|
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
et par af dem kunne godt blive beskåret lidt, ellers syntes jge virkelig de er gode, ville gerne betale for dem..
Mie && Cavasjo together forever ♥you're simply the best.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Mie: Tak.  Hvilke billeder tænker du på? Er ikke så skrap til at beskære, så hvis du kunne uddybe det lidt ville det være rart. 
mvh Anna med dejlige Topas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
6. altsaa sådan så der er lige langt til begge sider, så hesten er centrum..
Mie && Cavasjo together forever ♥you're simply the best.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ah, okay. Jeg tror faktisk det er med vilje, dengang jeg beskar det. Hesten kommer ind med stor energi i den ene side af billedet, jeg tror det ville se forkert ud hvis hesten var helt centreret.
Men tak, jeg prøver lige at beskære det sådan. 
mvh Anna med dejlige Topas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Emmabemma xD |
| Dato:  |
31-07-2008 23:25 |
|
ja, jeg ville ihvertfald godt betale for de fleste super gode billeder! d:
emmabemma xD tidligere emma-bb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| cavasjo <3 |
|
|
ja okay, med forklaring kan jeg godt se det, men jeg ville nok havde dte i centrum hvis det skulle op på min væg eller sådan noget..
Mie && Cavasjo together forever ♥you're simply the best.♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmmmmmmmmmm |
|
|
Nogle. Kan ikke lide det med hunden, da baggrunden forstyrrer mine øjne  Men mange af dem er faktisk ikke så ringe enda, men nu er der vel også hård konkurrence inden for det med foto.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Betale? |
|
|
Hvis billederne stadig er så god kvalitet når de bliver forstørret op i mindst A4 størrelse, så tror jeg godt jeg ville betale for dem.
Maiken Som kraftigt overvejer at få en ny signatur..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
MaikenBS: Billederne vil være i helt skarp kvalitet, selvom det bliver forstørret. Op til A3 også. 
mvh Anna med dejlige Topas
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder |
|
|
Jeg ville gerne betale for de fleste af dem. Der er dog et par af dem, hvor der er lidt for mange skygger på (det med hunden og det med ponyen, der kigger over hegnet) - men generelt fine billeder! 
skrev Maria, som holder af Cashmir Damgård ♥ Pablo ♥ Casandra Damgård
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 325436 |
| Forfatter:  |
Ida (Laron) |
| Dato:  |
04-08-2008 15:05 |
|
Jeg ville godt betale for de fleste af dem, men syntes 15-20 kr er lidt for meget De fleste steder jeg har set amatør fotografer tage penge for deres billeder, så var det 5-10 kr 
ι∂α - the future will be whatever we make it
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jdgdjgdkjgd |
|
|
Ja, nogle af dem ville jeg gerne gi 5-15 kr for - alt efter hvilke det er  Hvor i landet bor du - og tager du gratis ud og tager billeder? 
Mathilde Fryba
» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥ They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Mathilde: Tak for det.  Jeg bor i 3390 Hundested. Hvis du bor i nærheden vil jeg da gerne komme og tage billeder, det er altid godt at øve sig.
Hvor bor du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfbvcjvc |
|
|
Anna :
Det kan jeg se jeg desværre ikk gør 
Jeg bor nær Århus  Det er ellers nogle fine billeder, og ja, det er helt klart godt at øve sig 
Mathilde Fryba
» nu med vidunderhesten ♥Aggiore T♥ They say: "A picture is worth thousand words" but when I saw yours, I was speechless
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|