Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Ville du betale for billeder som disse?
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 23:06

Hej. :)

Ja, nu spørger jeg også. ;)
Ville i betale for billeder som dem jeg viser nedenunder?
Overvejer at starte en hjemmeside op, til at have min billeder på, og så måske tage ud til stævner og arrangementer og fotografere. Og så prøve at sælge nogle af billederne. :)

Jeg tænker ikke mere end 15-20 kr per billede. Ville det være for meget, eller hvad?

Her er nogle billeder i kan vurdere ud fra. I har nok set dem før, men det er de eneste jeg har på nettet.

















Håber i vil give lidt kritik og kommentarer. :)


mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 23:15

et par af dem kunne godt blive beskåret lidt, ellers syntes jge virkelig de er gode, ville gerne betale for dem..




Mie
&& Cavasjo

together forever

you're simply the best.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 23:19

Mie: Tak. :)
Hvilke billeder tænker du på? Er ikke så skrap til at beskære, så hvis du kunne uddybe det lidt ville det være rart. :)


mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 23:22

6. altsaa sådan så der er lige langt til begge sider, så hesten er centrum..




Mie
&& Cavasjo

together forever

you're simply the best.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 23:25

Ah, okay.
Jeg tror faktisk det er med vilje, dengang jeg beskar det. Hesten kommer ind med stor energi i den ene side af billedet, jeg tror det ville se forkert ud hvis hesten var helt centreret.

Men tak, jeg prøver lige at beskære det sådan. :)


mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 23:25

ja, jeg ville ihvertfald godt betale for de fleste :) super gode billeder! d:


emmabemma xD

tidligere emma-bb

0
0
Svar på denne tråd
 
 cavasjo <3
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 23:26

ja okay, med forklaring kan jeg godt se det, men jeg ville nok havde dte i centrum hvis det skulle op på min væg eller sådan noget..




Mie
&& Cavasjo

together forever

you're simply the best.

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmmmmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  31-07-2008 23:27

Nogle.


Kan ikke lide det med hunden, da baggrunden forstyrrer mine øjne :)

Men mange af dem er faktisk ikke så ringe enda, men nu er der vel også hård konkurrence inden for det med foto.


Skrev hun

0
0
Svar på denne tråd
 
 Betale?
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 00:02

Hvis billederne stadig er så god kvalitet når de bliver forstørret op i mindst A4 størrelse, så tror jeg godt jeg ville betale for dem.


Maiken

Som kraftigt overvejer at få en ny signatur..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 00:05

MaikenBS: Billederne vil være i helt skarp kvalitet, selvom det bliver forstørret. Op til A3 også. :)


mvh Anna
med dejlige Topas
0
0
Svar på denne tråd
 
 billeder
Forfatter: 
Dato:  01-08-2008 08:25

Jeg ville gerne betale for de fleste af dem. Der er dog et par af dem, hvor der er lidt for mange skygger på (det med hunden og det med ponyen, der kigger over hegnet) - men generelt fine billeder! :)


skrev
Maria,
som holder af
Cashmir Damgård Pablo Casandra Damgård
0
0
Svar på denne tråd
 
 325436
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 15:05

Jeg ville godt betale for de fleste af dem, men syntes 15-20 kr er lidt for meget De fleste steder jeg har set amatør fotografer tage penge for deres billeder, så var det 5-10 kr


ι∂α

- the future will be whatever we make it


0
0
Svar på denne tråd
 
 jdgdjgdkjgd
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 15:36


Ja, nogle af dem ville jeg gerne gi 5-15 kr for - alt efter hvilke det er :)



Hvor i landet bor du - og tager du gratis ud og tager billeder? :)



Mathilde Fryba

» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥
They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 15:39

Ja, det ville jeg :b


» ANNE (:

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 15:42

Mathilde: Tak for det. :)
Jeg bor i 3390 Hundested. Hvis du bor i nærheden vil jeg da gerne komme og tage billeder, det er altid godt at øve sig.

Hvor bor du?


mvh Anna
og Topas
0
0
Svar på denne tråd
 
 gfbvcjvc
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 16:12


Anna :

Det kan jeg se jeg desværre ikk gør :(

Jeg bor nær Århus ;)


Det er ellers nogle fine billeder, og ja, det er helt klart godt at øve sig :D



Mathilde Fryba

» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥
They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless

0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-08-2008 16:13

Mathilde:

Nå, ok. Det var ærgeligt. :)


mvh Anna
og Topas
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider