige-drøm med at kunne bo et andet sted på kloden (gerne steder som Australien, New Zealand, USA, Canada eller sådan), og have et arbejde der kræver at man opholder sig meget ude i naturen, og sørger for dyrs levevilkår/rettigheder. Meen det må nok forblive en drøm :P
  8. Er det en opnåelig drøm? Nej, tror jeg ikke :s
  9. Hvor meget er du villig til at give for at følge din drøm? Både med hensyn til lektier, økonomi og tid? Hvis det var muligt, ville jeg ofre næsten alt! Og så alligevel ved jeg sgu ikke helt - at rejse fra familie og venner ET år efter gym er EN ting - men at gøre en karierre og et liv i et andet land? Hmm :/ . Men nu må vi se efte jeg har været ude og rejse

. ;D Line & Danielle ;D
Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren?
If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.

0
0
Svar på denne tråd

uddannelse
Forfatter: 
Dato:  05-08-2008 15:25
  1. Hvilken skole går du på? Aabenraa Statsskole(Gymnasium)
  2. Hvad klasse går du i? 1. u
  3. Hvis du går i folkeskole, hvad vil du så gerne derefter? %
  4. Hvis du går på en ungdomsuddannelse, hvad vil du så gerne derefter? Aner det ikke.
  5. Betyder det noget for dig, hvad andre mener om den uddannelse du har planer om at tage? Nej, så var jeg aldrig endt her.
  7. Hvad er din drømme uddannelse? Aner det ikke. Berider kunne være fedt, men det er ikke det jeg går efter. Nok mere noget i stil med dyrelæge.
  8. Er det en opnåelig drøm? Ja.
  9. Hvor meget er du villig til at give for at følge din drøm? Både med hensyn til lektier, økonomi og tid? Ved godt at jeg får mange lektier. Er ikke villig til at ofre meget på dyrelægeuddannelsen, men berideruddannelse ville jeg nok ofre en del på. Problemet er bare, at jeg ikke har egen hest, og derfor ikke rider det niveau der kæves for at kunne søge ind på uddannelsen.
  10. Fortsat godt aften.. hehe Tak. ^^

Maiken

Som kraftigt overvejer at få en ny signatur..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider