Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

 Hvad har HN gjordt for dig? + BILL
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:25

Hej Ænder..:D

Ja jeg keder mig for groft.. :P
Så blev nød til at finde ud af at lave et indlæg.. Haha
Men først vil jeg lige en opgadreing..:p

Her i uge 29-30 har jeg været i Frankfrig..:D
Super skønt :D


Men nu til selve indlæget :D

Hvad har HN gjordt for dig?

Det skal være ting du er glad for, og ting der betyder noget..


Også lige nogen søde hygge billeder fra i dag, hvor Bellis og Siska lå og sov ude på marken..:D


Self. skulle man rulle inden man rejste sig op..;P



Haha totalt tumpe billede..:P



Lige siska..:D



Begge mine 2 dejlige pru heste<3



Igen..:D


Også har jeg købt nyt hovede tøj..:D



Og lige et par billeder fra da jeg var i skoven med Line..:D





Haha..:D
Der fik i jer et dejligt rodet indlæg!:D

Men håber i vil kommanter..:D


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 _Tekke_
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:32

HN har intet gjordt for mig.


Eller jo, 2 af mine 3 ponyer er fundet herinde xD



» Sine ..
Teckla - Olympia - Silver (L)

Springrytter med stil!




0
0
Svar på denne tråd
 
 wqeqeqweq
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:32

Bellis er smuk som altid :) Fedt hovedtøj! Elsker hovedtøj med messing spænder


Spørgsmålet har jeg ikke et svar til xD



Sissel aka Tiss

Med Jackie.
I look like an angel, but i am a devil.
Joy Salina & Toscha, savner jer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 bzz bzz
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:34

HN har helt klart gjort en stor ting i mit liv!!


De tager ALT for meget af min tid Bliver tvunget til at blive hængende oppe til kl. @!#$ om natten


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:36

Team toss: Taak..:D Haha, var slet ikke meningen, men ikke andre pæne.. Haha

Mia-musen: Haha!!


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz bzz
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:37

Nogen der kan hjælpe med mit misbrug?


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:38

Tec-zen: Glemte lige dig..:P
OKay, jeg har også fundet Bellis herinde..:D


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 wqerrewrewr
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:38

Mia.musen: Jeg har et 3 timers kursus, hvis nu ? Det har hjulpet mange :D



Sissel aka Tiss

Med Jackie.
I look like an angel, but i am a devil.
Joy Salina & Toscha, savner jer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz bzz
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:39

Sissel: Uhhh, det kunne jo være, det ville hjælpe Hvordan og hvornår foregår det? xD grr.. :P


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:41

vi burde lave en støttegruppe.
AJHNB.
*anonyme'JHN'brugere d:


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 sadfsadfwer
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:43

Jeg har det hver tirsdag, torsdag og fredag. Klokken 18 og en time frem, de 3 forskellige dage. :P


Det koster 1000000000000000000000000 men det er helt sikkert det værd. For det hjælper utrolig mange :P


Jeg plejer at ligge personen på en bænk, også tage min longe pisk, og slå og råbe "DU ER IKKE AFHÆNGELIG, DU ER IKKE AFHÆNGELIG" i den time. Så er folk iorden derefter :P



Sissel aka Tiss

Med Jackie.
I look like an angel, but i am a devil.
Joy Salina & Toscha, savner jer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:43

Haha..
JHN er tiltrækken.. :P


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:44

Sissel: DOH Main d:


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz bzz
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:45

Line: Ja, jeg er frisk (er censureret - ingen må genkende os)


Sissel: Jamen, jeg er villig til at betale, hvad det koster - helt sikkert

Skal vi sige den 32. Juli? xD muhahahah ;D


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:46

Team Toss: Orhh.. Tror jeg skal have dobbelt timer før det virker.. :p


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 jegergud
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:46

ingen positive ting

det har taget mit liv.


milhbabye is out

0
0
Svar på denne tråd
 
 w345345wf
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:50

Miamusen: Det lyder som en super fin dato, du kan altid få lidt ekstra, hvis du ikke er tilfreds! Og sådan skal det lyde "jeg er villig til at betale, hvad det koster! (Y) :P

Eline: Det kan du få, men så koster det 200000000000000000000000000 xD



Sissel aka Tiss

Med Jackie.
I look like an angel, but i am a devil.
Joy Salina & Toscha, savner jer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:52

Team toss: Intet rabat? :P
For afhængnig til at kunne når at tjene penge.. :P


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 Bzz bzz
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:53

Sissel: Jamen, så har vi en deal Ser frem til det - for orker snart ikke mere Orker ikke engang at gå i seng pga. dét


Tror det er spørgsmål om tid før.....


Mvh.
Mia-musen
0
0
Svar på denne tråd
 
 wqdqwdewr
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:53

Eline: Nej, jeg står fast ved min pris. Forestil dig lige hvor meget jeg lægger i det! Det er hårdt at stå og pisk :@



Sissel aka Tiss

Med Jackie.
I look like an angel, but i am a devil.
Joy Salina & Toscha, savner jer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:55

hey sissel har faktisk tænkt over noget. Kan du ikke linke til det der : hvordan du ikke skal ride eller hvad fanden det nu var, for det vil Line her, meget gerne se d:
lålålå.


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:59

Team toss: Kan se det.. :P


Eline {LL}

»Elmholts Bellis <3«



0
0
Svar på denne tråd
 
 sdfrwerwer
Forfatter: 
Dato:  29-07-2008 23:59

Line: Er du ikke meget inde på HG, for så burde du have set dem. De har været meget propulære :p

Vi har lavet 3 videoer, den første er den bedste, men vi fik jo at vide vi skulle lave flere, og det gjorde vi så :)

1'eren: www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=4460

2'eren: www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=6495

3'eren: www.hestegalleri.dk/html/ vid_vis.asp?VideoID=40844 (Den som ikke er kommet så meget ud, har ekstremt dårlig lyd, og vi har heller ikke været så gode her, desværre :()
Men man kan jo ikke holde humoren hele tiden.. :p



Sissel aka Tiss

Med Jackie.
I look like an angel, but i am a devil.
Joy Salina & Toscha, savner jer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 lålålå
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 00:26

hæhæ, nej jeg er ikke HG'er d:
HOOOOLD KÆFT jeg grinte af 1'ern (; genialt


'Lukas&Line'

Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 awqwrwewer
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 00:27

Line: Hmm nå okay xD Det troede jeg du var xD Hehe tak :)



Sissel aka Tiss

Med Jackie.
I look like an angel, but i am a devil.
Joy Salina & Toscha, savner jer.


0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 01:42

Jeg har fået min dejlige prinsessemis igennem HN :) + en masse nye venner :)
Det er jeg evigt taknemmelig over!




- Sandra Skøtt

Bakkegårdens Beauty Star.

.. nobody will ever take your place girl <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 jmbnkjnkjnjn
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 04:30

en masse venner , og syg trang til at sidde oppe til kl bæ og skrive ligegylde ting ;D specielt bliver mine ferier brugt herinde ej okay det er nok kun det første jeg er taknemlig for xD


fine billeder =D


LouIse Frandsen

"Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvad har HN gjort for mig?
Forfatter: 
Dato:  30-07-2008 10:16

Hvad HN har gjort for mig?

- Igennem tiden har jeg fået en masse venner, nogle snakker jeg med endnu og nogle ikke :-)

- Så har jeg fået nogle gode oplevelser, og nogle gode kollegaer ved at være med bag HN!

- Jeg har fundet 2 af mine heste på HNs Markedsplads, og også solgt dem der og fundet de bedste nye ejere til dem <3

- Jeg har fået en masse viden og gode råd.


Jamen jeg har vel fået en hel del ud af HN, ellers hang man jo ikke her så meget :-D


Håber du havde en god ferie :-)




Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...


| Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider