|
|
| Hvad har HN gjordt for dig? + BILL |
|
|
Hej Ænder..:D
Ja jeg keder mig for groft..  Så blev nød til at finde ud af at lave et indlæg.. Haha Men først vil jeg lige en opgadreing..:p
Her i uge 29-30 har jeg været i Frankfrig..:D Super skønt  Men nu til selve indlæget 
Hvad har HN gjordt for dig?
Det skal være ting du er glad for, og ting der betyder noget..
Også lige nogen søde hygge billeder fra i dag, hvor Bellis og Siska lå og sov ude på marken..:D   Self. skulle man rulle inden man rejste sig op..;P  Haha totalt tumpe billede..:P  Lige siska..:D  Begge mine 2 dejlige pru heste<3  Igen..:D Også har jeg købt nyt hovede tøj..:D   Og lige et par billeder fra da jeg var i skoven med Line..:D   Haha..:D Der fik i jer et dejligt rodet indlæg!:D Men håber i vil kommanter..:D
Eline {LL} »Elmholts Bellis <3«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
HN har intet gjordt for mig. Eller jo, 2 af mine 3 ponyer er fundet herinde xD
» Sine .. Teckla - Olympia - Silver (L) Springrytter med stil!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wqeqeqweq |
|
|
Bellis er smuk som altid Fedt hovedtøj! Elsker hovedtøj med messing spænder  Spørgsmålet har jeg ikke et svar til xD
Sissel aka Tiss Med Jackie. I look like an angel, but i am a devil. Joy Salina & Toscha, savner jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bzz bzz |
|
|
HN har helt klart gjort en stor ting i mit liv!! De tager ALT for meget af min tid Bliver tvunget til at blive hængende oppe til kl. @!#$ om natten 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Team toss: Taak..:D Haha, var slet ikke meningen, men ikke andre pæne.. Haha
Mia-musen: Haha!!
Eline {LL} »Elmholts Bellis <3«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tec-zen: Glemte lige dig..:P OKay, jeg har også fundet Bellis herinde..:D
Eline {LL} »Elmholts Bellis <3«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wqerrewrewr |
|
|
Mia.musen: Jeg har et 3 timers kursus, hvis nu ? Det har hjulpet mange 
Sissel aka Tiss Med Jackie. I look like an angel, but i am a devil. Joy Salina & Toscha, savner jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz bzz |
|
|
Sissel: Uhhh, det kunne jo være, det ville hjælpe Hvordan og hvornår foregår det? xD grr.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
29-07-2008 23:41 |
|
vi burde lave en støttegruppe. AJHNB. *anonyme'JHN'brugere d:
'Lukas&Line'
Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sadfsadfwer |
|
|
Jeg har det hver tirsdag, torsdag og fredag. Klokken 18 og en time frem, de 3 forskellige dage.  Det koster 1000000000000000000000000 men det er helt sikkert det værd. For det hjælper utrolig mange  Jeg plejer at ligge personen på en bænk, også tage min longe pisk, og slå og råbe "DU ER IKKE AFHÆNGELIG, DU ER IKKE AFHÆNGELIG" i den time. Så er folk iorden derefter 
Sissel aka Tiss Med Jackie. I look like an angel, but i am a devil. Joy Salina & Toscha, savner jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
29-07-2008 23:44 |
|
'Lukas&Line'
Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz bzz |
|
|
Line: Ja, jeg er frisk (er censureret - ingen må genkende os)  Sissel: Jamen, jeg er villig til at betale, hvad det koster - helt sikkert  Skal vi sige den 32. Juli? xD muhahahah 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Team Toss: Orhh.. Tror jeg skal have dobbelt timer før det virker.. :p
Eline {LL} »Elmholts Bellis <3«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| w345345wf |
|
|
Miamusen: Det lyder som en super fin dato, du kan altid få lidt ekstra, hvis du ikke er tilfreds! Og sådan skal det lyde "jeg er villig til at betale, hvad det koster! 
Eline: Det kan du få, men så koster det 200000000000000000000000000 xD
Sissel aka Tiss Med Jackie. I look like an angel, but i am a devil. Joy Salina & Toscha, savner jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Team toss: Intet rabat?  For afhængnig til at kunne når at tjene penge.. 
Eline {LL} »Elmholts Bellis <3«
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| wqdqwdewr |
|
|
Eline: Nej, jeg står fast ved min pris. Forestil dig lige hvor meget jeg lægger i det! Det er hårdt at stå og pisk 
Sissel aka Tiss Med Jackie. I look like an angel, but i am a devil. Joy Salina & Toscha, savner jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
29-07-2008 23:55 |
|
hey sissel har faktisk tænkt over noget. Kan du ikke linke til det der : hvordan du ikke skal ride eller hvad fanden det nu var, for det vil Line her, meget gerne se d: lålålå.
'Lukas&Line'
Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| lålålå |
| Forfatter:  |
Line Henriksen |
| Dato:  |
30-07-2008 00:26 |
|
hæhæ, nej jeg er ikke HG'er d: HOOOOLD KÆFT jeg grinte af 1'ern (; genialt 
'Lukas&Line'
Du betyder alt mit lille pruhdyr (; <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| awqwrwewer |
|
|
Line: Hmm nå okay xD Det troede jeg du var xD Hehe tak 
Sissel aka Tiss Med Jackie. I look like an angel, but i am a devil. Joy Salina & Toscha, savner jer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
| Forfatter:  |
Sandra (Beauty Star) |
| Dato:  |
30-07-2008 01:42 |
|
Jeg har fået min dejlige prinsessemis igennem HN + en masse nye venner  Det er jeg evigt taknemmelig over!
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. .. nobody will ever take your place girl <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jmbnkjnkjnjn |
|
|
en masse venner , og syg trang til at sidde oppe til kl bæ og skrive ligegylde ting specielt bliver mine ferier brugt herinde ej okay det er nok kun det første jeg er taknemlig for xD fine billeder =D
LouIse Frandsen "Maybe you forgot, I'm a timecop from the future, should be taken very seriusly!"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad har HN gjort for mig? |
|
|
Hvad HN har gjort for mig? - Igennem tiden har jeg fået en masse venner, nogle snakker jeg med endnu og nogle ikke  - Så har jeg fået nogle gode oplevelser, og nogle gode kollegaer ved at være med bag HN! - Jeg har fundet 2 af mine heste på HNs Markedsplads, og også solgt dem der og fundet de bedste nye ejere til dem <3 - Jeg har fået en masse viden og gode råd. Jamen jeg har vel fået en hel del ud af HN, ellers hang man jo ikke her så meget  Håber du havde en god ferie 
Mvh. Julie Rollo - Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt... | Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|