Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hva sys i?
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 21:24

Om min lille dreng :D


Må jeg præsentere CASSIDY (:

Han er hjemmeavlet, lavet som min fremtidige springer.

Han er en 1 års hingst.


Jeg var ude og tage nogle billeder af ham her sidste dag..

Kom gerne med kommentar til både knægten og billederne.



Og gæt så hans race ?? :)




1.



2.


3.



4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.


11.


12.


13.


14.


15.


16


Nå, til jer der nåede så langt




Med PONYHESTEN Cassidy

- og foldbumserne Zitta & Mathilde


6 stk forædlet Oldenborg heste sælges.

Afgræsning mellem Kolding og Vejle tilbydes.

www.oldenborghesten.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 jegersåsej
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 21:40

Fin pony :) (det ligner en pony meget, holder han målet eller bliver han hest ? (;


Han ligner noget pony xD . evt. new forrest ? .

- Eller skulle det være oldenborg nu hvor der står det i din sign ? d;


'Sofie Isaksen
- Med Perle, Prins Abdullah & Stormy Ice Cream (:<3
HG - Arto - HP
SUPER SPRING-/JAGT-/MILITARY-/ALLROUND PONY SÆLGES!(Egely'S Prins Abdullah)
0
0
Svar på denne tråd
 
 fghgfh
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 23:42

Hehe... Den har Oldenborger næse... Lissom miin ponse... Elsker dem der har sådan en romernæse...


Ranka my little pony...

I will never let you go...


I LOVE you...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Hej :D
Forfatter: 
Dato:  02-08-2008 00:03

Tak for svar :)

Han er en blanding - mor er 127 og far er 156, så jeg aner ikke hvor stor han bliver :o

Han er iøvrigt 134 nu :D


Men fortsæt med at gætte racer (:




Med PONYHESTEN Cassidy

- og foldbumserne Zitta & Mathilde


6 stk forædlet Oldenborg heste sælges.

Afgræsning mellem Kolding og Vejle tilbydes.

www.oldenborghesten.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 kjkhnknjk
Forfatter: 
Dato:  02-08-2008 00:11

hvor er han flot : D


LouIse Frandsen

"Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn!!
Forfatter: 
Dato:  02-08-2008 16:59

han ligner lidt new forrest. og oldenborg

´men det er svært at se hvad han er!!


Magic Khidara<3

elsker min lille ox'er.

smukke<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Hej
Forfatter: 
Dato:  03-08-2008 13:15

Tak for jeres svar :)

Han er en fin blanding - 50 % new forest 25% Knabber 25% Holstener ;) Farfar er Calimero



' P O N Y H E S T E N C A S S I D Y '


- Foldbumserne Zitta og Mathilde (:

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider